20 vuodessa pienituloisten määrä on kaksin kertaistunut myös Espoossa. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009276082.html
Mihin pienituloisia tarvitaan?
15
243
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kysymyksesi todellakin noin hölmö. Mitäs luulet mihinkä heitä tarvitaan, ihan samaan kuin sinunkin. Alasti olemme tänne syntynyt ja yhtä alasti täältä lähdemme. Niin sinäkin lähdet.
- Anonyymi
Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?
Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !
Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?
Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !
Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ?Meillä on kansainväliset sopimukset. On ihan pakko luoda uusi köyhälistö suomeen. Vieraskielinen ja vieraan uskon omaava.
- Anonyymi
Näin juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?
Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !
Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ?Eihän sinulta voi fiksuutta vaatia. Koulukin jäänyt kesken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?
Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !
Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ?''Mihin pienituloisia tarvitaan?''
Äänestämään persuja, ei muuhun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri.
"Vieraskielinen ja vieraan uskon omaava"
Tuo väestönosa kuuluu Suomessa hyvätuloisiin tekemättä mitään elantonsa eteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?
Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !
Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ?Pitäisikö kaikki isänmaalliset pienituloiset lähettää Siperiaan, koska siellä he olisivat suurituloisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on kansainväliset sopimukset. On ihan pakko luoda uusi köyhälistö suomeen. Vieraskielinen ja vieraan uskon omaava.
Kyllä vasudemut rahasta tekee vaikka kaikista suomalaisista köyhiä.
https://yle.fi/a/74-20008876 - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17675837t
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Pienituloisia tarvitaan pyörittämään markkinataloutta ja kapitalistien määrättömiä voiton tavoitteluita.
Markkinatalous perustuu määrään ei laatuun ja kun pienituloisella ei ole varaa satsata laatuun, saadaan kaupattua kiinasta tuotua sekundaa jatkuvasti kasvavia määriä.
Nykyiset puhelimet ovat yksi hyvä esimerkki siitä, että ei ole suinkaan tarkoitus samaa laitetta käyttää kuin tarkoin määritellyn ajan, sen jälkeen jätetään oman onnesi nojaan hakkeroidaanko se, samoin kaikki kodinkoneet ja laitteet, niidenkään ei suinkaan ole tarkoitus kestää kymmeniä vuosia, kuten ennen vaan parasta ennen päivä määrä on valmiiksi suunniteltu.
Kestäviä laitteita mm. kodinkoneet, on kyllä kaupan, mutta ne onkin hinnoiteltu jo sinne köyhän tavoittamattomiin.
Ja nyt on vielä saatu pää auki peruselinkustannusten vapaalle nousulle, kun köyhänkin on pakko joskus syödä, niin turha kysymys on mihin köyhää tarvitaan, köyhää tarvitaan keinotteluvälineeksi ja sille on nyt annettu täysin avoin valtakirja.
Et voi enää suunnitella talouttasi sitäkään vähää, et tiedä kuinka paljon pörssiyhtiö
sinulta tahtoo laskuttaa, mutta maksettava on ulosoton uhalla ja jokapäiväisen elämäsi pyörittämisesi.
Tämä tavaran pyörittämistaivas on täydellinen vastakohta vihreälle ideologialle, sen manipulaatiota se ei millään tavoin tue, vaan kertoo suunnattoamsta kaksinaamaisuudesta, johon ihmiset on saatu uskomaan.
Se suunnaton romun määrä joka kiinasta tänne roudataan "kansantaloutta" kasvattamaan ei varmasti vihreiden ilmastoa pelasta ensinnäkään jo pelkkien raaka-aineiden käyttämisessä romun tuottamiseen ja toisekseen romujätevuorien kasvattamisessa.
Niin että kyllä köyhiä tarvitaan voittojen kasaamiseen sinne, jossa jo ennestäänkin on yli omien tarpeiden, mutta ainahan veroparatiisiin mahtuu.- Anonyymi
Pitäähän normaali- ja suurituloisilla olla joku elätettävä kansanosa.
Btw. maksaako valtio tulevaisuudessa myös asuntolainoista osan, jos omat rahat eivät riitä? https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009279189.html- Anonyymi
''...myös asuntolainoista osan..''
Näin on tehty kauan. Asuntolainan korot ovat (jossain määrin) vähennyskelpoisia verotuksessa. - Anonyymi
Hmm....Joku kirjoitti ''...Kolmenkymmenen työvuoden jälkeen...''
Pankkien periaate on se että asuntolaina on maksettu 60v mennessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664