Uuni ja uunivuuat puuhtaaksi helpolla

Anonyymi-ap

Iltalehdessä on "romaanin" pituinen ohjeisto uunin puhdistamiseen. Voi tytöt ja pojat... Kyllä asiat voidaan tehdä myös vaikeasti:

https://www.iltalehti.fi/kodin-siivousvinkit/a/c9e2dc9d-7f4c-4755-a59a-64760e095950

Toki siinä muistetaan mainita: "Uunin puhdistamiseen ei tarvita vahvoja puhdistusaineita."

Joopa joo, mutta sitäkin enemmän hinkkausta joka tekee seuraavista puhdistuksista aina vaan vaikeampaa kun pinnat hinkataan oikein kunnolla.

Itse käytän yhtä ainetta ja 1-3 välinettä. Suihkutan uuniin puhditusvaahdon (vaihtoehtoja on mutta itse käytän K2R). Annan vaikuttaa useamman tunnin. Pyyhin vaahdon ja lian märällä rätillä pois, rättiä välillä huuhtasemalla ja lopuksi vielä puhtaalla rätillä. Yleensä tämä riittää mutta ei aina jolloin suihkutan uudelleen em. vaahtoa ja käytän pesuharjaa ja sitten taas puhdistus rätillä. Helppoa kun heinänteko, eikä mene pinnat pilalle. Koko hommaan menee varsinaista työaikaa n. 5-10 min.

3

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanha, siivousneurootikko äitini, hinkkaa hellan piloille vuodessa kahdessa. Kaikkein pahimpia on hiovat puhdistusaineet. Niillä lika irtoaa helposti mutta niin lähtee myös pinta ja lika tarttuu entistä hanakammin kiinni, mutta mikään ei auta ja ei kun uusi hella aina muutaman vuoden välein.

• Anonyymi

Älä kerran tätä auri kanaselle tsi bonia siivoukselle tiktokissa tai ne estää heti kun niiden mielestä niiden tyyli siivota vain oikein on.

• Anonyymi

Juu Bonia siivous esti kommentoinnin ja en pääse niiden sivuille enää kun kommentoin heidän kemikaalin käyttöä ja tyyliä tehdä tekemällä tehtyjä likasotkua jota ovat siivoamassa. Kyl yrittäjän täytyy kestää kritiikkiä
        kun julkisuudessa kerran on. Tää yritys eivät hyväksy itselleen kuin ylipostiivisia kommentteja. Tää valhellisuus on heidän imagokuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe