Mun pitää tehdä esitelmä HIM:stä ja mä en tiedä mitään bändin historiasta, joten voitteko auttaa sellaiset jotka tietää. Kiitos jo etukäteen.
auttakaa HIM fanit mua
4
502
Vastaukset
- HIM_FOREVER
Hae netistä. Mee www.heartagram.com sivulle, se on HIMin virallinen saitti.
- oHIMo
Jos esitelmällä ei ole kiirettä, lainaa kirjastosta Juho Juntusen kirjoittama Synnin Viemää -kirja , joka kertoo hauskasti, mutta kohtuu selkeästi HIMin historiasta, jäsenistä ynnämuusta bändiin liittyvästä. Siitä saat muutamaksi illaksi hauskaa lukemista ja mielestäni kirja kannattaa lukea muussakin kuin tiedonhakumielessä vaikkei yhtyeen fani olisikaan.
- Äijä
Annan hyvän neuvon:Tee jostain muusta bändistä.
Vaikkapa jostakin suomenkielisestä. Saat paremman arvosanan! - phoebe
mut miks sä teet HIMistä jos sä et tiijä siit mitää?? siis tykkäätsä vaa siit musiikist ja sun pitää tehä esitelmä..?? mäki tein vähä aikaa sitte esitelmän HIMistä ja enkä tinny oikee mitää historiaa, mut hain tietoo netistä sun muualta.. oot kyl varmaan jo tehny ton esitelmän.. :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465691Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki492955- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102291- 272053
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121992törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151706- 1451305
- 131187
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133