Miten huorahtava

Anonyymi-ap

Monet miehet haluaa täällä huorahtavan vaimon.
Miten huorahtava meidän pitäisi olla mielestänne?
Asumme pienellä paikkakunnalla ja mies haluaa minun olevan kimppanainen mutta kotipaikkakunnan miesten kanssa en saisi edes tanssia.
Joudumme menemään noin 45-60km kotoa niin silloin pitäisi olla tosi helppo tai jopa tyrkky miehille ja antaa heidän panna vapaasti.
Mieheni pelkää että tutut saa tietää että vaimoaan pannaan kimpassa.
Onko se niin iso asia miehille ettei kaverit tiedä?

37

2537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäpäin olet

      • Anonyymi

        Asumme Lopella pienessä kylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumme Lopella pienessä kylässä.

        Seikkailetko espoossapäin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seikkailetko espoossapäin ?

        Etupäässä Vantaalla tai Hämeenlinnassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etupäässä Vantaalla tai Hämeenlinnassa.

        Olis kiva sattuu samaan mestaan iltaa istumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis kiva sattuu samaan mestaan iltaa istumaan

        Voisi tulla mielenkiintoinen ilta ja keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumme Lopella pienessä kylässä.

        Asumme myös maalla syrjässä, viime keväänä tuli myyntimies ovelle, oneksi olin kotona vaimo aivan liekeissä mieheen. Varmaan yksin ollessa olis panettanu itseään. Näin meil..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asumme Lopella pienessä kylässä.

        Hyvä mainos. Alkaa ko pitäjän kylien ukot käymään kylässä, kunnes "oikea" löytyy.
        Onko lapsia? Ajattelin vain, jotta ne kuulee ja ymmärtää enemmän kuin arvaattekaan.


    • Anonyymi

      Kimppoista ja patinvaihdosta nautittu yli kymmenen vuotta. Miehenä sanoisin huorahtava väärä ilmaisu vaan haluttava muiden miesten silmissä joka laittaa itsellä hormoonit hyrrää ja ylpeä olen vaimostani. Asumme Hyvinkäällä kyllä mies porukatkin ja yksittäiset miehet osa tuttuja. Luottamus pitää toimia molemmin päin, mustasukkaisuutta tää nautinto ei kestä. Kyllähän joku voi kaverilleen pienessä hiprakassa kertookkin, olemme tietoisia asiasta mut mitä sitten, olemme asian takana 100%
      Pari 50

      • Anonyymi

        Totta töriset. Mitä haittaa jos kaveri kertoo oli hyvä pano. M 60


      • Anonyymi

        Minullekkaan ei olisi tarvetta lähteä pitkän matkan takaa hakemaan seksiseuraa.
        Saisin miehiä panemaan kotikulmillakin mutta mies pelkää sanan leviävän vaikka hän haluaakin minun antavan muillekkin miehille.


      • Anonyymi

        Oman mieheni mielestä en saisi vielä edes Hyvinkäällä iskeä miestä kimppapanoon ettei vain tutut näe.
        Olisi kiva tutustua kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekkaan ei olisi tarvetta lähteä pitkän matkan takaa hakemaan seksiseuraa.
        Saisin miehiä panemaan kotikulmillakin mutta mies pelkää sanan leviävän vaikka hän haluaakin minun antavan muillekkin miehille.

        Keskustelkaa miksi miehesi ajattelee joku samalta kylältä alkais tehdä sellaista. Kyllähän tuttukin haluaa pitää ystävyys suhteen jossa pystyy nauttii teidän kanssa. Meillä tavattu tuli mieleen sieltä Lopelta varattu isäntä, useamman kerran. Vaimon ja hänen kiintymys kehkeytyi Riutassa tansseissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelkaa miksi miehesi ajattelee joku samalta kylältä alkais tehdä sellaista. Kyllähän tuttukin haluaa pitää ystävyys suhteen jossa pystyy nauttii teidän kanssa. Meillä tavattu tuli mieleen sieltä Lopelta varattu isäntä, useamman kerran. Vaimon ja hänen kiintymys kehkeytyi Riutassa tansseissa.

        Tuota olen sanonut miehellenikin etteivät ainakaan aviossa olevat puhu selän takana ja jos puhuvat niin sitten anonyymisti ja ilman nimiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen sanonut miehellenikin etteivät ainakaan aviossa olevat puhu selän takana ja jos puhuvat niin sitten anonyymisti ja ilman nimiä.

        Meillä kaikki varattuja juuri tän takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen sanonut miehellenikin etteivät ainakaan aviossa olevat puhu selän takana ja jos puhuvat niin sitten anonyymisti ja ilman nimiä.

        Yksi tapahtuma jota jouduimme miettii jokun aikaa. Itse olen hirvi porukassa mökille sovimme viikon lopun kavereiden kanssa. Ilmoittautuneita tuli kuusi lisäkseni, pari kaveriani heitti ilmoille viestin tuleeko vaimoni saunaan yhdessä. Vaimoni hoiti tarjoilun ja sopan keiton. Puhuimme kavereita olisi tarjolla sovimme katsomme paikan päällä miten tilanne kehittyy. Vaimoni pukeutui huomiota herättävästi joka toimikin kavereihin, muutaman terästyksen jälkeen ehdotuksia alkoi tulla suoraan vaimolle. Menimme miehet edeltä saunaan otin heti puheen kysyin moniko haluis naida ensi yönä. Jatkoin näistä sitten huudella osa kavereista luuli mun tilanneen maksullisen paikalle. Yksi ystävistäni pamautti suoraan haluis naida vaimoani, sanoin siksi tulimme saunaan ennen vaimoa. Sovitaan jos jokainen nai vaimooni asia selvä myös ryhmäpano vaimon mieleen. Voin kertoa miten vaimokin tykkäs, miehistä puhumattakaan. Riskin otto kannatti tässä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman mieheni mielestä en saisi vielä edes Hyvinkäällä iskeä miestä kimppapanoon ettei vain tutut näe.
        Olisi kiva tutustua kuitenkin.

        Uskon ei tunneta ennestään meillä kokemusta ajatellen eka kimppaa.
        Jatkossa haluisitte uusia kokemuksia voimme antaa yhteystietoja luottamuksella. T. Pari 50


      • Anonyymi

        En ainakaan ota maksua panemisesta.
        Nautin täysin kun miehet haluaa panna varsinkin useamman miehen yhteisenä naisena on kiihoittavaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan ota maksua panemisesta.
        Nautin täysin kun miehet haluaa panna varsinkin useamman miehen yhteisenä naisena on kiihoittavaa olla.

        Huorahtava ei ole sama kuin huora.

        Meillä huorahtava vaimo on sellainen joka itse sopii touhuilusta kolmannen pyörän tai pyörien kanssa ilman että minun tarvitsee olla joka kerta mukana sopimassa tai panemassa. Alkuvuosina vaimoni tarvitsi hieman rohkaisua että uskalsi ottaa sen askeleen että alkaa sopimaan yksistään muiden miesten kanssa. Mutta siihen vaadittiin se että piti olla muutama tuttu mies. Tuntemattomien mukaan hän ei halua ihan helposti lähteä yksin.

        Siihen kuuluu myös se haluttavuus, eli vaimo laittaa itsensä valmiiksi ja kauniiksi ja hankkii esimerkiksi kauniita ja kiihottavia alusasuja tai antavia paitoja joissa on antava kaula-aukko noita tapaamisia varten jotta miehille on täysin selvää että kyse on seksistä. Et voi uskoa kuinka paljon miehiä jännittää ja he jättäisivät helposti koko illan vaikka pelkän keskustelun asteelle ja lykkäisivät seksiä aina seuraavalle kerralle, jos heille ei olisi rohkaisua että nainen haluaa seksiä. Toiset miehet taas ovat liian tyrkkyjä ja he aloittavat tervehdysten jälkeen suoralla ehdotuksella seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskon ei tunneta ennestään meillä kokemusta ajatellen eka kimppaa.
        Jatkossa haluisitte uusia kokemuksia voimme antaa yhteystietoja luottamuksella. T. Pari 50

        Olisimme kiitollisia saada lähempää ystäviä kuin turvarajamme ulkopuolelta.
        Parista tai miehestä tai jopa 2M 1N ja me.
        T. Pari Lopelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan ota maksua panemisesta.
        Nautin täysin kun miehet haluaa panna varsinkin useamman miehen yhteisenä naisena on kiihoittavaa olla.

        on myös ilo silmälle kun nainen pukeutuu rohkeasti eka sääntö rintsikat pois että nännit näkyy siitä se alkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisimme kiitollisia saada lähempää ystäviä kuin turvarajamme ulkopuolelta.
        Parista tai miehestä tai jopa 2M 1N ja me.
        T. Pari Lopelta

        Mulla ois matkaa kotoa n. 50km ja käyn töissä mansessa. T. M 54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman mieheni mielestä en saisi vielä edes Hyvinkäällä iskeä miestä kimppapanoon ettei vain tutut näe.
        Olisi kiva tutustua kuitenkin.

