Ballististen ohjusten torjunta

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8b3bbfb-2f09-4d30-9823-a748e66c8cf8

– Mutta ballististen ohjusten torjunnassa suuri haaste on siinä, että niillä ohjuksilla on erittäin suuri lähestymisnopeus ja ballistinen lentorata. Ja tämmöisen maahan sijoitetun järjestelmän torjunta-alue jää väistämättä pieneksi. Sen takia aukottoman ballististen ohjusten torjuntajärjestelmän kehittäminen ei ole edes suurvalloille mahdollista ja se hintalappu on ihan mieletön, Kivinen sanoo.

On täysin mahdollista kehittää sellainen torjuntajärjestelmä, eikä hinta tosiaankaan ole mikään mieletön.

Mikäli joskus teette sopimuksen minun kanssani sellaisen valmistuksesta, niin valmistan teille 100 avaruusdronea, jotka ovat kiertoradalla kameroineen ja tutkineen ja sensoreineen tiedustelu ja datasiirto käytössä.
Ne ovat ohjattavia ja telakoituvat kiinni ballistisiin ohjuksiin ja ohjaavat ne uudelle radalle tai uuteen kohteeseen.
Räjäytystä kannattaa välttää avaruusromun takia.
ohjaaminen takaisin lähettäjälle taitaa olla paras ratkaisu.

Mä teen avaruusdronen, te toimitatte sensorit, kamerat, datalinkit ja tutkat ym mahdolliset ohjukset ja varusteet mitä niihin tahdotte.

Olen tarjonnut teille tätä FD 20 "voittamaton" alusta jo muutaman vuoden ja käskenyt perustaa avaruusvoimat ja tarjonnut ratkaisuja, mutta eihän teitä ole mikään kiinostanut.
Että suosikaa kotimaista tai parkukaa vieraiden puoleen.

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tekniikka on olemassa ja se on minun ja minun hallussani.
      Teen sillä mitä tahdon ja tekniikka menee siviilikäyttöön, koska te olette niin tykästyneet vanhaan nokikeppitekniikkaanne.
      Sitten teillä on huoli, kun siviilit jo matkustelevat avaruudessa ja rajoittamattomalla moninkertaisella äänennopeudella ja teillä on edelleen rajoitetut vanhat nokikeppinne.

• Anonyymi

Voi kun olisi paljon uudistuksia teidän laitteisiinne.
      Panssarivaunuihin uudet tykit.
      Ruuti vaihtuu vetyyn ja ruudin sijasta mukana on vettä ja sitä löytyy lisää mistä tahansa, vaunuihin mahtuu paljon enemmän kärkiä kun ruuti ei vie tilaa, annostelu on tarkempaa ja osumatarkkuus paranee, ei ole satoja kiloja räjähtävää ruutia vaunuissa vaan jonkin verran vetyä ja happea bufferitankissa ja nopea valmistus tarvittaessa.
      Savuton, tehokas ja tarkka laukaus.

Uusi ohjusjärjestelmä DS-20.
      Lyö mennen tullen kaikki nykyiset nokikeppiraketit ja ohjukset.

Sitten on ne edulliset ohjattavat tykinammukset.

Kaikki on mahdollista meille Teslan kaltaisille neroille.
      Olemme vaan aina sata vuotta aikaamme edellä.

• Anonyymi

Ja minähän käskin teitä tiedustelemaan minua, mikäli tottelitte, niin varmasti olette havainneet, että ette ole ainoa tiedustelija linjoilla.
      Kyllähän ylivoimainen tekniikka kiinostaa muitakin.

Eipä tässä muuta, luota kotimaiseen tai heittäydy vieraiden armoille.
      Loppujen lopuksi, se on se oma kansa jota tulee puolustaa ja joka puolustaa.
      Siellä missä otetaan vastaan ja tuntee olonsa kotoisaksi, siellä on koti ja oma kansa.

Suomella on paljon asian osalta parantamisen varaa ja niin on myös muillakin mailla.
      Tämä maa on päästetty niin huonoon jamaan ja korruptio kukoistaa niin laajasti, että mahtaako teistä löytyä enää yhtäkään oikeamielistä?
      Jos te olette valveilla, niin mitä vieras valta agentteineen ja sabotäärineen silloin tekee maassamme?
      Minäkin ne olen jo huomannut, minäkin jo näen minne ne ovat soluttautunut.
      Entä te, joiden käsissä on maan turvallisuus?
      Missä on teidän työkalut valvoa onko esivaltamme edes laillinen?
      Te olette nukkuneet ja vihollinen on hiipinyt pikkuhiljaa valtaamaan alueita ja soluttautunut järjestelmiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe