Oikeassa elämässä tapahtuu aina siten että ensin ihastutaan, sitten harrastetaan seksiä, josta joko poikii rakkautta tai sitten ei.
On utopiaa, mummeli-ideologiaa, että tapahtuisi siten että ensin ihastutaan, sitten harjoitetaan rakkautta, josta joko poikii seksiä tai sitten ei. Tämä mummeli-ajatus nilkuttaa suppeaa kehää nimenomaan näillä s24 palstoilla.
Seksi vs. rakkaus
14
269
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole tainnut saada ja siitäkös kova parku. Kannattaisiko käyttää muita keinoja kuin kirjoittaminen?
- Anonyymi
No jopas nyt tulikin lapsenomainen hyökkäys egoni ja idni kimppuun. Yleensähän femakko-mummelien vasta-väite on muotoa "kyllä minulla ainakin on aina ..."
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17675845C
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sinulla on kovin mustavalkoinen maailmankuva ja liität aivan kummallisia asioita ikään. Asiat voivat olla menneet noin sinun elämässäsi, mutta ei se muiden elettyä elämää muuta. Itse olen mm. harrastanut seksiä ilman sen kummempia ihastumisen tunteita ja ilman, että mitään tunteita koskaan syttyi (tai oli tarkoituskaan syttyä). Olen myös ihastunut, ehtinyt rakastumaan ja harrastanut seksiä vasta jo korviani myöten rakastuneena. Lisäksi olen mennyt myös tuolla sinun esittämälläsi kaavalla.
Mitä tuohon ikään tulee, niin tuo esittämäsi kaava ei oikein siinäkään sovi minuun. Tuo järjestys "ihastuminen, rakastuminen, seksi" tapahtui ensimmäisen kerran vuosia sitten, kun olin hyvinkin nuori. Nykyhetkessä en tiedä mikä järjestys tulisi olemaan, sillä sehän on tilanteesta ja sattumasta kiinni. Vaikkakaan tuo seksi vailla mitään tunteita ei tunnu kovin todennäköiseltä.- Anonyymi
"olen mm. harrastanut seksiä ilman sen kummempia ihastumisen tunteita ja ilman, että mitään tunteita koskaan syttyi (tai oli tarkoituskaan syttyä)."
Tietenkin, tuo on tavallista etenkin maksullisia palveluita käytettäessä. Tässä keskustelussa konteksti on polku joka johtaa normaaliin seksuaaliseen parisuhteeseen (ei oleskelusuhteeseen eikä ilotyttökokemukseen).
"Olen myös ihastunut, ehtinyt rakastumaan ja harrastanut seksiä vasta jo korviani myöten rakastuneena."
Niin sinä kuvittelet/väität tapahtuneeksi. Täällä palstoilla käsite 'rakkaus' on järjetön. Kuka tahansa voi kuvitella tuntevansa/kokevansa rakkauttaan, vaikka täysin tuntematonta kohtaan. Sellainen on merkityksetöntä ja mielen sairautta. Minun olisi pitänyt olla täsmällisempi ja ilmaista tarkemmin että 'molemminpuolista rakkautta', joten,
Avaus täsmennettynä:
Oikeassa elämässä tapahtuu aina siten että ensin molemmin puolin ihastutaan, sitten harrastetaan keskenään seksiä, josta joko poikii molemminpuolista rakkautta, tai sitten ei.
On utopiaa, mummeli-ideologiaa, että tapahtuisi siten että ensin molemmin puolin ihastutaan, sitten harjoitetaan molemminpuolista rakkautta, josta joko poikii seksiä keskenään tai sitten ei. Tämä mummeli-ajatus nilkuttaa suppeaa kehää vahvana nimenomaan näillä s24 palstoilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"olen mm. harrastanut seksiä ilman sen kummempia ihastumisen tunteita ja ilman, että mitään tunteita koskaan syttyi (tai oli tarkoituskaan syttyä)."
Tietenkin, tuo on tavallista etenkin maksullisia palveluita käytettäessä. Tässä keskustelussa konteksti on polku joka johtaa normaaliin seksuaaliseen parisuhteeseen (ei oleskelusuhteeseen eikä ilotyttökokemukseen).
"Olen myös ihastunut, ehtinyt rakastumaan ja harrastanut seksiä vasta jo korviani myöten rakastuneena."
Niin sinä kuvittelet/väität tapahtuneeksi. Täällä palstoilla käsite 'rakkaus' on järjetön. Kuka tahansa voi kuvitella tuntevansa/kokevansa rakkauttaan, vaikka täysin tuntematonta kohtaan. Sellainen on merkityksetöntä ja mielen sairautta. Minun olisi pitänyt olla täsmällisempi ja ilmaista tarkemmin että 'molemminpuolista rakkautta', joten,
Avaus täsmennettynä:
Oikeassa elämässä tapahtuu aina siten että ensin molemmin puolin ihastutaan, sitten harrastetaan keskenään seksiä, josta joko poikii molemminpuolista rakkautta, tai sitten ei.
On utopiaa, mummeli-ideologiaa, että tapahtuisi siten että ensin molemmin puolin ihastutaan, sitten harjoitetaan molemminpuolista rakkautta, josta joko poikii seksiä keskenään tai sitten ei. Tämä mummeli-ajatus nilkuttaa suppeaa kehää vahvana nimenomaan näillä s24 palstoilla.En ole koskaan käyttänyt maksullisia palveluita. Joskus elämässä vain on ollut tilanteita, joissa on kaivannut aivan liikaa toisen ihmisen läheisyyttää ja ihan puhtaasti seksiä. Olen myös päätynyt parisuhteeseen tuollaisesta aluksi aivan pelkäksi seksiksi tarkoitetusta tilanteesta. Kaikki on mahdollista.
Niin sinä kuvittelet/väität tietäväsi paremmin. No et tiedä. Palstan käsityksillä rakkaudesta ei ole mitään tekoa tuon asian kanssa. Kun ihmisen tuntee kauan ja on ihastunut häneen ja oppii tuntemaan hänet, niin kyllä siinä helposti rakastuu ilman seksiäkin. Sinun kokemuksesi selvästi rajoittuvat pelkkiin suht nopeasti eteneviin suhteisiin. Kokemusmaailmastasi puuttuu kokonaan se, kun ihmisen oppii tuntemaan ilman seksuaalista kanssakäymistä. Ehkä se joskus tulee sinunkin eteesi ja tajuat sitten mistä puhun. Siihen asti luultavasti jatkat vänkyttämistä siitä, kuinka sinä muka tietäisit asiat paremmin.
Oikeassa elämässä ei tapahsu aina kuten kuvittelet. Oikea elämä on paljon monimutkaisempaa ja monisyisempää kuin sinun lapselliset ja rajoittuneet teoriasi. Mene ja elä elämää. Kyllä se opettaa sinulle miten oikea elämä menee. Se voi mennä lähes miten tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole koskaan käyttänyt maksullisia palveluita. Joskus elämässä vain on ollut tilanteita, joissa on kaivannut aivan liikaa toisen ihmisen läheisyyttää ja ihan puhtaasti seksiä. Olen myös päätynyt parisuhteeseen tuollaisesta aluksi aivan pelkäksi seksiksi tarkoitetusta tilanteesta. Kaikki on mahdollista.
Niin sinä kuvittelet/väität tietäväsi paremmin. No et tiedä. Palstan käsityksillä rakkaudesta ei ole mitään tekoa tuon asian kanssa. Kun ihmisen tuntee kauan ja on ihastunut häneen ja oppii tuntemaan hänet, niin kyllä siinä helposti rakastuu ilman seksiäkin. Sinun kokemuksesi selvästi rajoittuvat pelkkiin suht nopeasti eteneviin suhteisiin. Kokemusmaailmastasi puuttuu kokonaan se, kun ihmisen oppii tuntemaan ilman seksuaalista kanssakäymistä. Ehkä se joskus tulee sinunkin eteesi ja tajuat sitten mistä puhun. Siihen asti luultavasti jatkat vänkyttämistä siitä, kuinka sinä muka tietäisit asiat paremmin.
Oikeassa elämässä ei tapahsu aina kuten kuvittelet. Oikea elämä on paljon monimutkaisempaa ja monisyisempää kuin sinun lapselliset ja rajoittuneet teoriasi. Mene ja elä elämää. Kyllä se opettaa sinulle miten oikea elämä menee. Se voi mennä lähes miten tahansa."Kun ihmisen tuntee kauan ja on ihastunut häneen ja oppii tuntemaan hänet, niin kyllä siinä helposti rakastuu "
Yksipuolista rakkautta ei ole. Rakkaus on olemassa vain parisuhteessa. Ennen kuin molemminpuolinen rakkaus on "syttynyt" ja siis "olemassa" ynnä "kasvamassa", on ao. yksipuolisten tunteiden järjellinen nimitys 'ihastuminen', vaikka kuinka vahvoja olisivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kun ihmisen tuntee kauan ja on ihastunut häneen ja oppii tuntemaan hänet, niin kyllä siinä helposti rakastuu "
Yksipuolista rakkautta ei ole. Rakkaus on olemassa vain parisuhteessa. Ennen kuin molemminpuolinen rakkaus on "syttynyt" ja siis "olemassa" ynnä "kasvamassa", on ao. yksipuolisten tunteiden järjellinen nimitys 'ihastuminen', vaikka kuinka vahvoja olisivat.Kuka on puhunut yksipuolisesta rakkaudesta? Tuo on sinun oletuksesi, josta ainakaan minä en ole puhunut sanaakaan. Ihmisiä on hyvin vaikea oppia yksipuolisesti tuntemaan. Se menee väistämättä niin, että molemmat oppivat tuntemaan toisensa. Kuten sanottu, niin ymmärrän, että kokemusmaailmasi on vajaavainen. Sinä itse et vain näytä tajuavan sitä. Et myöskään näytä tajuavan miten pahan virheen näihin teorioihisi aiheuttaa se, että kokemusmaailmasi on niin kovin vajaavainen.
- Anonyymi
Miehellä on miehen kokemusmaailma, ei ole tunteille sijaa kun panee menemään.
- Anonyymi
Miehet ja tytöt haluavat seksiä, himokkaasti, evoluutio on niin järjestänyt. Jos emme haluaisi, olisi meitä kohdannut sukupuutto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ja tytöt haluavat seksiä, himokkaasti, evoluutio on niin järjestänyt. Jos emme haluaisi, olisi meitä kohdannut sukupuutto.
Ja kuitenkin juuri nuorten naisten seksivietti on samalla tasolla kuin vanhojen mummojen. Hassua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin juuri nuorten naisten seksivietti on samalla tasolla kuin vanhojen mummojen. Hassua.
Jep noinhan se todellisuudessa on. Silloin kun miehet ovat hormonihiiriä, niin naisten seksihalukkuus on melkeinpä heikoimmillaan. Naisten seksihalukkuus on heikompaa vain raihnaisena vanhuksena. Sitten kun miesten himot alkavat nousta. Aika kahjo systeemihän tuo on, mutta toisaalta ihan looginen, juurikin lisääntymisen näkökulmasta.
- Anonyymi
Minulle kelpaisi kyllä uus-mummeli. Olen ennenkin luottanut siihen että luontoäiti ohjaa kyllä asian äärelle kun aika ja ihmiset ovat kypsät siihen enkä ole pettynyt.
- Anonyymi
En tiiä. Katotaan kuinka tällä kertaa käy. Ehkä eka seksi ja sitten rakastetaan, varmaksi en voi sanoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176