Uunisepät konkurssiin

Anonyymi-ap

Nyt loppui luokattoman huono asiakaspalvelu ja laaduttomien tuoteiden asennus.

39

12051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuliko nyt hyvä mieli? 😁

      • Anonyymi

        Kyllä nyt tuli erittäin hyvä mieli kun tämä roska meni nurin.oletko itse paljon itkenyt?Toivottavasti raukka saat palkkasi palkkaturvasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt tuli erittäin hyvä mieli kun tämä roska meni nurin.oletko itse paljon itkenyt?Toivottavasti raukka saat palkkasi palkkaturvasta

        Palkka kyllä tulee, mutta muualta. 😊 Negatiivisia kokemuksia on jokaisella jostain yrityksestä, ei niiden silti toivoisi menevän konkurssiin. Harmi työntekijöille, näin joulun alla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt tuli erittäin hyvä mieli kun tämä roska meni nurin.oletko itse paljon itkenyt?Toivottavasti raukka saat palkkasi palkkaturvasta

        Kuulemma yrityksen johto on ilmoittanut työn tekijöille että jatketaan töitä te haette palkkaturvasta palkanne
        AIKA kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulemma yrityksen johto on ilmoittanut työn tekijöille että jatketaan töitä te haette palkkaturvasta palkanne
        AIKA kommentti

        Miten niin? Normitoimintaa rakennusalalla.


    • Anonyymi

      Ei muuten pidä paikkansa. Tänään soitin Uunisepille ja kertoivat minulle, etteivät tiedä, koska avaavat, eli homma ilmeisesti loppui kerrasta.

      Sääliksi käy Uunisepiltä tilaneita. Rahat jäi sisään ja takka saamatta. Takuukaan ei nyt konkurssissa ole enää voimassa.

      • Anonyymi

        Ihan normaalisti on takuu voimassa vaikka kukaan ei vastaa siitä. Eli ei paljoa poikkea entisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalisti on takuu voimassa vaikka kukaan ei vastaa siitä. Eli ei paljoa poikkea entisestä.

        Etkö nyt typerys ymmärrä että jos firma konkurssissa nii takuuta ei enää ole.Ei herranjumala kuinka typerää porukkaa täällä kirjoittaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö nyt typerys ymmärrä että jos firma konkurssissa nii takuuta ei enää ole.Ei herranjumala kuinka typerää porukkaa täällä kirjoittaa..

        Satiiri on vaikea laji....


      • Anonyymi

        Mulla laskun maksun aika tuli . 1 erä kun tavarat pihassa ja toinen erä kun asennus oli tehty.


    • Anonyymi

      Tulleeko savut sisälle kaikista helloista?💸💸

    • Anonyymi

      En kyllä ihmettele yhtään. Ostimme uuteen taloomme takan. Rungon muuraaminen kesti useamman kuukauden, kun manttelitakan koristeita piti asentaa niin selvisi että olivat kasanneet meille väärän takkarungon. Taas meni aikaa, ehdotin muutoksia ja sopimusta jossa takasta olisi voinut saada kelvollisen. Mikään ei käynyt heille, puheluihini tai sähköposteihin ei vastattu. Kuluttajaasiamies otettiin mukaan, eivät vastanneet heidän viesteihinsä, eivät välittäneet yhdestäkään ehdotuksestamme. Lakimiehen kautta saimme tehtyä sopimuksen että takka puretaan ja rahat palautetaan. Takka kyllä purettiin mutta rahoja ei kuulunut ennenkuin laitoin perintätoimiston asialle. Ihme touhua, joten en ihmettele että näin kävi.

    • Anonyymi

      Minä olin töissä uunisepillä suurin osa hommista meni ihan hyvin. Jos tuli rekkuli välissä oli vika meissä mutta aika monesti olisi peiliin katsomisen paikka. Nykypäivänä valitetaan aika monesti turhasta ja monelta kysellään tarjoukset ja sitten ei muisteta
      kenen kanssa oli ollut puhetta mistäkin. Harvoin oli vikaa tuotteessa joskus oli pientä
      sanomista asennuksesta ja siivoomisesta. Mutta kerran täällä eletään niin ei kannata ihan pienestä mieltä pahoittaa . Takkaa ei kumminkaan normaali elämässä tuijoteta kokoajan.

    • Anonyymi

      Reilu 15 vuotta sitten ostin uuniseppien takan. Eikä vieläkää ole sita tarvinnut maksaa. Niillä jäi takan teko kesken. Lupailtiin mitä sattuu ja lopulta paloi hermot kyseiseen yritykseen . S kauppa joka takan möi niin yritti lähes 1.5 vuotta kysellä , että milloin maksatte takan. Sanoin aina. Heti kun on valmis. Lopulta sanoin että lähettäkää lasku uunisepille, sen jälkeen siitä ei kuulunut mitään. No tekkiin sen itte valmiiksi ja siitä takasta olen senjälkeen nauttinut...

    • Anonyymi

      otahan kossua lissää

    • Anonyymi

      Juu,ei vastaa takka kuvan takkaa. Luvattiin ja luvattiin selvittää asiaa. Ei edes ilmoitettu konkurssista vaikka 2 reklamaatiota sisällä....

    • Anonyymi

      Ou jee. Maailman huonointa palvelua. Yhden omakotitalon ja yhden rivitalon perusteella.
      Työn jälki surkeaa, yritys ei ottanut mistään vastuuta, asentajat kännissä. En huonompaa yritystä ole 30 vuoden rakennusalalla olon aikana nähnyt.

    • Anonyymi

      Ostin takan konkka pesästä ja hyvin meni sain huippu takan itsellä ollut näitä 2 kpl ja hyvin on takat lämmittänyt
      kannattaa kysäistä uunisepiltä jos nyt tarvetta saa sopivaan hintaan 😀
      asentajat teki hyvin ja ajallaan on kuulemma ollut hyvin hommia

    • Anonyymi

      kiitos vinkistä sainkin jo hyvän tarjouksen

      • Anonyymi

        Kaupat tehtiin 👍


    • Anonyymi

      Kiitos vinkistä sain hyvän takan sopuhintaan
      kaverilla ollut samanlainen 10v ei mitään moitteen sijaa maksu kun tehty suosittelen

    • Anonyymi

      Järkyttävä tekele. Työntää savut elementtien saumoista.

    • Anonyymi

      ostin 2 komeeta ja sopivaan hintaan suosittelen

    • Anonyymi

      ostin myös miten 40v tehty takkoja uunisepillä voisi olla huonoja ostin riekko takan maksan kun toimoitettu 😀

      • Anonyymi

        4 takkaa rivariin suosittelen homma pelaa


    • Anonyymi

      Tampereen seudulla aikakin asennuksen laatu keskinkertaista (vuotavat lukuun tiivisteet, huonosti kiinnitetty luukku ja väärät laatat kattoon eikä sitten riittänyt). Luukkujen laadussakin toivomisen varaa, vaikka eivät uuniseppien luukkuja kai olleetkaan. 3/3 tuttuilla myös reklamoitavaa. Tampereen kauppias oli hyvin haluton korjaamaan vikoja ja virheitä.

    • Anonyymi

      outo homma mulla kanssa huurteen jääkaappi yli 15v vanha ja ei tullut kiristää ruuvia paskaa palvelua

    • Anonyymi

      Uunisepiltä saa nyt komeita takkoja oli kuulemma yli 309 kpl myynissä itse ostin heti 2 uusia takkoja ja täys takuu 😀

    • Anonyymi

      Uuniseppien tarina jatkuu onneksi ja saamme ostaa kunnon Suomalaisia takkoja jotka Atso ja Markku kehitti tällä iso 👍

      • Anonyymi

        Juuri näin. Markku ja Atso kehitti, mutta taisi olla 90 luvulla. Sinne on myös jäänyt kehitystyö. Vanha-aikaisia malleja ja luukut kyläsepän tuotoksia. Onnea ja menestystä jatkajalle. Paksu lompsa ja matikka 4 niin eiköhän sillä jo jonkun aikaa Uuniseppiä pyörittele.


    • Anonyymi

      Suomen Kauneimmat Tulisijat viimmeset 10 ja nyt tulee lisää malleja meille kaikille suosittelen tutustuun

    • Anonyymi

      2010 ostin uuniseppien takan sisukset ja kertaalleen jo takuuseen uusittu kun sisuskalut mureni. Nyt ollaan samassa tilanteessa, eli täyttä kuraa. Jos olisin aikoinaan tiennyt niin ostamatta olisi jäänyt.

    • Anonyymi

      Uunisepät eivät saaneet päivitettyä takkojaan Ekodesign-direktiivin mukaisiksi.

      • Anonyymi

        Turun torilla kuulin että alkaa tekeen jälleen uuneja,mahtava homma ei ole muilla vastaavaa mallistoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun torilla kuulin että alkaa tekeen jälleen uuneja,mahtava homma ei ole muilla vastaavaa mallistoa.

        Turun Sanomat tietoa mahtavaa kohta saadaa jälleen kunnon takkoja.


    • Anonyymi

      Meillä uunisepän asentaja teki hyvää työtä. Purki ensin vanhan avotakan ja samalle paikalle asensi varaavan takan. Kaikki on toiminut erittäin hyvin. Takka vetää hyvin ja kaikki osat on pysyneet ehjinä, vaikka siitä on jo 15 vuotta.

    • Anonyymi

      Pientä rapautumisen merkkiä 12 vuotta vanhassa takassa, tulipesän takaseinässä. Täytynee vuoden tai parin päästä laittaa joko tulitiiliä takaseinään tai tehdä tulenkestävällä korjausmassalla hiukan hommia. Alunperin asennuksessa jotain töppäiltiin kun useampi laatta murtui ensimmäisen käyttöviikon aikana, mutta takuukorjauksen jälkeen ei mitään valitettavaa.

    • Anonyymi

      Virossa joku epämääräinen kaksikko alkaa laittamaan kuraa muottiin autotallissa. Voi tulla savut elementtien välistä. Tulee mieleen ihan se virolainen Sydänkiuas..

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1602
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1048
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe