Kyllä oikeasti tunnen vetoa sinuun

Anonyymi-ap

En ole sekaisin enkä hajalla. En pelleile. Ymmärrän että sinulla saattaa olla esteitä.

61

2147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivon että olet onnellinen👣

      • Anonyymi

        Menee T:ltä T:lle


    • Anonyymi

      Minulla ei ainakaan ole minkäänlaisia esteitä, mutta eipä tämä minulle (m) olekkaan.

      • Anonyymi

        Naiselta miehelle.


    • Anonyymi

      Yks este on se, että en ole totta.

    • Anonyymi

      Todellisia esteitä ei ole ainakaan ystävyydessä.

    • Anonyymi

      Kuka nyt muhun tuntis vetoa? Ei hyvin mee jos musta tykkää 😂

      • Anonyymi

        Höps höps höpsö. Itse ainakin tykkään kenestä tykkään. Se on ihan oma tunne ja kokemus siitä ihmisestä. - anomuumi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höps höps höpsö. Itse ainakin tykkään kenestä tykkään. Se on ihan oma tunne ja kokemus siitä ihmisestä. - anomuumi

        Niin mut mä puhuinkin siitä et mustapa ei tykkää kukaan 😂 Ehkä joku homppeli korkeintaan mut ei ykskään nainen siinä mielessä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mut mä puhuinkin siitä et mustapa ei tykkää kukaan 😂 Ehkä joku homppeli korkeintaan mut ei ykskään nainen siinä mielessä 🤣

        Millä tapaa tää on sulle selvinnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tapaa tää on sulle selvinnyt?

        Sinähän sen tiedät..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät..

        Niin joo. Olen se kaikkitietävä osaava ihmisen tapainen toiselta galaxilta lähetetty häiriintynyt laji. Tulin tänne suorittamaan tehtävää. Jakamaan elämäniloa ihmisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo. Olen se kaikkitietävä osaava ihmisen tapainen toiselta galaxilta lähetetty häiriintynyt laji. Tulin tänne suorittamaan tehtävää. Jakamaan elämäniloa ihmisille.

        No ei tainnut tehtäväsi onnistua kun elämänilo on viety kokonaan. Kiitokisia vaan osallistuneille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tainnut tehtäväsi onnistua kun elämänilo on viety kokonaan. Kiitokisia vaan osallistuneille.

        Ei ole onnistunut, siinä ollaan samaa mieltä. Myös itsevarmuus on epäonnistunut. Onko vika minussa vai kohderyhmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole onnistunut, siinä ollaan samaa mieltä. Myös itsevarmuus on epäonnistunut. Onko vika minussa vai kohderyhmässä.

        En tiedä mutta minä lähden oman käden kautta. Kiitoksia sinulle ja muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta minä lähden oman käden kautta. Kiitoksia sinulle ja muille.

        Et kyllä lähde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta minä lähden oman käden kautta. Kiitoksia sinulle ja muille.

        Hae apua , kuulostat masentuneelta. Tsemppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae apua , kuulostat masentuneelta. Tsemppiä.

        Anna sen kertoa miltä siitä tuntuu. Vain silloin pystyy päästämään irti. Toivottavasti sanoo vielä äänen saman, aina on se kuka kuulee vaikka harva siihen uskoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mutta minä lähden oman käden kautta. Kiitoksia sinulle ja muille.

        Lähetin sulle apua. Sun tehtävä on uskoa niihin ja tietää että ne kuuntelee ja tekee kaikkensa sun onnen eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähetin sulle apua. Sun tehtävä on uskoa niihin ja tietää että ne kuuntelee ja tekee kaikkensa sun onnen eteen.

        En oo ollu onnellinen moniin vuosiin. Alkaa tuntua että tässäkö tää oli.. Ei oikeen oo mitään syytä enää herätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo ollu onnellinen moniin vuosiin. Alkaa tuntua että tässäkö tää oli.. Ei oikeen oo mitään syytä enää herätä

        Näiden asioiden toimitus ei tapahdu päivässä eikä kahdessa mutta jos uskot että syy herätä on tulossa, se tulee kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hae apua , kuulostat masentuneelta. Tsemppiä.

        Paras apu verkkarit päälle ja lenkille heti metsään .aamuisin itse kylmä suihku ja ulkoilu metsä polulla. teki taas hyvän olon .kaupungissa kun voi ulkoilma vaikka 5kertaa päivä ,illat sitten kotona vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras apu verkkarit päälle ja lenkille heti metsään .aamuisin itse kylmä suihku ja ulkoilu metsä polulla. teki taas hyvän olon .kaupungissa kun voi ulkoilma vaikka 5kertaa päivä ,illat sitten kotona vaan.

        Kokeiltu on kaikki ei vaan toimi kun yksinäisyys on ainut seura henkisesti jo tapettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kyllä lähde.

        Minähän lähden joku kaunis päivä en kuuntelee enää kenenkäö pskaa, mustamaalaamista, syrjintää tms vuosia jo elämää sabotoitu ei jumalaut oikeesti missä menee raja kun perheenjäsenetkin ja tutukin aukovat päätänsä täällä joskus hyi helv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo. Olen se kaikkitietävä osaava ihmisen tapainen toiselta galaxilta lähetetty häiriintynyt laji. Tulin tänne suorittamaan tehtävää. Jakamaan elämäniloa ihmisille.

        Näinhän olet kertonut jo alusta pitäen.
        Mitä olet saanut aikaan? Sekasorron. Tunnekylmyyden. Kaikki on nyt loppu.
        Onko sun ilotehtävä suoritettu mallikkaasti?
        Vaejo seuraa onneain - Pelle Miljoona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän olet kertonut jo alusta pitäen.
        Mitä olet saanut aikaan? Sekasorron. Tunnekylmyyden. Kaikki on nyt loppu.
        Onko sun ilotehtävä suoritettu mallikkaasti?
        Vaejo seuraa onneain - Pelle Miljoona

        Apujoukot peruttu. Eikä ne halunneet edes lähteä horolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin joo. Olen se kaikkitietävä osaava ihmisen tapainen toiselta galaxilta lähetetty häiriintynyt laji. Tulin tänne suorittamaan tehtävää. Jakamaan elämäniloa ihmisille.

        Täällä tää porukan kuumin. Häiriintynyt laji kaukaiselta galaxilta.


    • Anonyymi

      Jokaisen päässä on omat esteensä...

    • Anonyymi

      Millaisia esteitä, meneekö miehelle tämä?

      • Anonyymi

        Ei tommosia saa puhuakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tommosia saa puhuakaan

        Pitäähän asiat selvittää, muuten nii jää vatvomaan palstalle😉


    • Anonyymi

      Meidän esteenä on 15- vuoden ikäero.

      • Anonyymi

        Eikö tää ikäero homma oo jo käytetty liian monta kertaa. Keksi uusi, vaikka ettei sulla ole numeroa tai ette ole samaa tasoa tai et tiedä nimeä tai jotain vastaavaa.


      • Anonyymi

        No ei sitä Niin paljon ole!


    • Anonyymi

      Näyt pyörivän piirissä suuntaan jos toiseenkin ja siksi tuleekin mieleen pelleilyn mahdollisuus. Voihan siitäkin koitua hajalle meno.
      Mulla nyt ei oo esteen estettä, jos puhutaan menninkäisten normiesteistä.

    • Anonyymi

      Ollaanko varattuja...toisillemme?

      • Anonyymi

        Ainakin ❤️‍🔥 ihan aina.🙏


    • Anonyymi

      57 15 lisää naisella on kyllä monia vuosia.
      Viriilejä. Hatunnosto eiku munannosto.
      Ei siis kananmunaostot..

    • Anonyymi

      Sitähän mä pelkään. Että vain pelleilet ja testaat viehätysvoimaasi. Oma kiinnostukseni paistaa kilometrien päähän. Pidät mua varmaan ihan vajakkina.

      • Anonyymi

        En pidä eikä paista. Olen huIIuna sinuun. Epäilen motiivejasi kun olet niin ihana ja minä vaan tällainen. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä eikä paista. Olen huIIuna sinuun. Epäilen motiivejasi kun olet niin ihana ja minä vaan tällainen. Sivusta

        Et ole "vain" jotain. Jos olisit hän, niin ajattelen sua ihan liikaa. Pelottavan paljon.

        Ketä kaipaat?


      • Anonyymi

        Olen huomannut kiinnostuksesi mutta minä olen mielestäni tässä se vajakki. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut kiinnostuksesi mutta minä olen mielestäni tässä se vajakki. -ap

        Miksi ajattelet niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelet niin?

        Käyttäydyn hölmömmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyttäydyn hölmömmin

        Oon eri mieltä. Hän hallitsee itsensä paremmin.


    • Anonyymi

      Minä tunnen vetoa charmikkaisiin vanhempiin tummatukkkaisiin miehiin.

      • Anonyymi

        Entä tumma kaljuisiin?


      • Anonyymi

        Mä rakastan tummatukkaisia ja vaikka vähän parrakkaita miehiä. Ei siis pakko ole olla partaa/ sänkeä.


    • Anonyymi

      Vetoa harvemmin pystyy teeskentelemään se on kuitenkin vain tunne ja sellaisena väliaikainen joka on valjastettavissa mitä erilaisimpiin tarkoituksiin. Ja se kaikki muu on toimintaa, valintaa ja tietoinen päätös.

    • Anonyymi

      Onko aloituksen kellonajalla merkitys?

      • Anonyymi

        OPEL: Nyt on joululoma?


      • Anonyymi

        Keksin yhden mutta ei ollut tarkoitus


    • Anonyymi

      Joo estoinen persoonallisuus ja eksyn helposti.

    • Anonyymi

      Kokeilen sormella, olenko edes olemassa?

    • Anonyymi

      Kehen tunnet vetoa?

      Meillä Anonyymeilla on numerot esim. Anonyymi00001.... jne.

    • Anonyymi

      Kommunikointi täällä?Lopettaisit

    • Anonyymi

      SEN LISÄSKI OLET LÄSKI JA SURKEA VALEHTELIJA!

      - Edward Rawen -

    • Anonyymi

      Ah, Ok. Kiitos... kai

    • Anonyymi

      Tarjalta Tuomolle?

    • Anonyymi

      Millaisia esteitä minulla on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe