Hirveä morkkis

silmukka kaulassa

Että tuli sitten viikonloppuna mokattua, taas yksi kantapään kautta saatu oppi... Vetelin mukavan määrän viinaa ja illan päätteeksi unilääkkeen. Kun ei sitten jostain kumman syystä uni tullutkaan, nousin ylös ja päätin soittaa erittäin vanhoille tutuille, joiden kanssa ollut pahaa kränää aikanaan. Ilmeisesti tarkoitukseni oli sovitella asiat ja vaihtaa kuulumisia... Paha juttu vaan, etten muista mistä helvetistä on keskusteltu... Siis en ollenkaan.

Kamala tunne, toisaalta tiedän, etten ole varmaankaan mitään erityisen pahaa sanonut, mutta jotain törkeää kännimokellusta kuitenkin ehkä pientä pillitysta ja oman elämän paskuuden jauhamista, paljastanut siis salaisimmatkin ongelmani. Miten voi ihminen olla näin tyhmä?! Nyt saan ihan rauhassa piehtaroida mustien aukkojeni kanssa enkä varmaan ikinä saa tietää mitä tuli tehtyä. Puhelutiedoista vaan kauhuisssani katsoin soitettuja numeroita... Hirveää! Opinpahan taas jotain. Kauankohan tästäkin yli pääsemiseen menee...

Onkos teillä samalaisia kokemuksia? Kuuluiko jälkikäteen palautetta? Meneeköhän tää hirvee itsarifiilis ohi kuinka nopeasti? Mokani tapahtui lauantaina. Jääkö tää fiilis vainoamaan vuosiksi vai onkohan kyseessä "krapulamorkkis"? Kuitenkin jo pari päivää kulunut.

Siis jälleen kerran sotkin itseni ihmisiin, joista olen vannonut etten enää ikinä halua olla missään tekemisissä heidän kanssaan. Aikanaan aiheuttivat kamalat traumat. Yritin kai selvittää asiat lopullisesti, koska asiat on vaivanneet minua vuosia. Onko kukaan muu ollut yhtä sekaisin?

12

5828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujujjujuujuj

      paha morkkis menee ohi 2-3 viikossa. kevyemmät jutut on tortaihin mennessä unohdettu.

    • lopettanut

      Niin, oli ihan pakko se Kankkunen kutsua kylään? Mulla on kiva nyt kun sanoin välit poikki sen Kankkusen kanssa. Me ei olla enää frendejä ja se ei enää käy meillä. Ei oo koputellut vuosiin.
      Raitistuin!

    • pahimmat jutut

      Voi kestää vuosia. Mulla oli ihan sama sillon ku dokasin. Hävetti, mihinkä ei oikeen voinu mennä, ja vitutti oikeen sairaasti. Jatkoin tota vuosia ku ei sit ollu enää vissiin yhtää kaverii. Lopetin koko läträämisen. Sen parempaa päätöstä en oo eläissäin tehny

      • Harri

        Lopetin kans räyhäelämän,kun muksut synty. mulle sopi vain totaalinen stoppi, kun ei kohtuus onnistu meikältä.Ilmakin on elämä hyvää, kun sen oikeen oivaltaa.


    • denso

      Aina välillä tulee fläsbäkkejä. Pahimmat töppäykset jäävät iäksi mieleen, ja kirkkaaana. Tavallisesti morkkis kuitenkin helpottuu ajan mittaan, yleensä jo muutamassa päivässä.

    • lääk

      en kommentoi muita törttöilyitäsi.

    • wepfjäkl

      Mulla on pahimmat morkkikset kestäny varmaan 2 viikkoa. Valitettavasti en niistäkään ole oppinut juuri mitää, koska mokasin jälleen viikko sitten ja kunnolla. Ainoa lääke morkkikseen on se, että kohtaa ne ihmiset jotka ovat olleet morkkiksen kohteina. Usein heidän reaktionsa eivät ole olleetkaan niin kamalia kuin krapulassa tuli ajateltua.

      Viina on viisasten juoma, kyllä se näin on.

      • rapajuoppo

        Parempi koittaa vaan hyväksyä sen ettei kännissä ajatus toimi. Että silloin itse kukakin on ihan aito idiootti.

        Tuon ku sisästää niin pystyy antamaan itselleen paljonkin anteeksi. Mitäpä sitä turhaan tyhjänpäiväisissä morkkiksissa rypemään.


    • Moniongelmikko M

      Kännissä on tullut sekoiltua usein ja soiteltua vanhoille tutuille. Ja jollekin ex-tyttöystävälle olen joskus viinapäissäni ja vihaisena lähettänyt inhottavia tekstiviestejä. Päätin lopettaa dokaamisen, käyn nykyisin ryhmässä A-klinikalla. Raittiina pysyminen ei ole helppoa. Luulen että olen ollut alkoholisti koko sen 11 vuoden ajan jolloin olen käyttänyt alkoholia. Minulla on vielä mahikset toipua. Olen muutenkin kiinnostunut terveysasioista nykyisin.

      Ja niistä morkkiksista: Juu, kaduttaa joskus päiväkausia tai viikkojakin jotkut mokailut. Rahaa on palanut järjettömiä määriä ryyppyputkina kun olen pelannut rahapelejä. En ole juuri koskaan loukannut itseäni, olen ollut yllättävän skarppina promilleissa, mutta nyt on korkea aika lopettaa. Ja ne rahapelit myös.

      Terveisin 70-luvun loppupuoliskolla syntynyt mies.

    • Juoppå

      Olo on jotain ihan vitun kauheaa.nukun nyt saikul päivisin pari tuntii mut yöt pyörin heistä märkänä ku nii hirvee darra.join 4 päivää viinaa ja kaljaa runsaasti..huh miten hölmöö ja nyt sydän hakkaa ja näen pikku ukkoja.töihi huomenna.ei vittu ku pelottaa ne ihmisten katseet.

    • 424

      Ei kannata alkaa vatvoa sellaisia asioita mitkä ovat jo tapahtuneet ja varsinkin jos et voi muuttaa tai yrittää korjata niitä, tehty mikä tehty. Anna itsellesi anteeksi ja jos kukaan ei muistuta sua niistä jutuista tai kysele enempää, niin mitä väliä enää koko jutulla? Jos nyt on oikeasti pahoittanut jonkun mielen, niin sitten vaan voivat mielensä pahoittajat tulla esittämään kysymyksiä tai vaietkoon iäksi. Voit vain itse vapauttaa itsesi morkkiksesta ja aina kannattaa miettiä että asiat eivät ole ehkä niin kamalasta menneet pieleen kuin kuvittelee. Ihmisiä ollaan ja virheitä tehdään ja toistetaan ja toivottavasti niistä joskus opitaan.
      Ps. Aina tulee uusi päivä :)

      • Sistinasnight

        Kiitoksia näistä sanoista. Auttoivat oikeasti! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe