Yhtäkkiä ei ole enää ketään

Anonyymi-ap

Kuka olisi kaivattu. Kuin haihtui ilmaan.

24

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki haihtuu savuna ilmaan...

      • Anonyymi

        Outoa miten niin syvästi olin ihastunut ja sitten sitä ei enää olekaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa miten niin syvästi olin ihastunut ja sitten sitä ei enää olekaan.

        Mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Ensin monta kk pyöri mielessä ja nyt vähemmän. Todella outoa. Toisaalta hyvä minulle. En kyllä tiedä mitä täälläkään enää teen🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Ensin monta kk pyöri mielessä ja nyt vähemmän. Todella outoa. Toisaalta hyvä minulle. En kyllä tiedä mitä täälläkään enää teen🤔

        Sehän on hyvä tilanne. Voi jatkaa elämäänsä ilman palstaa ja kaipausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Ensin monta kk pyöri mielessä ja nyt vähemmän. Todella outoa. Toisaalta hyvä minulle. En kyllä tiedä mitä täälläkään enää teen🤔

        Minullakin pikkuhiljaa onneksi, mutta tiedän sortuvani sekunnissa, jos hänen kanssaan tulisi juteltua. Tosin hän ehti olla mielessä aktiivisesti yli vuoden, joten kaipa se on ihan normaalia. Tää kyllä oikeesti tasaa mielialaa, kun ei oo kamppailua itsensä kanssa yhteyden ottamisesta, kun häntä ei kuitenkaan kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin pikkuhiljaa onneksi, mutta tiedän sortuvani sekunnissa, jos hänen kanssaan tulisi juteltua. Tosin hän ehti olla mielessä aktiivisesti yli vuoden, joten kaipa se on ihan normaalia. Tää kyllä oikeesti tasaa mielialaa, kun ei oo kamppailua itsensä kanssa yhteyden ottamisesta, kun häntä ei kuitenkaan kiinnostanut.

        No koskaan et voi varmaksi sanoa kiinnostaako toista vai ei. Luulen, että minun kiinnostukseni olisi tullut miehelle niin puskista. Olen kuitenkin luuseri ja en tehnyt asialle mitään. Just nimenomaan tuo kamppailu "otanko yhteyttä, en ota jne" saa jäädä. Vapauttavaa todella.
        Se vaan on ihmeellistä, että ne tunteet napsahti pois päältä yhtä nopeasti kuin syttyikin. Ja mikä hassuinta en ollut vuosiin edes ajatellut häntä, kunnes jostain päätyi aivoni sopukoihin.


    • Anonyymi

      Ei ole haihtunut ainakaan täällä. En vain halua enkä jaksa juosta perässä enkä tyrkkyillä. Ei siitä kyllä mitään apua olisikaan.

      • Anonyymi

        Jospa se jossain vaiheessa tai sitten käykin hyvä tuuri ja saa sen kaivatun itselleen. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa se jossain vaiheessa tai sitten käykin hyvä tuuri ja saa sen kaivatun itselleen. :)

        Aina voi toivoa. Mutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi toivoa. Mutta...

        Kaikilla on toivoa tässä elämässä. Myös minulla ja sinulla. :)


      • Anonyymi

        Siinä sinä kirjoittelet en muusta tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sinä kirjoittelet en muusta tiedä.

        No sekin on paljon se, että tiedät.


    • Anonyymi

      Aivot on ihmeellinen kapistus. No kyllä ne tunteet alkaa taas hyrräämään. Kohta taas kevät ja ihmiset sekoo.

    • Anonyymi

      Johtuu siitä ettei sitä toista näe. Ainakin minun kohdalla. Sitten, kun luuli unohtavansa niin joku asia muistuttaa hänen olemassa olostaan. Tai jopa näkee jossain vilaukselta.

    • Sulla limerenssi meni ohi? Se kuulema voi mennä ohi juuri noin, että poks vaan.

      • Anonyymi

        Ehkä sinuakin onnistaa sillain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinuakin onnistaa sillain.

        no ei ole vielä onnistanut. Mutta tietenkin täällä tuo kiusaaminen saa aikaan jotain. Ei välttämättä hyvässä mielessä.


    • Anonyymi

      Pilasit kaiken. Olet kylmäkampela.

    • Anonyymi

      Sä olet historiaa.

    • Anonyymi

      Jäi vaivaamaan tämä ketju...

      • Anonyymi

        Jaa tää aika tusinatrollaus vai?


    • Anonyymi

      Hömötiainen tai kuukkeli korvaa menetyksen?

    • Puf vaan Joulun alla, sama nähty monena vuonna aiemminkin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe