Miksi joulukuusi bisness on hiljentynyt Juuassa viime vuosina? Onko kovimmat joulukuusien suur kuluttajat ja joulun juhliat väsähtäneet.
Joulukuusi bisness Juuassa
18
511
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kiristän nykyäån mistelin oksia kiveksien ympärille.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17676874J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Koristelin kyrvän varren joulukuusen koristeilla. Siitä syntyi uusi joka vuotinen Juukalainen perinne.
- Anonyymi
Joulu kuusen jalkana on kätevää käyttää tekopillua.
- Anonyymi
Tai oikeaa
- Anonyymi
Vaatii jatkuvaa kosteutta että ei kuusi kuole!
- Anonyymi
Joka kesä varastan naapurin kalaverkot käyttäen ne jouluna joulukuusi myynnissä joulukuusen paketoimiseen.
- Anonyymi
Käyn hakemassa kuusen joka on täysin ilmainen. Kuusen viskaan jalkaan ja jouluinen matto ettei kusi imeydy lattiaan. Sitten kusen isot kuset ja kaljan juontiin ja siitä kaljasta uutta kusta jota vain uudestaan kusta ja kusi on se sitten hyvä lannoite.
- Anonyymi
Enää ei saa Juuasta niin hyviä joulukuusia kuin ennenvanhaan tuhkikselta.
- Anonyymi
Saan pillua mistelinoksan alla.
- Anonyymi
Alkoi tympimään joulukuusi farmarointi ja taimien kostutus. Veistelen nykyään kuusientaimista dildoja. Dildot ovat mukavia ja myyn niitä aattona Juuassa. Dildoja veistän vaan. Nyt on pimppien kostutusta.
- Anonyymi
Haen aina kuuset absi-apinan viidakosta!
- Anonyymi
Minä koristelen pillun joka joulu. Palloja roikkumaan karvoihin ja valoja myös.
- Anonyymi
Itse olen harkinnut muovikuusta koska se roskaa vähemmän kuin pölyiset kivekset ja hilseinen esinahka.
- Anonyymi
Minulla on kalansuomu peite peeeeniksessä ja haisee ihan silliltä.
- Anonyymi
Muovi kuuset haisee aivan anaalilta.
- Anonyymi
Sulta Keljes lähtee nyt kivekset supinrautoihin!
- Anonyymi
Täyden palvelun kuusi puoti on kiepissä. Ihoa hellivät spa elämykset. Majatalo osastolta voi horon tilata vemputtamaan munaa jos kädet väsyneet päivän parila/postilaatikko kierrokselta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486208Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694075Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t193102- 343025
- 1932898
- 402522
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132449törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192390- 1501469
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3201468