Haluan hieman oikaista

Oikaista erään mulkqvistin takia, etten ole käynyt nimettömänä haukkumassa häntä. Jätän hänen nimensä mainitsematta nyt ainakin toistaiseksi. Mikäli kerron eri asioissa mielipiteeni, niin saanen ne esittää siinä, missä muutkin. Kirjoitan yleensä tällä nikilläni, mikäli minua ei ole uloskirjattu täältä. Minua on turha syyttää jonkun toisen/toisten laittamista kommenteista, minut yritetään yhdistää joihinkin kommentteihin, joita en ole kirjoittanut. Sieltähän se katkeruus nousee eikä täältä minun suunnalta. Siksi onkin tyhmää anojen yhdistäminen minuun ja se se vasta maanista onkin, kun alkaa kuvittelemaan, että häntä vastaan olevat kommentit olisivat minun kirjoittamiani anona. Onko muille sattunut vastaavaa?

23

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään käryä mistä on kyse, mutta ikävältä kuulostaa. Toivottavasti selviää.

      • Ei taida selvitä, toinen ei ymmärrä yhtään.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Ei taida selvitä, toinen ei ymmärrä yhtään.

        Selvittäkää kahden kesken, ei täällä kannata setviä riitoja, menee vain sekaiseksi.


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­­N­­y­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17677412S

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Siis tunnetteko oikeassa elämässä. Kannattaisiko antaa asian vain olla, niin tuskin se toinenkaan jaksaa jatkaa, ainakaan kovin kauan.

      Keskustelut täyttyy ihmeellisestä kiukusta.

    • Anonyymi

      Tunnetteko toisenne hyvinkin?

    • Anonyymi

      Turhaa kinaamista molemmin puolin. Ei sinultakaan ole fiksua haukkua ketään mulkvistiksi.

    • Anonyymi

      Tuohon sanoisin, että ei kukaan yksinään riitele ja miksi haluat tällä tavalla asian nostaa esille? Selvittäkää keskenänne asiat turha niitä tässä on puida.

      • Anonyymi

        Tuohon ettei kukaan yksin tiitelisi voisin sanoa että kyllä monella palstalla on näitä yksinriitelijöitä , haukkuvat ja alentavat jotain ihmistä ja saavat aina joskus muutaman haukkuja mukaansa , asianomainen jonka kanssa ne yrittää riidellä on kypsä ihminen ja jättää ne riitelemään yksikseen . Niin että aina ei riitely ole molemmin puolista


    • Riitely ei ole todellakaan aina molemminpuolista. Vaikka kuinka yrittää saada toiselle sanotuksi ihan nätisti, että hän on väärässä ja myös loukannut ihmisiä, joita ei edes tunne, niin hän ei siltikään edes yritä tajuta sanojaan ja vääriä olettamuksiaan, ei vain tajua olevansa väärässä ja haukkuvansa väärää puuta. Vaikea se on yksipuolisesti saada asioihin mitään järkeä, kun toinen ei ymmärrä. Syyttää muita asioista, joihin itse syyllistyy. Mä teen siirtoni ja menen eteenpäin. Kirjoitan kohta otsikon kanssa oman asiani, mikä minulla teille muille vielä on sanottavaa.

      • Eihän se noin ihan mene, että kiillottaa omaa kuvaansa. Olen pyytänyt anteeksi ja ymmärtänyt asian, mutta kaikista asioista ei vaan voi olla samaa mieltä. Turha tästä on riidellä enää☺️ Joulurauha kaikille ja hyvä tahto😇


      • Anonyymi

        Mitä järkeä oli julkisesti tuoda tämäkin esille? Et sinäkään ruudin keksijältä vaikuta.


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset setvikö täällä julkisesti kaikkia yksityiskohtia. Todella kiusallista näin sivustakin luettuna.

      • Juuh siksi en viitsinyt enää jatkaa täällä tätä. Minun puolestani tämä on tässä. Rauhallista joulun aikaa ❣️


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Juuh siksi en viitsinyt enää jatkaa täällä tätä. Minun puolestani tämä on tässä. Rauhallista joulun aikaa ❣️

        Rauhallista joulua myös sinnepäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rauhallista joulua myös sinnepäin.

        Kiitos, se tulee olemaan erittäin rauhallinen, yksi elämäni rauhallisimmista 🌲😊❣️


      • satama100 kirjoitti:

        Kiitos, se tulee olemaan erittäin rauhallinen, yksi elämäni rauhallisimmista 🌲😊❣️

        Rauhallista joulua minunkin puolestani ja annetaan jo erimielisyydet olla🎄❣️😇


    • Anonyymi

      Jären köyhyyttä laittaa kenenkään tämmöinen aloitus..vähän surulliseks vetää.

    • Anonyymi

      Mä en oo mitään huomannut ennen kuin vasta tää aloitus... En tajua mitä nyt on tapahtunut eikä väliä

      • Anonyymi

        Antakaa jo olla hyvän tähden. Joulurauha nyt.


    • Anonyymi

      Tästä näkee, että palsta mennyt alas, kuin lehmänhäntä. Sairasta edes kommentoida noin, aika matalaa. Kaikesta huolimatta Hyvää Joulua kaikille🎄✨🎁

    • Anonyymi

      Eihän tuossa aloituksessa ole päätä, eikä häntää.

    • Anonyymi

      Tosi noloo🙈

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe