Miksi joulukuusi bisness on hiljentynyt Juuassa viime vuosina? Onko kovimmat joulukuusien suur kuluttajat ja joulun juhliat väsähtäneet.
Joulukuusi bisness Juuassa
18
497
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kiristän nykyäån mistelin oksia kiveksien ympärille.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17676874J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Koristelin kyrvän varren joulukuusen koristeilla. Siitä syntyi uusi joka vuotinen Juukalainen perinne.
- Anonyymi
Joulu kuusen jalkana on kätevää käyttää tekopillua.
- Anonyymi
Tai oikeaa
- Anonyymi
Vaatii jatkuvaa kosteutta että ei kuusi kuole!
- Anonyymi
Joka kesä varastan naapurin kalaverkot käyttäen ne jouluna joulukuusi myynnissä joulukuusen paketoimiseen.
- Anonyymi
Käyn hakemassa kuusen joka on täysin ilmainen. Kuusen viskaan jalkaan ja jouluinen matto ettei kusi imeydy lattiaan. Sitten kusen isot kuset ja kaljan juontiin ja siitä kaljasta uutta kusta jota vain uudestaan kusta ja kusi on se sitten hyvä lannoite.
- Anonyymi
Enää ei saa Juuasta niin hyviä joulukuusia kuin ennenvanhaan tuhkikselta.
- Anonyymi
Saan pillua mistelinoksan alla.
- Anonyymi
Alkoi tympimään joulukuusi farmarointi ja taimien kostutus. Veistelen nykyään kuusientaimista dildoja. Dildot ovat mukavia ja myyn niitä aattona Juuassa. Dildoja veistän vaan. Nyt on pimppien kostutusta.
- Anonyymi
Haen aina kuuset absi-apinan viidakosta!
- Anonyymi
Minä koristelen pillun joka joulu. Palloja roikkumaan karvoihin ja valoja myös.
- Anonyymi
Itse olen harkinnut muovikuusta koska se roskaa vähemmän kuin pölyiset kivekset ja hilseinen esinahka.
- Anonyymi
Minulla on kalansuomu peite peeeeniksessä ja haisee ihan silliltä.
- Anonyymi
Muovi kuuset haisee aivan anaalilta.
- Anonyymi
Sulta Keljes lähtee nyt kivekset supinrautoihin!
- Anonyymi
Täyden palvelun kuusi puoti on kiepissä. Ihoa hellivät spa elämykset. Majatalo osastolta voi horon tilata vemputtamaan munaa jos kädet väsyneet päivän parila/postilaatikko kierrokselta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa853097Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3192741Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911516Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401161Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 79967
- 117960
- 70948
- 72914