Ajattelin kertoa kokemuksestani, mitä on työskentely N-Cleanilla. Kysehän on laatutakuu firmasta, jossa asiakkaalle luvataan, että siivous on tietyn laatuista. Itse siivosin Tokmannia. Aikaa siivoukseen oli 2,5 tuntia. Siihen minun oli siivottava toimistot, henkilökunnan sosiaalitilat, varastot, puutarha ja itse myymälän tilat. Joka kolmas kuukausi tehdään ns. laatukierroksia, jossa myymäläpäällikkö antaa pisteet myymälän siivouksesta. Myymäläpäälikkö voi siis antaa tahallaan huonot pisteet, jotta siivooja saisi korjailla jälkiään. Itse siivosin myymälää usein omalla ajallani, vaikka palkka oli pieni. Lopulta Tokmannin henkilökunta alkoi tahallaan sabotoida työtäni ja jouduin sairaslomalle sen takia. En enää palannut kyseiseen firmaan.
N-Cleanista
Anonyymi-ap
6
371
Vastaukset
- Anonyymi
Tokmannihan on tunnettu siitä, että tavaroita on joka paikassa. Kärryjen kanssa on tosi vaikeaa kulkea. Siksi en asioikaa kyseisessä firmassa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17676984g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Aivan.
- Anonyymi
Oli hyvä paikka olla töissä.
- Anonyymi
"Kysehän on laatutakuu firmasta, jossa asiakkaalle luvataan, että siivous on tietyn laatuista."
Toimiiko homma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi863939Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693757Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562194- 582084
- 511756
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1071190Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183- 601109