Kyllä tykkään. Ei ole tilanne muuttunut sen suhteen. Mutta onko asialle tehtävissä mitään. Se on sitten toinen juttu. Jos on haava, mä puhallan. Jos on kipua, mä helpotan, jos se on minun käsissäni.
Tykkään minä vieläkin.
26
1201
Vastaukset
- Anonyymi
Mielummin tykätään kuin vihataan. :)
- Anonyymi
Rakkautta ja bepantteenia.
- Anonyymi
Ihanaa ❤️❤️
- Anonyymi
Minua kolottaa vähän joka puolelta ja sydämeni on säröillä😔
- Anonyymi
Voi ei. Kuulostaapa hankalalta. Teipillä tai rakkaudella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. Kuulostaapa hankalalta. Teipillä tai rakkaudella?
Jesarilla vois aluks koittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jesarilla vois aluks koittaa.
Näin. Se toinen juttu vasta riskialtista olisikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin. Se toinen juttu vasta riskialtista olisikin.
Näin, on se voisi jopa johtaa johonkin.
- Anonyymi
Uudet vahvemmat juoksupyörät säröytyneiden tilalle.
- Anonyymi
Kyllä kirjoitat kauniisti, tällaisesta aloituksesta tulee hyvä mieli. Kunpa ihmiset jaksaisivat olla toisilleen hyväntahtoisia. Ja muutenkin, kuin jouluna. Osaisin arvostaa, jos meille annettaisiin vielä mahdollisuus hänen kanssaan. Ehkä se on korkeimman käsissä. Elämä jatkuu muutenkin, mutta olisihan se jotain. Todellakin.
- Anonyymi
Asiat ei ole eikä ole ollut korkeamman käsissä tässä tilanteessa. Ihmiset antaa asioita tapahtua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat ei ole eikä ole ollut korkeamman käsissä tässä tilanteessa. Ihmiset antaa asioita tapahtua
Ja ennen kaikkea ihmiset itse saa asioita tapahtumaan, halutessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ennen kaikkea ihmiset itse saa asioita tapahtumaan, halutessaan.
No wow.
- Anonyymi
Potku ja työntö helpottavat hetkeksi.
- Anonyymi
Toivottavasti sut lukitaan jonnekin
- Anonyymi
Lumikolaako työntelet siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sut lukitaan jonnekin
Ollut sellaista avointa naisiin kohdistuvaa väkivaltapuhettq jatkuvasti
- Anonyymi
Jos sattuisit olemaan hän, niin todellisuudessa pysyt kyllä mahdollisimman kaukana.
- Anonyymi
Eiköhän tää ole kaikkien todellisuus täälä.
- Anonyymi
En tuppaa, jos ei tykätä. Poistan kivun, jos se on minun vallassani. Aina ei ole, eikä varmaan tässäkään tapauksessa.
- Anonyymi
Eivät pitkäaikaiset tunteet katoa nopeasti, oli sitten tekemisissä tai ei, vaan ajatellessa tulee lämmin olo sydämeen. Haluaisi auttaa toista, vaikkei se olekaan nyt toivottua. Ehkä vielä joskus tulevaisuudessa, vaikka sitten viiden vuoden päästä, mutta ei tässä kiirettä ole.
- Anonyymi
Näin juuri.
Ap
- Anonyymi
Mitä haluaisit asialle tehdä?
- Anonyymi
Kuten aloituksessa sanotaan, epäilen, ettei ole mitään tehtävissä. Minun luonteellani ainakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten aloituksessa sanotaan, epäilen, ettei ole mitään tehtävissä. Minun luonteellani ainakaan.
Pitäisikö sinun vain lähestyä, kaksi jääräpää ikävöi toisiaan vaikka voisivat nauttia toisistaan❤💔
- Anonyymi
Ei tyrkytetä jos ei tykätä. T.späm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241