Oikein hyvää joulua sinulle,

Anonyymi-ap

joka saat minussa aikaan tunteen, jollaisen kokee vain kerran elämässä.
Toivon sydämestäni, että tapaamme pian. Elämä kantaa.

23

983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muistan kun olin rakentamassa Valon vuorta, lähetit tämän saman viestin.

      • Anonyymi

        En tunnista sellaista. En ollut minä. ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunnista sellaista. En ollut minä. ap

        Oletko nyt ihan varma? Se oli silloin 1500 ennen kristusta. Rakensimme sen urakalla yhdessä yössä.


      • Anonyymi

        Oliko silloin jo ikävä palsta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko silloin jo ikävä palsta?

        Viesti oli kaiverrettu kiveen.


    • Anonyymi

      Kiitos 💗 Oikein Hyvää joulua myös sinulle ja toivottavasti näemme pian...

      • Anonyymi

        Kiitos! Sitä odotan....
        ap


    • Anonyymi

      Miehelle samat sanat.

    • Anonyymi

      Elämän vahvoihin, hyviin tunteisiin tulee pakostakin hetkeksi pysähdyttyä. Hyvää, elämän kantavaa, sydämen Joulua toivon myös tapahtuvaksi.

    • Anonyymi

      Kaunista. Toivottavasti toiveet toteutuu ❤

    • Anonyymi

      Miten hän onnen sinulle tuottaa? Näette ja vaihdatte hymyä?

    • Anonyymi

      Hieno viesti. Toivottavasti näette. Voimia!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Emme nähneet jouluna 2022.

    • Anonyymi

      Kun näet minut, tiedät mikä tunne minut sinne toi. Ja tiedät kuinka kauan olen ikävöinyt.
      Kunpa voisimme vähän unohtaa meitä kumpaakin -olen saanut sen käsityksen, että sinuakin- vaivaavan ujouden. Elämä kantaa, ehkä se antaa meille rohkeuden. <3<3<3

      • Anonyymi

        Kuten huomaat, en ole paikalla. Sattui pieni, ikävä tapaturma pari tuntia ennen kuin piti lähteä. Harmittaa, mutta minkäs teet. Minulle tyypillistä epäonnea, kun jotakin olen oikein odottanut, mutta elämä kantaa.
        Toivotan sinulle hyvää uutta vuotta ja toivon sydämestäni, että tapaamme mahdollisimman pian. Uskothan, että tunteeni ovat vahvat ja aidot. Toivon, että näet tämän, toivon myös, että voisimme jättää tämän palstan, jotta voisimme saada yhteyden varmalla tavalla, vaikka tekstarilla tai puhelimella. <3<3<3
        ap


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muistan joulun -17. Mitään muuta odottanutkaan silloin, kuin hänen näkemistään. Olin silloin hetken onnellinen.

    • Anonyymi

      Harmillisesti kyllä minustakin tuntuu siltä, että hän (nainen) tuli ja meni mun elämästäni. Pitää vaan toivoa parasta, että joskus vielä voi saman tuntea, mutta tällä kertaa mielellään paremmalla tuurilla.

      • Anonyymi

        Jos tarkoitat aloittajaa, en mennyt mihinkään. Tuli vain voittamaton este.


      • Anonyymi

        Mulla taas mies…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarkoitat aloittajaa, en mennyt mihinkään. Tuli vain voittamaton este.

        Ehkä pitää kertoa esteestä hiukan, että ymmärtäisit, miksi en päässyt matkustamaan. Kädessäni on leikkaushaava (tehty sairaalassa), jossa oli ongelmia. Sen kanssa ei voinut lähteä. ap


    • Anonyymi

      Haloo, urpo! Nyt on jo vuosi vaihtuntut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe