Mihin pienituloisia tarvitaan?

Anonyymi-ap

15

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko kysymyksesi todellakin noin hölmö. Mitäs luulet mihinkä heitä tarvitaan, ihan samaan kuin sinunkin. Alasti olemme tänne syntynyt ja yhtä alasti täältä lähdemme. Niin sinäkin lähdet.

      • Anonyymi

        Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?

        Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !

        Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?

        Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !

        Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ?

        Meillä on kansainväliset sopimukset. On ihan pakko luoda uusi köyhälistö suomeen. Vieraskielinen ja vieraan uskon omaava.


      • Anonyymi

        Näin juuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?

        Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !

        Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ?

        Eihän sinulta voi fiksuutta vaatia. Koulukin jäänyt kesken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?

        Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !

        Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ?

        ''Mihin pienituloisia tarvitaan?''

        Äänestämään persuja, ei muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri.

        "Vieraskielinen ja vieraan uskon omaava"

        Tuo väestönosa kuuluu Suomessa hyvätuloisiin tekemättä mitään elantonsa eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myrkynvihreät VassariKommarit Haalaa Niitä Pienituloisia, Suoraan Kivikaudesta, ei ne töitä tule tekeen, vaan Kansan Eläteiksi, - - - Miksi niitä Työntekijöitä Ei Tuoda - - ? ?

        Suu vaahdossa huudetaan, että tänne pitää saada TyönTekijöitä !

        Miksi sitten tuodaan vain Eättejä, Kertokaa Nyt, Te Jotka Noita Haalaatte Suomeen ?

        Pitäisikö kaikki isänmaalliset pienituloiset lähettää Siperiaan, koska siellä he olisivat suurituloisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on kansainväliset sopimukset. On ihan pakko luoda uusi köyhälistö suomeen. Vieraskielinen ja vieraan uskon omaava.

        Kyllä vasudemut rahasta tekee vaikka kaikista suomalaisista köyhiä.
        https://yle.fi/a/74-20008876


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­y­­m­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17675837t

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Pienituloisia tarvitaan pyörittämään markkinataloutta ja kapitalistien määrättömiä voiton tavoitteluita.
      Markkinatalous perustuu määrään ei laatuun ja kun pienituloisella ei ole varaa satsata laatuun, saadaan kaupattua kiinasta tuotua sekundaa jatkuvasti kasvavia määriä.
      Nykyiset puhelimet ovat yksi hyvä esimerkki siitä, että ei ole suinkaan tarkoitus samaa laitetta käyttää kuin tarkoin määritellyn ajan, sen jälkeen jätetään oman onnesi nojaan hakkeroidaanko se, samoin kaikki kodinkoneet ja laitteet, niidenkään ei suinkaan ole tarkoitus kestää kymmeniä vuosia, kuten ennen vaan parasta ennen päivä määrä on valmiiksi suunniteltu.
      Kestäviä laitteita mm. kodinkoneet, on kyllä kaupan, mutta ne onkin hinnoiteltu jo sinne köyhän tavoittamattomiin.
      Ja nyt on vielä saatu pää auki peruselinkustannusten vapaalle nousulle, kun köyhänkin on pakko joskus syödä, niin turha kysymys on mihin köyhää tarvitaan, köyhää tarvitaan keinotteluvälineeksi ja sille on nyt annettu täysin avoin valtakirja.
      Et voi enää suunnitella talouttasi sitäkään vähää, et tiedä kuinka paljon pörssiyhtiö
      sinulta tahtoo laskuttaa, mutta maksettava on ulosoton uhalla ja jokapäiväisen elämäsi pyörittämisesi.
      Tämä tavaran pyörittämistaivas on täydellinen vastakohta vihreälle ideologialle, sen manipulaatiota se ei millään tavoin tue, vaan kertoo suunnattoamsta kaksinaamaisuudesta, johon ihmiset on saatu uskomaan.
      Se suunnaton romun määrä joka kiinasta tänne roudataan "kansantaloutta" kasvattamaan ei varmasti vihreiden ilmastoa pelasta ensinnäkään jo pelkkien raaka-aineiden käyttämisessä romun tuottamiseen ja toisekseen romujätevuorien kasvattamisessa.
      Niin että kyllä köyhiä tarvitaan voittojen kasaamiseen sinne, jossa jo ennestäänkin on yli omien tarpeiden, mutta ainahan veroparatiisiin mahtuu.

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ''...myös asuntolainoista osan..''

        Näin on tehty kauan. Asuntolainan korot ovat (jossain määrin) vähennyskelpoisia verotuksessa.


      • Anonyymi

        Hmm....Joku kirjoitti ''...Kolmenkymmenen työvuoden jälkeen...''

        Pankkien periaate on se että asuntolaina on maksettu 60v mennessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe