Kuka olisi kaivattu. Kuin haihtui ilmaan.
Yhtäkkiä ei ole enää ketään
24
57
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki haihtuu savuna ilmaan...
- Anonyymi
Outoa miten niin syvästi olin ihastunut ja sitten sitä ei enää olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa miten niin syvästi olin ihastunut ja sitten sitä ei enää olekaan.
Mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Ensin monta kk pyöri mielessä ja nyt vähemmän. Todella outoa. Toisaalta hyvä minulle. En kyllä tiedä mitä täälläkään enää teen🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on käynyt vähän samalla tavalla. Ensin monta kk pyöri mielessä ja nyt vähemmän. Todella outoa. Toisaalta hyvä minulle. En kyllä tiedä mitä täälläkään enää teen🤔
Sehän on hyvä tilanne. Voi jatkaa elämäänsä ilman palstaa ja kaipausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin pikkuhiljaa onneksi, mutta tiedän sortuvani sekunnissa, jos hänen kanssaan tulisi juteltua. Tosin hän ehti olla mielessä aktiivisesti yli vuoden, joten kaipa se on ihan normaalia. Tää kyllä oikeesti tasaa mielialaa, kun ei oo kamppailua itsensä kanssa yhteyden ottamisesta, kun häntä ei kuitenkaan kiinnostanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin pikkuhiljaa onneksi, mutta tiedän sortuvani sekunnissa, jos hänen kanssaan tulisi juteltua. Tosin hän ehti olla mielessä aktiivisesti yli vuoden, joten kaipa se on ihan normaalia. Tää kyllä oikeesti tasaa mielialaa, kun ei oo kamppailua itsensä kanssa yhteyden ottamisesta, kun häntä ei kuitenkaan kiinnostanut.
No koskaan et voi varmaksi sanoa kiinnostaako toista vai ei. Luulen, että minun kiinnostukseni olisi tullut miehelle niin puskista. Olen kuitenkin luuseri ja en tehnyt asialle mitään. Just nimenomaan tuo kamppailu "otanko yhteyttä, en ota jne" saa jäädä. Vapauttavaa todella.
Se vaan on ihmeellistä, että ne tunteet napsahti pois päältä yhtä nopeasti kuin syttyikin. Ja mikä hassuinta en ollut vuosiin edes ajatellut häntä, kunnes jostain päätyi aivoni sopukoihin.
- Anonyymi
Ei ole haihtunut ainakaan täällä. En vain halua enkä jaksa juosta perässä enkä tyrkkyillä. Ei siitä kyllä mitään apua olisikaan.
- Anonyymi
Jospa se jossain vaiheessa tai sitten käykin hyvä tuuri ja saa sen kaivatun itselleen. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se jossain vaiheessa tai sitten käykin hyvä tuuri ja saa sen kaivatun itselleen. :)
Aina voi toivoa. Mutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi toivoa. Mutta...
Kaikilla on toivoa tässä elämässä. Myös minulla ja sinulla. :)
- Anonyymi
Siinä sinä kirjoittelet en muusta tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sinä kirjoittelet en muusta tiedä.
No sekin on paljon se, että tiedät.
- Anonyymi
Aivot on ihmeellinen kapistus. No kyllä ne tunteet alkaa taas hyrräämään. Kohta taas kevät ja ihmiset sekoo.
- Anonyymi
Johtuu siitä ettei sitä toista näe. Ainakin minun kohdalla. Sitten, kun luuli unohtavansa niin joku asia muistuttaa hänen olemassa olostaan. Tai jopa näkee jossain vilaukselta.
Sulla limerenssi meni ohi? Se kuulema voi mennä ohi juuri noin, että poks vaan.
- Anonyymi
Ehkä sinuakin onnistaa sillain.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinuakin onnistaa sillain.
no ei ole vielä onnistanut. Mutta tietenkin täällä tuo kiusaaminen saa aikaan jotain. Ei välttämättä hyvässä mielessä.
- Anonyymi
Pilasit kaiken. Olet kylmäkampela.
- Anonyymi
Sä olet historiaa.
- Anonyymi
Jäi vaivaamaan tämä ketju...
- Anonyymi
Jaa tää aika tusinatrollaus vai?
- Anonyymi
Hömötiainen tai kuukkeli korvaa menetyksen?
Puf vaan Joulun alla, sama nähty monena vuonna aiemminkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608