Miksi joulukuusi bisness on hiljentynyt Juuassa viime vuosina? Onko kovimmat joulukuusien suur kuluttajat ja joulun juhliat väsähtäneet.
Joulukuusi bisness Juuassa
18
537
Vastaukset
- Anonyymi
Itse kiristän nykyäån mistelin oksia kiveksien ympärille.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17676874J
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Koristelin kyrvän varren joulukuusen koristeilla. Siitä syntyi uusi joka vuotinen Juukalainen perinne.
- Anonyymi
Joulu kuusen jalkana on kätevää käyttää tekopillua.
- Anonyymi
Tai oikeaa
- Anonyymi
Vaatii jatkuvaa kosteutta että ei kuusi kuole!
- Anonyymi
Joka kesä varastan naapurin kalaverkot käyttäen ne jouluna joulukuusi myynnissä joulukuusen paketoimiseen.
- Anonyymi
Käyn hakemassa kuusen joka on täysin ilmainen. Kuusen viskaan jalkaan ja jouluinen matto ettei kusi imeydy lattiaan. Sitten kusen isot kuset ja kaljan juontiin ja siitä kaljasta uutta kusta jota vain uudestaan kusta ja kusi on se sitten hyvä lannoite.
- Anonyymi
Enää ei saa Juuasta niin hyviä joulukuusia kuin ennenvanhaan tuhkikselta.
- Anonyymi
Saan pillua mistelinoksan alla.
- Anonyymi
Alkoi tympimään joulukuusi farmarointi ja taimien kostutus. Veistelen nykyään kuusientaimista dildoja. Dildot ovat mukavia ja myyn niitä aattona Juuassa. Dildoja veistän vaan. Nyt on pimppien kostutusta.
- Anonyymi
Haen aina kuuset absi-apinan viidakosta!
- Anonyymi
Minä koristelen pillun joka joulu. Palloja roikkumaan karvoihin ja valoja myös.
- Anonyymi
Itse olen harkinnut muovikuusta koska se roskaa vähemmän kuin pölyiset kivekset ja hilseinen esinahka.
- Anonyymi
Minulla on kalansuomu peite peeeeniksessä ja haisee ihan silliltä.
- Anonyymi
Muovi kuuset haisee aivan anaalilta.
- Anonyymi
Sulta Keljes lähtee nyt kivekset supinrautoihin!
- Anonyymi
Täyden palvelun kuusi puoti on kiepissä. Ihoa hellivät spa elämykset. Majatalo osastolta voi horon tilata vemputtamaan munaa jos kädet väsyneet päivän parila/postilaatikko kierrokselta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17322259Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant749466Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.297460Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va806305SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1825930Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot344946HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1084600Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1004359Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo852026Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k771310