Kuka olisi kaivattu. Kuin haihtui ilmaan.
Yhtäkkiä ei ole enää ketään
24
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki haihtuu savuna ilmaan...
- Anonyymi
Outoa miten niin syvästi olin ihastunut ja sitten sitä ei enää olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa miten niin syvästi olin ihastunut ja sitten sitä ei enää olekaan.
Mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Ensin monta kk pyöri mielessä ja nyt vähemmän. Todella outoa. Toisaalta hyvä minulle. En kyllä tiedä mitä täälläkään enää teen🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Ensin monta kk pyöri mielessä ja nyt vähemmän. Todella outoa. Toisaalta hyvä minulle. En kyllä tiedä mitä täälläkään enää teen🤔
Sehän on hyvä tilanne. Voi jatkaa elämäänsä ilman palstaa ja kaipausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Ensin monta kk pyöri mielessä ja nyt vähemmän. Todella outoa. Toisaalta hyvä minulle. En kyllä tiedä mitä täälläkään enää teen🤔
Minullakin pikkuhiljaa onneksi, mutta tiedän sortuvani sekunnissa, jos hänen kanssaan tulisi juteltua. Tosin hän ehti olla mielessä aktiivisesti yli vuoden, joten kaipa se on ihan normaalia. Tää kyllä oikeesti tasaa mielialaa, kun ei oo kamppailua itsensä kanssa yhteyden ottamisesta, kun häntä ei kuitenkaan kiinnostanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin pikkuhiljaa onneksi, mutta tiedän sortuvani sekunnissa, jos hänen kanssaan tulisi juteltua. Tosin hän ehti olla mielessä aktiivisesti yli vuoden, joten kaipa se on ihan normaalia. Tää kyllä oikeesti tasaa mielialaa, kun ei oo kamppailua itsensä kanssa yhteyden ottamisesta, kun häntä ei kuitenkaan kiinnostanut.
No koskaan et voi varmaksi sanoa kiinnostaako toista vai ei. Luulen, että minun kiinnostukseni olisi tullut miehelle niin puskista. Olen kuitenkin luuseri ja en tehnyt asialle mitään. Just nimenomaan tuo kamppailu "otanko yhteyttä, en ota jne" saa jäädä. Vapauttavaa todella.
Se vaan on ihmeellistä, että ne tunteet napsahti pois päältä yhtä nopeasti kuin syttyikin. Ja mikä hassuinta en ollut vuosiin edes ajatellut häntä, kunnes jostain päätyi aivoni sopukoihin.
- Anonyymi
Ei ole haihtunut ainakaan täällä. En vain halua enkä jaksa juosta perässä enkä tyrkkyillä. Ei siitä kyllä mitään apua olisikaan.
- Anonyymi
Jospa se jossain vaiheessa tai sitten käykin hyvä tuuri ja saa sen kaivatun itselleen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se jossain vaiheessa tai sitten käykin hyvä tuuri ja saa sen kaivatun itselleen. :)
Aina voi toivoa. Mutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi toivoa. Mutta...
Kaikilla on toivoa tässä elämässä. Myös minulla ja sinulla. :)
- Anonyymi
Siinä sinä kirjoittelet en muusta tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sinä kirjoittelet en muusta tiedä.
No sekin on paljon se, että tiedät.
- Anonyymi
Aivot on ihmeellinen kapistus. No kyllä ne tunteet alkaa taas hyrräämään. Kohta taas kevät ja ihmiset sekoo.
- Anonyymi
Johtuu siitä ettei sitä toista näe. Ainakin minun kohdalla. Sitten, kun luuli unohtavansa niin joku asia muistuttaa hänen olemassa olostaan. Tai jopa näkee jossain vilaukselta.
Sulla limerenssi meni ohi? Se kuulema voi mennä ohi juuri noin, että poks vaan.
- Anonyymi
Ehkä sinuakin onnistaa sillain.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinuakin onnistaa sillain.
no ei ole vielä onnistanut. Mutta tietenkin täällä tuo kiusaaminen saa aikaan jotain. Ei välttämättä hyvässä mielessä.
- Anonyymi
Pilasit kaiken. Olet kylmäkampela.
- Anonyymi
Sä olet historiaa.
- Anonyymi
Jäi vaivaamaan tämä ketju...
- Anonyymi
Jaa tää aika tusinatrollaus vai?
- Anonyymi
Hömötiainen tai kuukkeli korvaa menetyksen?
Puf vaan Joulun alla, sama nähty monena vuonna aiemminkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437