Joulun aaton aatto

Anonyymi-ap

Ei ole tarvis kertoa mitä tekee jouluna.
Parhainta olisi ruveta miettimään joulun sanomaa ja saada joulumieltä itselleen.
Unohtaa kaikki maailman ongelmat muutamaksi päiväksi.
Ne pysyvät kyllä siellä.

Joulurauha julistetaan jouluaattona klo 12 Vanhalla Suurtorilla suomeksi ja ruotsiksi. Yleisö on taas tervetullut joulurauhan julistukseen! Suora lähetys televisiossa.

11

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuomiokirkon naakat

        painovirhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuomiokirkon naakat

        painovirhe

        Olipa jouluinen vastaus.

        Otetaan huomioon, että jos lie ollut vaikka mitä ennen, niin ei ole rauhanjulistajien vika.
        Sinunkin suvussa saattaa olla vaikka miten monta murhaajaa, kun tarpeeksi kauas meet, - mutta jos sinä julistat rauhaa, niin eikös ole hyvä?

        Olisi aika tällä palstalla siirtyä joulun sanomaan ja ystävällisiin ajatuksiin.

        Onko pakko kaikki kääntää riitelyksi ja naljailuiksi?
        Tuoda esille kauheudet, miksi ei jotain kaunista?

        Nyt on aaton aatto, keskittykäämme nyt joulun sanomaan ja joulutunnelmaan.

        Ehditte sitten uudelta vuodelta jatkaa paasaamista.
        Onko täällä yhtä ainoaa, joka alkaisi olla joulutunnelmassa?

        Yritetään!

        Hyvää ja rauhallista Joulua!


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😍 ­N­­y­­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17677441K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Pakanalle joulu on yks ja hailee. Vapuksi ostin viinaksia. Saatan hörppiä ne jo nyt.

      • Anonyymi

        Voisit kuitenkin kunnioittaa toisten arvoja, se on fiksun ihmisen merkki, vaikka olisikin pakana.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei tämä kommentti kuulu ollenkaan tälle palstalle, missä yritetään jutella joulun "rauhan" sanomasta.

        Kyllä sinulle löytyy noita palstoja, missä voit rellestää.
        Ole ystävällinen, ja siirry sinne.
        Kunnioita toisten palstalaisten perinteisiä arvoja joulusta, joulurauhasta, ja että "ihmisillä olisi hyvä mieli".

        Niin ikävää, että tällaista esiintyy täällä!
        Mistään kauniista asiasta ei voi keskustella.

        Siirryn nyt itse pois tältä ilkeältä, riidanhaluiselta ja pahansuovalta 70 palstalta, en halua pilata omaa joulutunnelmaani.
        Yritin tosin muistuttaa muitakin, - tuloksetta.
        Jatkakaa minun puolesta irvailujanne, - enpä luule kuitenkaan että teille tulee kaunis, onnellinen ja rauhallinen Joulu. Omapahan on onneton joulu teille.


    • Eikös se nyt vielä ole Jouluaaton aaton aatto?
      Minun kalenterissani lukee Jouluaatto vasta ylihuomenna.
      Mutta saahan sitä joulunsanomaa miettiä ympäri vuodenkin, eipä silti. Miksi vain kerran vuodessa.

      Mutta eikö ole kiva, että pimeyden selkä on jo taittunut eilen illalla.
      Nyt mennään Juhannusta kohti.

    • Anonyymi

      23.12. Hyvää Joulua vaan kaikille itä Helsingistä. Tässä valmistutaan haudoille lähtöön kello 7. Henkilö hakee minut autolaan ,hän asuu ihan lähellä minua. Mene töihin sen jälkeen kun käyttänyt minut Helsinki-vantaa Honkanummen hautausmaa ja sietä Helsinki Malmin hautausmaalle, Tuo sitten minut tuohon Helsinki Myllypuro josta kävelen kotia liukkuaalla noin 40 minuttia.Itse jatkaa suoraan autolla Itä Keskus töihin.Selasia. Aaton olen Helsinki.Sitten lähden 25.12. Onnipussilla keskisuomen rakkaiteni luo.Aikuisen lapseni perhe siellä. Hän on 50v. Ja opiskelujen myötä päätyi keski Suomeen.Työ kun sietä ja asunnot omat halvempia ostaa sietä kuin Helsinki lähiöt.Kirkosta erosin 1994. En pakana. Kastettu rippikoulun käynyt ja kirkko kuorossakin laulellut.Ei ero kirkosta vie uskontoani.Kirkko ei vaan antanut henkisesti minulle yhtään mitään 1994.kun pätökseni tein.Hyvää Joulua.Onea vuoselle 2023.vanha naine itä Helsinki

    • Anonyymi

      Samoin Sinulle Hyvää Joulua ja mukavaa matkaa Keski-Suomeen.
      Olen asunut siellä joitain vuosia.
      Odotan jouluvieraita tänään.
      Meillä on tänään ikäänkuin etukäteisaatto. Huomenna menevät muuanne ja saa aaton ottaa melko rauhallisesti. Puheluita ja toivotteluja huomenna. Jouluohjelmien, joulurauhanjulistuksen jne. katsomista. Kirja ja suklaarasia - ne avaan huomenna.
      Beng
      Muille myös toivotan mukavia joulupäiviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe