Kyllä terveisiä suhteissa

Anonyymi-ap

Se rakkaus virtaa molempiin suuntiin eikä toisesta yritetä tehdä jotain henkilökohtaista avustajaa.

25

469

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näinhän se pitäisi olla. :)

• Anonyymi

Terveisiä sinne myös.

• Anonyymi

Juuri nii. Hyvä että mies tajusi ettei hänen osansa ole minun elämässäni.... 🙂
      Etsikoob viimein sen oikean muualta ja unohtakoon minut ...
      Emme olisi koskaan olleet onnelisia keskenämme.
      Rakkautemme vain hajotti ...
      Kaikella rakkaudella
      Ja toivon silti että hän on joskus vielä onnellinen...
      Siinä oikeassa seurassa.
      Minä se en ole.
      A-Nasrlta T-Miehelle....

• Anonyymi

Juuri noin se on! Olen täysin samaa mieltä. Haussa on charmikas vanhempi mies.

• Anonyymi

Vihdoin tajusit sinäkin sen, lakkaa leikkimästä niillä rikkinäisillä siis!

• Anonyymi

No sepä Toivottavasti se tyyppi jota mietin lopetti oikesti sen ...
        Exöni ei ole auttaja symppis tyyppiä vakka niin kovin luuleekin sitä itse olevansa.
        Hänelle silti kaikkea hyvää

• Anonyymi

En kyllä lähtisi itse noin sanomaan. Omaishoitajat tekevät tärkeää työtä ja yleensä puhtaasti rakkaudesta.

• Anonyymi

Niin ja monesti menee niin pitkässä liitossa, että toisesta tulee toiselle omaishoitaja. Rankkaa ja arvokasta työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja monesti menee niin pitkässä liitossa, että toisesta tulee toiselle omaishoitaja. Rankkaa ja arvokasta työtä.

Puhunkin tilanteesta jossa kaikinpuolin terve ihminen ei anna suhteeseen mitään. Vain ottaa.

• Anonyymi

Ehkä tässä tarkoitettiin sen parisuhteen laatua lähtökohtaisesti terveiden ihmisten kesken.
        On eriasia jos puoliso on sairas. Ja pariskunta on ollut pitkään ennen toisen sairastumista yhdessä.
        Harvemmin uudet suhteet kestää jos toinen sairastuu vakavasti .
        Aloituksessa tarkoitettiin oletettavasti epätervettä suhdetta.

• Anonyymi

Kaipaamani nainen on varmaan semmoinen lempeä mamma joka pysyy rakkaansa vierellä vaikka tämä joutuisi pyörätuoliin. Ihmiset on niin kylmiä ja itsekeskeisiä nykyisin.

• Anonyymi

Ensin ollaan yhdessä ja, kun toinen sairastuu, niin sen voi hylkää, kuin nallin kalliolle.

• Anonyymi

Kyllä se nyt niin menee, että kun nait huomattavasti vanhemman miehen niin henkilökohtainen avustaja oot enben pitkää ellei sulla ole hyffee millä maksaa henkilökohtainen avustaja.

• Anonyymi

Eikö vanhempi mies naida vain rahan takia, joten sen puute tuskin on ongelma.

• Anonyymi

Riippuu miten paljon vanhempi. Nuorissakin on "huonokuntoisia" mutta eri tavalla....

• Anonyymi

No jos mulla olisi suhde miehen kanssa johon rakastuin ja jos se sairastuisi, niin olisi kunnia-asia toimia avustajana hänelle.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En mieti oikeastaan muuta kun näkisin hänet muulla ei ole väliä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä rakkaista pidetään huolta, vaikka joskus ärhennellään. Mikä terve suhde se sellainen on, että hylkää toisen, kun tämä on heikoimmillaan. Voi siinä silti suhteen dynamiikka muuttua sellaiseksi, että toisen on vaikea kestää omaa riippuvaisuuttaan toisesta. Kunhan kommentoin.

• Anonyymi

Terve mies ei ota naista kainalokepiksi tai pyykin pesijäksi, pelkkien murheiden kuuntelijaksi. Mutta elämä opettaa nämä naisille. Vai mitä tarkoitat?

• Anonyymi

Näinhän sen pitäisi olla.

• Anonyymi

Mitä se sulle kuuluu, noin yleensä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      534
      4131
    2. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1352
    3. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      132
      1045
    4. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      100
      877
    5. Translaki meni läpi...

Kuuntelin eilen eduskunnan lähetystä, ja monia hyviä perusteita kerrottiin, miksi moinen pitäisi hylätä. Eräs nutturatäti väitti, että kaikki estelyt
      Kokkola
      129
      782
    6. Tasot - ikuinen kysymys, johon ei ole vastausta

Mikä on taso? Miten arvotatte edes tason? Omasta kokemusmaailmastani katsoen ei ole olemassa universaalia tasoa. Taso taitaa olla jokaiselle ihan eri
      Sinkut
      158
      716
    7. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      43
      681
    8. Translaki läpi äänin 113-69

Niinhän sinä kävi kun veikattiin. Lisäksi kaikenlaiset tällä palstalla uutta esitystä veikanneet voivat mennä takaisin peruskoulun yhteiskuntaopin tun
      Luterilaisuus
      170
      676
    9. Ensi kerralla kun kohdataan

Älä käännä päätäsi pois. Katso silmiini. Näet siellä anteeksipyynnön ja katumuksen. En torjuisi enää sinua. Miehelle
      Ikävä
      44
      666
    10. Olet mielessä ja pysyt

Haluan nähdä sinua edes vilaukselta vaikka se sattuu toisinaan sydämeen. Hyvää yötä naiselta miehelle.
      Ikävä
      32
      626
    Aihe