Selvitys mikä oli viimeinen pisara..

Anonyymi-ap

Okei, tässä se tulee.

Kävi ilmi että oikeastaan lähes 100% varmuudella palstalla on joku odotellut minua jo yli 10 vuotta. Edelleen, vain lähes varmasti mutta kuvitelkaa että se on totta ja miettikääpä sitä. PS. Myönnän että itsekin olin hänestä kiinnostunut kauan sitten.

Noh, mitä seuraavaksi tapahtui:
Ihan vain piristääkseni kyseistä henkilöä lähestyin häntä viestillä josta hän varmasti tajusi että se olen minä vaikken sitä suoraan sanonutkaan. Seuraavaksi:
Joko esto, tai oikeastaan vaikutti pikemminkin siltä että hän esitti estävänsä minut? (Todistin siis miten asiat tapahtuivat asteittain ) Tämän jälkeen kyseinen henkilö aloitti palstalla eräänlaisen "lällällää meninpäs piiloon" -..vittuilun? Ilmeisesti kuvitellessaan että kiinnostukseni jotenkin kasvaisi kun hän tekee niin ja huom. kyseessä ei edes ole eimia, kaikki naiset on joko samanlaisia tai lähes samanlaisia & tuonlainen käytös on yksinkertaisesti niin v*tun lapsellista ja sitä kautta niin anti-seksikästä kuin mikään asia voi ikinä olla. Jos jotain tiedän niin sen että mikään vtun pikkulapsikäytös ei tule ikinä sytyttämään minua millään tavalla. Totuus on se että jos kyseinen henkilö olisi käyttäytynyt päinvastoin, hän luultavasti tälläkin hetkellä viettäisi elämänsä aikaa, mutta nyt, KAIKEN jälkeen luultavasti mahdollisuuksia ei enää ole. Emt. En nyt jaksa miettiä.

Ja äsken tulin miettineeksi, että olettekohan te kaikki naiset ihan kunnossa?
Tai siis, kaiken sen jälkeen mitä olen todistanut tuntuu siltä että teillä ei ole ihan kaikki kotona.
Miksi kukaan tekisi noin?
Miksi aina teette jotain tuollaista?
Ymmärtäkää että se e i todellakaan saa teille sitä mitä haluatte 🤣
Jo vuosia sitten teidän kaikkien olisi tullut oppia. Miten kauan odotatte ennenkuin oikeasti muututte? Sanonpahan vaan sen, että maailmassa on niin paljon ihmisiä että aina löytyy joku joka ei oikeasti ole niin vtun saapas ihminen että lähtee heti pelaamaan jotain peliä. Joku joka ymmärtää että se on oikeasti tiimipeli eikä mikään vtun "oi jumalatar teen sun puolesta ihan mitä vaan". Ei kaiken sen jälkeen mitä itsekin olen kokenut. Ei vaan jaksa.
Miksi tekisin sen?
Luuletteko että kaikki ihmiset on aina olleet niin hyviä minua kohtaan että jotenkin siitä ammentaisin energian pystyäkseni siihen?
Lol.

19

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syö pipareita, se helpottaa.

• Anonyymi

Piparin syömisestä voi saada jotain joka johtaa jopa suusyöpään.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

💋 ­N­­­y­­m­­­f­­o­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17677001k

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ei viisasta tuollainen sukupuoleen perustuva mollaaminen. Jos sinä tapaat tuollaisia naisia, ei se tarkoita sitä että kaikki naiset ovat samanlaisia. Että ärsyttää kaikenlainen yleistäminen. Olen muuten itse tavannut tuolla tavalla käyttäytyvän ihan aikuisen ikäisen miehen.

Vinkkinä:
      Seuraavaksi mieti mikä sinussa on se "juttu" mikä vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. Sitten mieti oletko jämäkkä ihminen, jolla on rajat vai onko sinun rajojasi helppo ylittää?

• Anonyymi

Ihan harhainen kirjoitus. Jos joku olisi sinua 10 vuotta täällä kaivannut. Jota en usko. Ei olisi estänyt sinua sen viestin jälkeen. Siinä ei ole mitään järkeä.
      Kaikki vaan sattumoisin sattunut yhtä aikaa ja yhdistelet asioita päässäsi.

• Anonyymi

Lisäksi. Maailmasta löytyy kyllä miehiä joilla on munaa lähestyä naista ihan omalla nimellä ja oikeassa elämässä. Joku voi pitää karmivana sitä että hänelle täällä kirjoitellaan jos tunnistaa ja säikähtää tiedä kuinka pitäisi toimia.Varsinkin tuolla mentaliteetilla olevia ihmisiä.

• Anonyymi

1. Esitti estävänsä sinut
      2. Et ollutkaan estetty
      3. Pilkkaa sinua siitä, että olet estetty

Tämä henkilö erehtyi henkilöllisyydestäsi ja pilkkaaja on palstan trolli. Herjat oli tarkoitettu jollekin toiselle.

Huoh..

• Anonyymi

Mulle ei oikein auennut tämä juttu. Siis joku täällä on odottanut 10 vuotta (ei kuitenkaan ihastuksesi kohde??). Sitten otit häneen yhteyttä tuolla irl? Sitten sinut estettiin.
      Ei käynyt mielessä ettei hän 100% varmuudella edes ollut se ihminen ja olet nyt jollekkin mulle laittanut viestiä?
      Sekava aloitus kuitenkin. Syytät naisia, mutta itse sorrut kuvitelmiin.

Oletko monenlaista -mies?

• Anonyymi

Nyt oli niiin harhainen aloitus että hohoh. Jäitä hattuun ja järki päähän. Liikaa on heppu palstaillu ja mennut ihan pihalle omissa toiveharhoissaan🙈🤯

• Anonyymi

Voisitko puhua hänelle myös irl? Eikö teillä ole enää mahdollisuutta?

• Anonyymi

Voi nyt stanan harhaiset metsänpeikot, pysykää poissa ihmisten ilmoilta

• Anonyymi

Olen itsekkin Mies joka on ollut palstalla yli kymmenen vuotta. Ei minua ole estetty enkä ole ketään estännyt, ihastukseni on vaan pysyvin asia elämässäni. Onhan tässä ollut pieniä suhteita mutta niistä on vaan puuttunut aina se tärkein. Mutta mulla ei mitään agressiivisuutta, ei ihastukseni kohdetta tai palstaakaan kohtaan.

• Anonyymi

Se on teillä narsisteilla varmaankin suuri ongelma, kun muut eivät osaa miellyttää teitä tarpeeksi. Koitahan edes pysytellä ikäisissäsi, niin et ehkä kohtaa niin paljon pikkulapsia.

P.S. jotenkin noloa tuo uusien uhrien etsiskely ja vielä siitä valittaminen, etteivät palvele riittävän hyvin.

Pysykää etäällä, kiitos.

• Anonyymi

Okei 10 vuotta olisi teille vähän kuin vuosipäivä pilalle menneelle jutulle.miten sen yli? Sivusta

• Anonyymi

No tää ei ollu mulle ainakaan .

• Anonyymi
      • Anonyymi

Herran Jeesuksen Kristuksen nimessä.

• Anonyymi

Juukelispuukelis varmasti sen häätyy olla näin.

• Ylestetään sitten vähän urospuolta myös. Piiritetään, kunnes saadaan, puf* ei näy, ei kuulu ja jos kuuluu, niin yötäpäivää töissä, ei kerkee, ei jaksa ja ikinä ei ole lomaa ja vapaapäiviä. Puf* nainen tekee hetken päästä samoin, ei kerkee, ei jaksa.. kuka vetää siitä palkoineen herneet nenään? Sabotööri herää ja helvetti aukee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3475
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2819
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1897
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1111
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      200
      1059
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      104
      874
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      869
    Aihe