Paineiden purkua, lomilla armeijan aikaan

Anonyymi-ap

Tämä tapahtui 4 vuotta sitten ollessani armeijassa saaressa ja eihän sieltä päässyt joka viikko lomille, joten paineet kasvoivat melkoisiksi ennen kun pääsi niitä purkamaan. Olin menossa lomalle mantereelle ja juttelin tupakaverini kanssa joka sanoi että ei taida mennä käymään kotiin, se kun on 400 kilsan päässä ja joutui kaupungissa yöpymään retkeilymajassa. Sanoin meneväni tyttöystäväni luokse joka asui kaupungilla isossa huoneistossa jonka sen vanhemmat omisti ja sanoin että voisi ja siellä yöpyä. Tyttöystävä vähän ihmeteli, mutta suostui lopulta, menimme ensin saunomaan muutaman oluen otettuamme.
Jää sinä vielä saunomaan, menen päästämään isoimmat paineeni tyttöystävän pilluun, kyllä sun kelpaa, sanoi. Lähtiessäni iskin silmää ja sanoin leikilläni että kysyn likalta joskos säkin pääsisit liukkaille mun jälkeen purkamaan paineita, vitsi, vitsi, korjasin.
Likka oli ja melkoisessa kiimassa pillun märkyyden perusyteella ja nopeastihan mun kassini alkoivat tyhjentymään pilluun, liian nopeasti huomasin kun tyttö oli justiinsa vasta pääsemässä huipulle.
Harmittelin nopeaa tulemistani ja puolileikilläni sanoin että jos mun kaverini jatkaisi tästä, oletko aivan hullu, ei tosiaan ja kertoi oven olevan raollaan ja se on sieltä katsellut naintiamme koko ajan pyyhe lanteillaan, jotenki se kiihoitti mua, likka sanoi. Jos kuitenkin antaisit, ei se siitä kulu ja kerroin sillä olevan patterin isoin kalu, ainakin velttona oltiin sitä katseltu saunassa kateellisena. On vai, nyt huomasin tytön äänenpainossa selvästi mielenkiinnon alkavan, kun mainitsin koosta ja selvästi tahtoi kullia lisää, mutta ei ujouttaan kehdannut sanoa sitä.
Huomasin ja kuinka kaverini katseli oven raosta ja levitin tyttöystäväni jalkoja ja vastustelusta huolimatta likka lopulta levitti jalkansa ja olihan se näky, kun mällini valui ulos pillusta ja koko alapää kiilteli pillumahlasta. Tuu vaan peremmälle, kutsuin Artoa ja eihän tarvinnut toista kertaa kutsua, pyyhe putosi välittömästi lattialle ja alta paljastuikin täydessä seisokissa oleva mahtavankokoinen kulli, olin itse ja hämmästynyt ja likka vielä enemmän, pani jalat nopeasti kiinni, pelästyi varmaan. Vähän kaduin ja mustasukkaisuuttakin tunsin kun ajattelin että tuo tunkeutuu kohta tyttöystäväni sisään, mutta tehty mikä tehty ja sanoin että jätän teidät rauhaan. Jäin kuitenkin oven raosta katsomaan tapahtumaa, likka otti ensin mahtavan kalun käteensä ja selvästi ihaili sitä ja teki edestakaista likettä, kullista valui kirkasta kiimalientä venyen ja likka pyöritti sitä sormellaan ja kohtahan koko sinertävä terskanpää oli liukas. Tyttöni oli kokonaan unohtanut mut ja otti kullin nopeasti suuhunsa ja ynisi kiimasta, mutta.
Tyttöystäväni korjasi asentoaan ja meni selällensä ja nosti jalat pystyyn huohottaen, Arto paukutteli kullillansa alavatsaa, töms töms , vain kuului ja perkele sehän ylettyi melkein likan napaan asti, paa jo sissään, paa, likka kiimaisena pyysi. Arto selvästi herkutteli kiimaisen pillun edessä ja antoi ensin vain terskan mitan pilluun joka kylläkin oli melkoisen liukas naintini jäljiltä, uuuuuhhh, likka huokaisi, kun Arto antoikin samantien kullin painua koko mitalla sisälle pilluun.
Kateellisena katsoin, kun teki melkoisen nannaa, varpaiden asennosta päätellen jotka olivat kippurassa ja vauhdin alkaessa kiihtymään tissit alkoivat pyörimään tahdissa joka työnnöllä ja melkoista huutoa likka piti orkun alkaessa tulemaan iski kyntensä Arton selkään, tahti vain kiihtyi. Kulli pysähtyi kuin seinään ja näin kuinka paksu siemenputki alkoi nytkätelemään ja laajentuen ja supistuen spermalaukauksien tahdissa. Lopulta Arto veti kullinsa ulos melkoisen spermalastin kaapaten pillusta ulos, mutta eihän se siihen loppunut, kulli jatkoi seisokissa ja tovin siinä oltuaan ulkona sperman yhä valuessa terskasta, työnsi sen uudelleen sisään. En ollut uskoa, nainti alkoi uudelleen ja kulli alkoi työskentelemään uutta orkkuahan tyttö alkoi saamaan, älä lopeta, älä lopeta vielä, likka huusi kiimaisena. Tahti alkoi uudelleen kiihtymään, katsellessani sinä, alkoi mun kalunikin ottamaan etukenoa, oli se niin erikoista ja rietasta, aattelin että nyt saa likka kunnolla kullia ja suunnittelin jo jatkavani kun vuoroni tulee. Likka huusi ja ynisi, teki varmaan erittäin hyvää, oli unohtanut mut täysin, alussa katsoi kuin anoen mua, mutta nyt keskittyi vain naimiseen, Lopulta Arto laski uuden lastin pillunperukoille ja taashan lorahti melkoinen lasti kun veti ulos kalunsa, nyt se jo alkoi selvästi veltostumaan, mutta pillu hohkasi tulipunaisena ja aluksi oli aivan auki spermaa sykäykittäin pumpatessa ulos. Arto kehui, että kyllä tekikin melkoisen hyvää pitkästä aikaa tiukka pillu ja meni vessaan pesemään isoimmat rähmät kalusta joka painavana tosiaan roikkui vieläkin paksuna. Pyyhin pillusta talouspaperilla isoimmat pois ja nostin tytön pepun kuivempaan paikkaan ja työnnyt sisään välittömästi ja samantien lasti lähti pillun uumeniin. Tämä sessio otettiin uusiksi usein ja likka jo odottikin meitä aina.

7

6679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se Artsi oli kirjurina ja pystyi järkkäämään vähän lomiakin ja usein pääsimme pitkälle viikonloppulomalle yhtä aikaa, mutta eihän se aina onnistunut ja keväällä olin koko viikonlopun kiinni useinkin ja artsi pääsi lomalle.
      Taas kerran olin viikonlopun kiinni ja illalla tuli videoviseti puhelimeeni jossa aluksi tyttöystäväni tissit heilahtelivat tahdissa, arvasin heti että likkani saa pilluunsa arton mahtavaa kullia, pikkusen kirpaisi ja kun kuva siirtyi likan punoittaviin poskiin ja äänestä päätellen teki erittäin hyvää. Kuva siirtyi lähikuvaan jossa Arton kulli työskenteli pillussa ja tahdin alkaessa kiihtymään pilluun alkoi melkoiset mäiskähdykset pussien iskiessä likan märkään persvakoon, arto huusi likalle,,,nyt lähtee ,,nyt lähtee ja kulli alkoi nytkähtelemään lastin alkaessa purkautumaan tyttöni pillunperukoille.
      Huin kuinka kuumaa se on, likka huusi ja kullin vetäydyttyä pillusta , ihan kuin kiusallaan kuvaan tuli lähikuva pillusta joka nytkähteli jälkiorkun jäljiltä ja pumppasi melkoisen lastin paksua spermaa ulos. Tuli mieleeni, että Artsi oi tahallaan järkkänyt lomat niin, että itse pääsi lomille ja mä jäin kassulle, oudointa kyllä tuntui, että mulla alkoi melkoinen seisokki ja katselin sen uudelleen vessassa ja vedin käteen.
      Soitin tyttöystävälle ja hengästyneenä vastasi puhelimeen sanoen että nyt se kaverisi vetää jo kolmatta kertaa ja pilluni on jo melkoisen turvonnutkin, mutta ei se Arto lopeta vieläkään. Taustalta kuului melkoinen läiskintä, likka kertoi että nyt saa takaapäin ja lopettaa nyt puhelun, kun alkaa uutta orkkuu pukkaamaan.

    • Anonyymi

      Aika omituista että nimi on Arto, harvemmin parikymppisellä kaverilla, Artot ovat vanhoja ukkoja. Olisit käyttänyt vaikka nimeä Valtteri. Mutta hyvä satu kuitenkin.

    • Anonyymi

      Hitto muistin väärin kun jo 4vuotta. Ei ollu Arto. Siis Valtteri se oli

      • Anonyymi

        Aika uskottavaa🤭🤣😅


      • Anonyymi

        Siis spede se kumminkin oli buaahaa 😅🤣


    • Anonyymi

      Kyllä taisi tyttön tykätä, kun sai kunnolla siementä sisäänsä, siis viikon muhineet lastit. Mun pillu ainakin tykkäisi .

      • Anonyymi

        Lukiessani tunsin pillussani outoa väreilyä. Tiina 17v oulunsalo


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      134
      10022
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2914
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      183
      2715
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      17
      1570
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      17
      1530
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1528
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe