Tummennetut lasit

Anonyymi-ap

Monessa autossa näkee tummennettuja laseja. Daciassa harvoin jostain syystä.
Mikä tämä syy mahtaa olla. Håpeä lienee yksi syy ja halutaan olla tuntemattomia.
Jouduin tässä joku aika sitten erään Mesen viemään asiakkaalle. Perkele
että hävetti. Pelkään että saan kuulla ajelusta ja omasta mielenterveydestä
vuosikausi kuten takavuosina Mossella ajellessa. Vuosia jouduin kärsimään.
Hävitin vaatteet polttamalla ja saunassa kävin vähintään kerran päivässä.
Mersun kohdalla ehkä selviää viikolla - parilla. Toivottavasti.

11

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on sairaat kertomukset aloittajilla tällä palstalla !!

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­­­N­­­y­­m­­­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176768904

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Poliisit häpeää Volkkariaan

• Anonyymi

TRÖÖÖÖLLL ! ! PIETARIN RYS. . SÄN TROLLITEHTAALTA AVAUS. . ÄLÄ KOMMENTOI ! !

• Anonyymi

Tummennetut lasit estävät muita näkemästä miten rumat muija ja kakarat istuvat takapenkillä.

• Anonyymi

Ei ole muijaa eikä lapsia eikä tule, pahin painajaiseni on nalkuttava vaimo ja rääkyvät lapset, joskus herään keskellä yötä läpimärkänä hiestä täristen kun olen nähnyt unta että olisi vaimo ja lapsia, onneksi ollut vain painajainen. Irtoseksi useiden seksikkäiden naisten kanssa kanssa on ainoa vaihtoehto mesemiehelle. Irtoaa keneltä haluaa ja rahat saa pitää itse.

• Anonyymi

Itselle ainakin häpeän ja säälin tunteita aiheuttaa bmw ja mersu. Audi skoda vw kuuluu samaan ryhmään.
      Japseilla kun ajaa niin ei tarvitse näyttää eikä todistella mitään ja ne kaiken lisäksi toimii.

• Anonyymi

Oletko sinä niitä jotka ajelee kympin alle nopeusrajoituksen sillä toyotan katiskalla kaikkien tientukkona? Ei se ole ihme että kestää kun ajetaan kuin hautajaissaattueessa.

• Anonyymi

Toyotalla kun ajaa, niin ei pysty näyttämään tai todistamaan mitään, vaikka jotkut joskus erehtyvät yrittämään.

• Anonyymi

Dacia ei ole teinien ja amisten suosiossa ja vain he tekevät noita teinituunauksia.

• Anonyymi

Oma clio on jonkun nokian pampun entinen auto. Ensimmäisenä omistajana on Nokia Oyj ja takalasit on tummennettu heti uututtaan. Auto on myös sattuneesta syystä ns. business musta. Väitätkö että se nokian alijohtaja on ollut teini?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73