        Miksi tää voi ollanii vaikeeta,onko tää aviomiehenä eko niin piru tärkeetä.Tätä ei meidä uskokaa oikei hyväksy,Mäntsälässä asutaan ei hyväksy Järvenpää miehiäkään naimaa mua, pitkä keskustelu tuloksena ,hyväksyi että Lahdessa saan käydä ja Lahden miehiä on käyny myös meillä kotona Mäntsälässä naimassa.
        Olemme Aviopari M57v N54v on lupa täysin mielestäni antaa mieste ottaa nauttia elämästä ,
        kuten olen varmarmasti kui nuorten 10v kun vieraat miehet ovat naine pannut mua noi 4v nautin tästä. Hyvää talven jatkoa kaikille rouville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ainakaan ota maksua panemisesta.
        Nautin täysin kun miehet haluaa panna varsinkin useamman miehen yhteisenä naisena on kiihoittavaa olla.

        Mainitset näin,En ainakaa ota maksua panemisesta.
        Olen mielestäni tyylikäs xxl pulska pullukka pyöreä perseestäni, Rva47v .Minä otan maksun miehiltä panemisesta.Olen 9v tehnyt töitä mieste kanssa,maksua vastaa naimalla .
        Tämän opetti miehet itse,tarjosivat raaha siitä kun lähdin ravintolasta mieste matkaa heidä luokse useimmiten kimppa asuntoon, ( työ suhde asuntoja ) useimmiten on 2 / 3 miestä näissä kimppaasunnoissa.
        Kyllä myös on paljo sovittuja tapaamisia kotona , miehet käyvät luonani.
        Miksi en muka ottaisi maksua,kun miehet tyrkyttää rahaa tästä että saavat minulta ottaa tahtojensa mukaa , tehdä rajua sexiäki.
        Ymmärrän miehiä heillä on halut ja tarpeet, ovat valmiit maksaa hyvinkin,suusexi ,tissievälit, asiallisesti kova kyrvän hieronta käsittely,
        Kuin monet miehet haluu, nuolla imee reisie haarojevälistä , vitunhaarat vitunlihaa häpylihaa.
        tästä itse haluavat maksaa.
        Olen taatusti sitä mieltä mixi en ottaisi maksua itse joudun siivoomaa jäljet, pesemään pyykit.
        Olen tyytyväinen rva, vaikka näitä ikäviä juttuja leviääkin, mikä iso takaperse huoraava huora minä olen joittenkin mielestä.
        Aviomies on tämä hyväksynyt,mitä on kotona nähnyt mitä vieraat miehet tekee minulle.
        Olkoon niitä katellisia naisia miehiä jotka ei saa,
        mutta osaavathan juoruta.
        Tervesi tyytyväinen rva ,mitä saan miehiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mainitset näin,En ainakaa ota maksua panemisesta.
        Olen mielestäni tyylikäs xxl pulska pullukka pyöreä perseestäni, Rva47v .Minä otan maksun miehiltä panemisesta.Olen 9v tehnyt töitä mieste kanssa,maksua vastaa naimalla .
        Tämän opetti miehet itse,tarjosivat raaha siitä kun lähdin ravintolasta mieste matkaa heidä luokse useimmiten kimppa asuntoon, ( työ suhde asuntoja ) useimmiten on 2 / 3 miestä näissä kimppaasunnoissa.
        Kyllä myös on paljo sovittuja tapaamisia kotona , miehet käyvät luonani.
        Miksi en muka ottaisi maksua,kun miehet tyrkyttää rahaa tästä että saavat minulta ottaa tahtojensa mukaa , tehdä rajua sexiäki.
        Ymmärrän miehiä heillä on halut ja tarpeet, ovat valmiit maksaa hyvinkin,suusexi ,tissievälit, asiallisesti kova kyrvän hieronta käsittely,
        Kuin monet miehet haluu, nuolla imee reisie haarojevälistä , vitunhaarat vitunlihaa häpylihaa.
        tästä itse haluavat maksaa.
        Olen taatusti sitä mieltä mixi en ottaisi maksua itse joudun siivoomaa jäljet, pesemään pyykit.
        Olen tyytyväinen rva, vaikka näitä ikäviä juttuja leviääkin, mikä iso takaperse huoraava huora minä olen joittenkin mielestä.
        Aviomies on tämä hyväksynyt,mitä on kotona nähnyt mitä vieraat miehet tekee minulle.
        Olkoon niitä katellisia naisia miehiä jotka ei saa,
        mutta osaavathan juoruta.
        Tervesi tyytyväinen rva ,mitä saan miehiltä.

        Heippa ! Rouva 47v. Olen 70 v ukko. Olenko liian vanha ? Haluaisin tavata sinut. Olen valmis maksamaan palveluistasi. Asun lähellä Tamperetta. Matka ei ole este.


    • Anonyymi

      Minusta on vähän nurinkurista kun annetaan tuntemattoman ennen panna vaimoa kun hyvän kaverin.
      Minäkin olisin ennemmin hyvän kaverin kanssa kuin aivan tuntemattoman kanssa.
      Luulen myös oman ystävän arvostavan elettä jos annat hänen panna vaimoasi.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Kyllä mieluummin päästän kaverin panemaan vaimoa kuin tuntemattoman. Totuus on myös se että useimmiten himot heräävät tuttuun kuin tuntemattomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Kyllä mieluummin päästän kaverin panemaan vaimoa kuin tuntemattoman. Totuus on myös se että useimmiten himot heräävät tuttuun kuin tuntemattomaan.

        Meidän ystävien kanssa olisi kiva touhuta ja mies saisi katsoa kun kaveri panee vaimoa omassa sängyssä.


      • Anonyymi

        Olen ihan samaa mieltä. Meillä oli pari hyvää ystävää alkuaikoina panokavereina. Sitten tuli kokeiltua myös muutamaa tuntematonta. Parista tuntemattomasta on tullut vuosien myötä myös ihan hyviä ystäviä, vaikka alkuvaihe perustuukin siihen että ovat päässeet sänkyyn vaimoni kanssa. Vaimonkin mielestä tuntemattomien kanssa on aina sellaista soutamista ja huopaamista, ja kuluu pitkiä aikoja, useita kuukausia ja useita tapaamisia, ennenkuin homma alkaa toimimaan edes auttavasti, vaikka vaimoa himottaisikin ja monta kertaa nuo tuntemattomat ovat jääneet yhteen kertaan. Se ulkonäkö kun ei ole se tärkein jos sisin ei klikkaa. Ystävä, vaikka ei olisi edes komeimmasta päästä, omistaa kuitenkin sydämen ja sen sisimmän ja vaimoni kiihottuu siitä huomattavasti enemmän kuin komeista tuntemattomista.


    • Anonyymi

      Yhden tuttuparin nainen kiihottuu tosi paljon kun sen mies nai tuttuja naisia. Se sanoo että haluaa kavereitten kokevan kunnon kalun. Miehellä on tosi iso. Se ei myöskään halua että mies käy vieraissa vaan haluaa sen panevan tuttuja. Kiihottava näky saunassa kun toinen mies nai vaimoa isolla. Vieressä nainen tyydyttää itseään ja oma kalu seisoo kuin kivi. Kun nainen sai hoidettua itsensä se otti minulta suihin. Laukesimme yhtä aikaa minä ja toinen mies. Hän vaimoni pilluun ja minä toisen naisen suuhun. Naiset ehtivät aikaisemmin.

    • Anonyymi

      Jälkeenjäänyttä porukkaa.

      • Anonyymi

        JEPPPP


    • Anonyymi

      Me mentiin uutena vuotena eteenpäin kun yhden kaverin piti jäädä yöksi meille.
      Sattui vain että toinenkin kaveri jäi meille yöksi.
      Alunperin meillä oli tarkoitus olla kolmistaan vaimo ja 2M.
      Halusimme kuitenkin kimppaseksiä joten meidän 1N ja 2M muuttui 1N ja 3M kimpassa.
      Kaverit olivat hämillään kun eivät tienneet aiemmin että molemmat olivat olleet meillä vaimoani viihdyttämässä jo yli vuoden tietämättä toisistaan.
      He ovat myös kavereita keskenään niin kimpassa ei ollut mitään ongelmia.
      Luulen kaverien jatkossa puhuvan keskenään vaimoni panemisesta ja kokemuksistaan.

    • Anonyymi

      Täällä moni miettii ja pelkää että jutut kimppailusta lähtivät kiertämään. Minun valttikorttini on se että olen 100% luotettava. Kukaan ei minun kautta saa näistä jutuista mitään tietoa. Siihen on syynsä jotka kerron tarvittaessa. Kik Tarkkis1
      Kaikin puolin mukavan kokoinen ja näköinen aikuinen mies keskiseltä Uudeltamaalta.

    • Ei se haittaa että kaverit tietää. Miehellä on pelko että kaverit saa enemmän kuin se itse. Kaverit saa naida hänen vaimoaan. Hän ei saa naida kavereiden vaimoja.
      Meillä yhdessä sauna illassa sovittiin naisten kesken että jokainen on vuorollaan miesten kimppakivana.
      Aluksi ihan vaan mökillä sauna illassa miesten kanssa kahvia keittämässä.
      Seuraavaksi ilman vaatteita saunassa.
      Lopuksi ihan täysin seksi toiveita toteuttamassa.

      • Anonyymi

        Teillä on hyvä systeemi.
        Haluaisimme mieheni kanssa tulla mukaan jos sopii?
        Olemme N29v 167cm 54kg posliini ja mieheni on
        31-vuotias 176cm 84kg Uudeltamaalta.


    • Anonyymi

      Minun mielestä ei ikinä tuttua,sydäntä kylmäksi jo se kun yksi nuori mies tuli kaupan pihalla sanomaan että haluaa pillua. Näytti videota kännykästä kun olin kahden miehen välissä ja huudan kiimassa .
      Kaikki lähti yhdestä etelän Hiihtoloma viikosta Levillä .
      Olimme jutelleet mieheni kanssa että voisin kokeilla millaista on saada oikein kunnolla vierasta kullia.
      Jo silloin kun valitsin vaatteita ,valuin hunajaa.
      Eikä yhtään auttanut kun mieheni kiusasi kuinka joutuisin levittämään itseni ja antautumaan vieraalle miehelle.
      Kyllä mekin menimme kauas kotoa,ei olis mieleenkään kotona alkaa. Vuokra mökki oli se paras paikka,sillä en tosiaankaan tiennyt pystynkö hillitsemään itseni.
      Enkä tiennyt miten se hetki kun mua riisuu vieras mies alastomaksi,mitä mieheni tekee silloin siinä tilanteessa. Annanko vieraan miehen työntää kovan siittimen pilluun.
      Se on tuuria että sattuu kohdalle oikea mies.
      Meillä sitä tuuria oli,ja tuplasti.
      Sitähän emme tienneet että olin nuorille miehille ensimmäinen nainen.
      Se oli hullua,se oli silmitöntä kiimaa .
      Niin minulla kun nuorilla miehillä.
      Se oli yhdyntää ja kun se taukosi se jatkui yhdynnällä ja jatkui yhdynnällä . Ja sen piti olla kumilla mutta pah..sain paljaana ,siemenet pilluun.
      Minun pillua nuoltii ,ja jännintä siinä oli etten ollut antanut mieheni nuolla pillua.
      Katsoin miestäni silmiin kun vapiseva nuori mies tuli päälleni ja alkoi sovittamaan kullia pilluuni.
      Ja eihän se mennyt. Takaisin miehelleni että ohjaa se sisään. Se oli huumaa..kun eka sai ruiskittua toinen jatkui.
      Vaikka sanotaan että se voihkinta ja muu mekastus on näyttelyä,niin mulla ei ainakaan.
      Kait se oli pikkuisen rakastumistakin,en tiedä mitä olis tapahtunut jos mieheni olis sanonut etten saa enää tavata noita kavereita.
      Jäin eka kerrasta koukkuun.
      Muutama muu on päässyt naimaan niin kun tuo josta kirjoitin tuohon alkuun.
      Ja tutuksi ovat tulleet .
      Pari miestä on jäänyt yhteen kertaan.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe