Mummonraiskaaja Pasi Ketonen

Anonyymi-ap

Kirjoitan eri paikkakunnalta. Olen myös itse hoitaja ja suurin osa suomalaisista hoitajista on seurannut tämän mummonraiskaajan oikeudenkäyntiä. Vihdoin oikeus antoi alustavan tuomion, 4,5 vuotta.
Julkiterhikissä on vielä oikeudet tallella, toivottavasti Valvira ne jo pian poistaa.
Tyyppi löytyy myös Facesta, kuvia katsomalla ei voisi uskoa hänen tekojaan.
Hänen ei pysty enää suku/ ystävät piilottamaan, koska nimi löytyi jo eilen iltapäivälehdestäkin.

14

4680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietääkseni suku ei ollut syyllinen vaan ..aivan syystä ja aiheesta tuomittu henkilökohtaisesti.
      Piilottelemista harrastaa yleensä palstapollarit joiden putipuhtoiseen ja idealistiseen maailmankuvaan ei tällaiset teot sovi edes lusikalla annosteltuna,eikä rautakangella väännettynä.

• Anonyymi

Mun mielestä lapsien ja tekijän sukulaisten syytteleminen teosta on yhtä halveksittavaa kuin tämä teko josta syyllinen on oikeutetusti tuomittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä lapsien ja tekijän sukulaisten syytteleminen teosta on yhtä halveksittavaa kuin tämä teko josta syyllinen on oikeutetusti tuomittu.

Missä joku on syyttänyt sukulaisia teosta? En itse ainakaan täällä ole sellaista lukenut. Tuskin nyt suku on ollut hoitokodissa touhuamassa.

• Anonyymi

Sitä olen miettinyt, että mihin muuhun pahuuteen pystyy ihminen, joka raiskaa 83- vuotiaan muistihäiriöisen, avuttoman vanhuksen. Sekaantuuko kaikkeen muuhun liikkuvaan, paitsi keinutuoliin...

• Anonyymi

Sillonko isopyörä ottaa kattoon kiinni ja hihna luistaa pois ei turvassa liene kenkään,jos muuten on taipumuksia,yleensä hakeutuvat töihin joissa törkyjutut on mahdollista tehdä,ei varmaankaan hetken mielijohteesta tullut tämäkään.

• Anonyymi

Kova poru tyhjästä. Minä olen mummon raiskaama. Pari kertaa kuussa. En soita poliisille. Yritän totutella.

• Anonyymi

Heti karkoitettava sinne mistä on tullut.

• Anonyymi

Se tuli naapurista.

• Anonyymi

Hurriganesia mukaillen: Ketoon, beibi, ketoon

• Anonyymi

Sliippareita mukaillen: Toiset ne rakastaa nuorikoita, toiset ne balsamoi muumioita

• Anonyymi

Missä hoitokodissa tuo raiskaajamies lähi"hoitaja" sai työskennellä? Monissa vanhainkodeissa on muutenkin kylmää, empatiakyvytöntä henkilökuntaa töissä. Jyräävät kylmyydellään koko paikan hirveäksi. Säälittää vanhukset, jotka ovat tehneet maan itsenäisyyden eteen työtä ja palkkana on ala-arvoinen ihmisyyttä rikkova kohtelu laitoksissa. Kauhuksi se muuttuu silloin, kun puolustuskyvyttömälle vanhukselle aiheutetaan niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa "hoitajien" taholta eikä kukaan näytä välittävän. Tuollainen vanhusten raiskaaja pitäisi laittaa loppuiäksi telkien taa, mutta ei Suomessa kuin taputella päätä. Varsinkin kun tuo Pasi Ketonen kannattaa näköjään Pride-homp_elipiirejä. Miksi asiasta vaietaan? Vanhuksia kohdellaan ympäri Suomea ala-arvoisesti laitoksissa. Heidän jos kenen kuuluisi saada kaunis ja ihmisarvoinen loppuelämä. Harvassa laitoksessa se tuskin toteutuu. Raiskarit vankilassakin saavat paremmat oltavat täyshoitoineen (ruoka, koulutusmahdollisuus, liikuntapuitteet veronmaksajien piikkiin) kuin suomalaiset vanhukset hoitopaikoissa. Ja tuomio puolustuskyvyttömän raiskauksesta on täysin mitätön tässä maassa. Ilmankos nuo sadistiset raiskaajat ja väkivaltaa toisiin kohdistavat psykopaatit kulkevat vapaasti siellä sun täällä... näyttäen perusjannulta äkkiseltään.

• Anonyymi

Edelleen näyttää olevan Julkiterhikin rekisterissä... WHAT!!!

• Anonyymi

Nyt on valtuudet toimia hoitajana viety.
      Hyvä homma.
      Myös eläintenpitokielto tyypille.
      Keinutuolinsa pitäkööt.

• Anonyymi

Supo tutkii valviran toimia.
      Valvira ottanut lahjuksia lääkäriltä,
      joka sit katsonut läpi sormien lääkärin rikollista toimintaa.
      Lääkäri toimii edelleen virassaan,
      työntekijöiden ja potilaiden tietoturva vaarannettu, kiristetty esimiehiä, joi amyös maalitettu, lääkärin toimien vuoksi potilaita kuollut.
      Vuosaari päihdehoitoyksikkö,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2581
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      393
      2082
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1812
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1571
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1491
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1102
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1093
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      69
      981
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe