Mummonraiskaaja Pasi Ketonen

Anonyymi-ap

Kirjoitan eri paikkakunnalta. Olen myös itse hoitaja ja suurin osa suomalaisista hoitajista on seurannut tämän mummonraiskaajan oikeudenkäyntiä. Vihdoin oikeus antoi alustavan tuomion, 4,5 vuotta.
Julkiterhikissä on vielä oikeudet tallella, toivottavasti Valvira ne jo pian poistaa.
Tyyppi löytyy myös Facesta, kuvia katsomalla ei voisi uskoa hänen tekojaan.
Hänen ei pysty enää suku/ ystävät piilottamaan, koska nimi löytyi jo eilen iltapäivälehdestäkin.

12

3413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietääkseni suku ei ollut syyllinen vaan ..aivan syystä ja aiheesta tuomittu henkilökohtaisesti.
      Piilottelemista harrastaa yleensä palstapollarit joiden putipuhtoiseen ja idealistiseen maailmankuvaan ei tällaiset teot sovi edes lusikalla annosteltuna,eikä rautakangella väännettynä.

      • Anonyymi

        Mun mielestä lapsien ja tekijän sukulaisten syytteleminen teosta on yhtä halveksittavaa kuin tämä teko josta syyllinen on oikeutetusti tuomittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä lapsien ja tekijän sukulaisten syytteleminen teosta on yhtä halveksittavaa kuin tämä teko josta syyllinen on oikeutetusti tuomittu.

        Missä joku on syyttänyt sukulaisia teosta? En itse ainakaan täällä ole sellaista lukenut. Tuskin nyt suku on ollut hoitokodissa touhuamassa.


    • Anonyymi

      Sitä olen miettinyt, että mihin muuhun pahuuteen pystyy ihminen, joka raiskaa 83- vuotiaan muistihäiriöisen, avuttoman vanhuksen. Sekaantuuko kaikkeen muuhun liikkuvaan, paitsi keinutuoliin...

      • Anonyymi

        Sillonko isopyörä ottaa kattoon kiinni ja hihna luistaa pois ei turvassa liene kenkään,jos muuten on taipumuksia,yleensä hakeutuvat töihin joissa törkyjutut on mahdollista tehdä,ei varmaankaan hetken mielijohteesta tullut tämäkään.


    • Anonyymi

      Kova poru tyhjästä. Minä olen mummon raiskaama. Pari kertaa kuussa. En soita poliisille. Yritän totutella.

    • Anonyymi

      Heti karkoitettava sinne mistä on tullut.

      • Anonyymi

        Se tuli naapurista.


    • Anonyymi

      Hurriganesia mukaillen: Ketoon, beibi, ketoon

      • Anonyymi

        Sliippareita mukaillen: Toiset ne rakastaa nuorikoita, toiset ne balsamoi muumioita


    • Anonyymi

      Missä hoitokodissa tuo raiskaajamies lähi"hoitaja" sai työskennellä? Monissa vanhainkodeissa on muutenkin kylmää, empatiakyvytöntä henkilökuntaa töissä. Jyräävät kylmyydellään koko paikan hirveäksi. Säälittää vanhukset, jotka ovat tehneet maan itsenäisyyden eteen työtä ja palkkana on ala-arvoinen ihmisyyttä rikkova kohtelu laitoksissa. Kauhuksi se muuttuu silloin, kun puolustuskyvyttömälle vanhukselle aiheutetaan niin henkistä kuin fyysistä väkivaltaa "hoitajien" taholta eikä kukaan näytä välittävän. Tuollainen vanhusten raiskaaja pitäisi laittaa loppuiäksi telkien taa, mutta ei Suomessa kuin taputella päätä. Varsinkin kun tuo Pasi Ketonen kannattaa näköjään Pride-homp_elipiirejä. Miksi asiasta vaietaan? Vanhuksia kohdellaan ympäri Suomea ala-arvoisesti laitoksissa. Heidän jos kenen kuuluisi saada kaunis ja ihmisarvoinen loppuelämä. Harvassa laitoksessa se tuskin toteutuu. Raiskarit vankilassakin saavat paremmat oltavat täyshoitoineen (ruoka, koulutusmahdollisuus, liikuntapuitteet veronmaksajien piikkiin) kuin suomalaiset vanhukset hoitopaikoissa. Ja tuomio puolustuskyvyttömän raiskauksesta on täysin mitätön tässä maassa. Ilmankos nuo sadistiset raiskaajat ja väkivaltaa toisiin kohdistavat psykopaatit kulkevat vapaasti siellä sun täällä... näyttäen perusjannulta äkkiseltään.

    • Anonyymi

      Edelleen näyttää olevan Julkiterhikin rekisterissä... WHAT!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe