Tapasin kerran stadissa juhlissa kyseisen herrasmiehen ja toisen kerran Jomtien beachilla suomalaisseurassa muutamanakin päivänä.
Juhlissa oli mukana stadin miljoonaluokan talousrikollisia ja pari samaa heppua oli mukana myös Jompparilla. Asiallisia kavereita kaikki. Kekkereissä oli tarjolla reilusti päihteitä.
Kokaiini pilaa vain hyvän humalan omalta osaltani. Sen on muutamat kerrat osoittaneet. Selvinpäin en ole kokeillut koskaan.
Samaan seurakuntaan kuului pari läheistäkin kaveria, joiden kanssa ehdittiin kaikenlaisen viihdetoiminnan ja hieman töidenkin yhteydessä tavata. Toinen on ns "liikemies" ja toinen oli ammattirikollinen, menehtyi 2020 vakavaan sairauteen vain 43 vuotiaana.
Mattikaan ei ollut kuin 51 nyt lähtiessään. Parin tapaamisen perusteella miestä sen tarkemmin tuntenut, mutta kuvan sai rauhallisesta ja miellyttävästä kaverista, johon voi luottaa.
Kävi selväksi että häntä kunnioitettiin paljon ja varsinkin siksi ettei hän ikinä kussut kavereita silmään, eikä vetänyt mitään överiksi, tai ainakaan sellaisesta häntä ei koskaan tuomittu.
Hänen ei tarvinnut seurassa hakea eikä maksaa drinkkejään, vaan ne tarjottiin hänelle.
Ei saisi mennä asioiden edelle, mutta epäilen että rauhaisa elo rehellisyyden poluilla sisälsi viinaa ja että se vei sitten terveyden ja lopulta hengen, että siltä osin ei poikennut suomalaisesta miehestä.
Muilta osin kyllä ainutlaatuinen elämä, josta ei puuttunut nousuja ja laskuja. -Ei ne vuodet vaan kilometrit, piti Matinkin osalta paikkansa.
Näiden "taistelutovereidensa" kanssa kun olin enemmänkin tekemisissä, niin siinä oli aina vaaran tuntua ilmassa. Niissä piireissä ei nahistella, vaan niissä piireissä joku vaan katoaa. Kasvojen säilyttäminen on tärkeää bisneksen kannalta.
Joidenkin nimeltä mainitsemattomien osalta oli ahdistavaa se, että sai olla todella tarkkana sen kanssa mitä sovittiin. Jos vaikka pyynnöstä järkkäsin jotkut tekemään jonkun rakennusprojektin vailla muuta omaa osuutta asiaan, niin siellä "vinkkipuolella" joku kuitenkin oletti että minun kuuluu maksaa provikat hänelle.
Venkulat oppii nuo tavat linnassa ja heillä on vähän erilainen ajatus synergiasta kuin niin sanotuissa tavallisissa rakennuspiireissä.
Lepäilehän Matti rauhassa! Siellä on monia vanhoja kavereita jo odottamassa korttipöydässä. Jouluna moni malja nousee muistollesi lämpimässä hengessä.
2010
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ecc04899-833c-4dde-9072-1cfeac45c538
Matti lähti matkaan
16
141
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole tuota roistoa näkynyt Complexilla tai Wellcomella. Ainakaan 2000-luvulla, aiempaa kautta en välttämättä muista.
- Anonyymi
2000- luku on torvelo edelleen menossa ja sinä et ole päivystänyt 2000- luvun ensimmäistä kymmentävuotta Complexilla ja Welcomella, kuten ei ole kukaan muukaan ja sinä et tunne ulkonäöltä ja nimeltä kaikkia ihmisiä kuten ei tunne kukaan muukaan.
Minulle kerrottiin Jompparilla kenestä on kyse. En tuntenut aiemmin. Vuosi oli jotakin 2011-2014.
Matti ei hengaillut suomibaareissa, kuten ei hengaillut Herlinin poika, Loiri eikä Salonojan Jussi. Omissa tutuissa porukoissaan he pyöri ja vain privaattijuhlissa.
Tunnettu naama baarissa on kuin kärpäspaperi. Siellä olisi samantien joku epäkunnioittava örveltäjä taputtelemassa selkään ja ottamassa kuvia.
Sitten kun örveltäjä ei saa vastakaikua, joku joutuu poistamaan hänet paikalta riittävällä tavalla ennenkuin tulee harmeja.
Suomessa ihan sama ilmiö. Pikkunilkit haluaa esittää kovaa ja menevät kokeilemaan siipiään pullistelemalla isojen poikien läsnäollessa. Se ei koskaan pääty hyvin. Siksi priva.
2010 Anonyymi kirjoitti:
2000- luku on torvelo edelleen menossa ja sinä et ole päivystänyt 2000- luvun ensimmäistä kymmentävuotta Complexilla ja Welcomella, kuten ei ole kukaan muukaan ja sinä et tunne ulkonäöltä ja nimeltä kaikkia ihmisiä kuten ei tunne kukaan muukaan.
Minulle kerrottiin Jompparilla kenestä on kyse. En tuntenut aiemmin. Vuosi oli jotakin 2011-2014.
Matti ei hengaillut suomibaareissa, kuten ei hengaillut Herlinin poika, Loiri eikä Salonojan Jussi. Omissa tutuissa porukoissaan he pyöri ja vain privaattijuhlissa.
Tunnettu naama baarissa on kuin kärpäspaperi. Siellä olisi samantien joku epäkunnioittava örveltäjä taputtelemassa selkään ja ottamassa kuvia.
Sitten kun örveltäjä ei saa vastakaikua, joku joutuu poistamaan hänet paikalta riittävällä tavalla ennenkuin tulee harmeja.
Suomessa ihan sama ilmiö. Pikkunilkit haluaa esittää kovaa ja menevät kokeilemaan siipiään pullistelemalla isojen poikien läsnäollessa. Se ei koskaan pääty hyvin. Siksi priva.
2010Ystäväni Aussi- Make oli Thaimaan- matkailun veteraani joka minua aikoinaan opastikin maan tavoille yhteisillä matkoillamme.
Eräänä yönä Bangkokissa löysin itseni eräästä kellariluolasta jossa oli aika tavalla hurjat bileet käynnissä. Isäntänä hääri maanpäällystealan urakoitsija joka oli Maken ystäviä.
Muutaman drinkin jälkeen kysyin että mitä tämä minulle maksaa? Isäntä tokaisi:
-Minä maksan kaiken koska minulla on rahaa enemmän kuin teillä kaikilla yhteensä!
En ryhtynyt kiistelemään asiasta.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
Ystäväni Aussi- Make oli Thaimaan- matkailun veteraani joka minua aikoinaan opastikin maan tavoille yhteisillä matkoillamme.
Eräänä yönä Bangkokissa löysin itseni eräästä kellariluolasta jossa oli aika tavalla hurjat bileet käynnissä. Isäntänä hääri maanpäällystealan urakoitsija joka oli Maken ystäviä.
Muutaman drinkin jälkeen kysyin että mitä tämä minulle maksaa? Isäntä tokaisi:
-Minä maksan kaiken koska minulla on rahaa enemmän kuin teillä kaikilla yhteensä!
En ryhtynyt kiistelemään asiasta.Tarina kertoo että joku meni Kimi Räikkösen järjestämiin juhliin ja päätti reiluna miehenä tarjota Kimille 50 euron seteliä. Kimi oli palastellut sen setelin niin pieniksi palasiksi kuin sen sormilla saa ja sanonut että tehdäänkö niin että minun juhlissa minä maksan ja vieraat eivät maksa.
- Anonyymi
Nuo rosvot tuppaavat lahteä nuorena, ammatin valinta kysymys, yleensä huono palkka, eikä vuosilomia, joku rosvo kertoi aikanaan, ainostaan uskonto voi auttaa.
- Anonyymi
Salon ja vankilan jälkeen työskenteli Kriminaalihuollon Tukisäätiön vertaistukihenkilönä eikä heilunut Pattiksella. Useasti nähty Lvovissa ja jopa Donpassin seudulla.
- Anonyymi
"Nuo rosvot". Taas on lerpuusi yleistämässä, kuten idiooteilla on tapana.
Lerpuusilla taas pakkomielle koettaa tietää jotakin henkilöstä, josta ei tiedä muuta kuin sen mitä on hätäisesti googlaillut.
Ammatinvalintakysymys on yhdyssana. Mattia ei voi vertailla keneenkään muuhun kuin itseensä. Hän ei ollut mikään tavallinen pikkurikollinen, vaan tekijämiesten eliittiä.
Talousrikolliset ja korruptoituneet poliitikot ovat paljon vaarallisempia yhteiskunnalle kuin Matti, mutta pikkupoikia rinnallaan jos otetaan miehestä mittaa.
Matti osasi käyttää rahoja iloiseen elämään miljoonia ja miljoonia ja eli vapaana ollessaan yhdessä kuukaudessa enemmän elämää, kuin Saarilerpuusi 63 vuoden aikana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lerpuusilla taas pakkomielle koettaa tietää jotakin henkilöstä, josta ei tiedä muuta kuin sen mitä on hätäisesti googlaillut.
Ammatinvalintakysymys on yhdyssana. Mattia ei voi vertailla keneenkään muuhun kuin itseensä. Hän ei ollut mikään tavallinen pikkurikollinen, vaan tekijämiesten eliittiä.
Talousrikolliset ja korruptoituneet poliitikot ovat paljon vaarallisempia yhteiskunnalle kuin Matti, mutta pikkupoikia rinnallaan jos otetaan miehestä mittaa.
Matti osasi käyttää rahoja iloiseen elämään miljoonia ja miljoonia ja eli vapaana ollessaan yhdessä kuukaudessa enemmän elämää, kuin Saarilerpuusi 63 vuoden aikana.Joo kunnioitetaan kaikki, hieno saavutus, saanut elää myös vapaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti osasi käyttää rahoja iloiseen elämään miljoonia ja miljoonia ja eli vapaana ollessaan yhdessä kuukaudessa enemmän elämää, kuin Saarilerpuusi 63 vuoden aikana.Rosvo on rosvo vaikka voissa paistaisi, Matti käytti toisten rahoja, elämänsä rahoittamiseen, minä omaani, ei paljon ole talousrikollisia vastaan, pelimiehet kusettavat verottajaa ja tai vakuutusyhtiöitä, nämä kusettavat asiakkaitaan kunnolla, joten siinä vähän tasataan tilejä.
Eniten inhoan kaiken näköisten pyramidi huijausten tekijöitä, olen sitten kyseessä onecoin tai wincapita, he varastavat tavallisilta ihmisiltä, ja ovat jopa ylpeitä siitä, kunnes kusettavat väärää henkilöä, ja lähtee henki.
Mutta tosiaan ammatinvalinta kysymyshän se puhtaasti on, monet konnat olisi pärjännyt oivallisesti normaalielämässä jos olisivat käyttäneet energiansa muuhun, mutta se rahanahneus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rosvo on rosvo vaikka voissa paistaisi, Matti käytti toisten rahoja, elämänsä rahoittamiseen, minä omaani, ei paljon ole talousrikollisia vastaan, pelimiehet kusettavat verottajaa ja tai vakuutusyhtiöitä, nämä kusettavat asiakkaitaan kunnolla, joten siinä vähän tasataan tilejä.
Eniten inhoan kaiken näköisten pyramidi huijausten tekijöitä, olen sitten kyseessä onecoin tai wincapita, he varastavat tavallisilta ihmisiltä, ja ovat jopa ylpeitä siitä, kunnes kusettavat väärää henkilöä, ja lähtee henki.
Mutta tosiaan ammatinvalinta kysymyshän se puhtaasti on, monet konnat olisi pärjännyt oivallisesti normaalielämässä jos olisivat käyttäneet energiansa muuhun, mutta se rahanahneus.Sinä olet elänyt koko elämäsi yhteiskunnan rahoilla ja elät edelleen.
Pyramidihuijaus on yhdyssana. Wincapitan idea oli yhdellä miehellä, eikä sitäkään voi oikein yleistää.
Hänen alkuperäinen idea ei ollut kusettaa, mutta algoritmit ei sitten koskaan toimineetkaan ja hän upposi siihen valehtelun kierteeseen samoin, kuin sinä majurin tarinaasi.
Wincapitalla tienasi moni ja he kuvitteli tienaavansa laillisesti. Toisin kuin olet väittänyt, kukaan muu ei saanut kivitalossa vankeutta kuin Kailajärvi.
Ei ne ole tavallisia ihmisiä, jotka tekevät riskisijoituksia, he ovat riskisijoittajia. Ikinä ei pitäisi sijoittaa enempää kuin minkä on valmis häviämään mutta toisaalta se ei pelaa joka pelkää.
Keneltäkään ei ole lähtenyt henki mainitsemssasi kahdessa pyramidissa. Bitcoinilla on rikastuneet kaikki, jotka alunperin kelkkaan lähti. Pattayallakin asuu edelleen ainakin kaksi Bitcoin- miljonääriä ja veikkaan että inhosi johtuukin kateudesta.
Suomen verokalenterin kärjessä keikkui heppu joku vuosi sitten, joka oli sijoittanut muutaman kymppitonnin Bitcoineihin ja myi ne 26 miljoonalla eurolla.
Jotkut onnistuu elantonsa, hyvinvointinsa ja perheensä turvaamisessa, jotkut ei.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet elänyt koko elämäsi yhteiskunnan rahoilla ja elät edelleen.
Pyramidihuijaus on yhdyssana. Wincapitan idea oli yhdellä miehellä, eikä sitäkään voi oikein yleistää.
Hänen alkuperäinen idea ei ollut kusettaa, mutta algoritmit ei sitten koskaan toimineetkaan ja hän upposi siihen valehtelun kierteeseen samoin, kuin sinä majurin tarinaasi.
Wincapitalla tienasi moni ja he kuvitteli tienaavansa laillisesti. Toisin kuin olet väittänyt, kukaan muu ei saanut kivitalossa vankeutta kuin Kailajärvi.
Ei ne ole tavallisia ihmisiä, jotka tekevät riskisijoituksia, he ovat riskisijoittajia. Ikinä ei pitäisi sijoittaa enempää kuin minkä on valmis häviämään mutta toisaalta se ei pelaa joka pelkää.
Keneltäkään ei ole lähtenyt henki mainitsemssasi kahdessa pyramidissa. Bitcoinilla on rikastuneet kaikki, jotka alunperin kelkkaan lähti. Pattayallakin asuu edelleen ainakin kaksi Bitcoin- miljonääriä ja veikkaan että inhosi johtuukin kateudesta.
Suomen verokalenterin kärjessä keikkui heppu joku vuosi sitten, joka oli sijoittanut muutaman kymppitonnin Bitcoineihin ja myi ne 26 miljoonalla eurolla.
Jotkut onnistuu elantonsa, hyvinvointinsa ja perheensä turvaamisessa, jotkut ei.
2010Hienoa kun taas vaivaudut kertomaan miten minä olen elänyt, luulenpa että olisi sinulle tärkeämpää huomata se millainen sinä olet, minä olen pysynyt jokaisessa parisuhteessa yli 10 vuotta, viimeisessä yli 22 vuotta, sinä et missään tilanteessa ole osoittanut olevasi terve sielu terveessä ruumiissa, mitä vittua sinulle tai minulle kuuluu jos joku on rikastunut bitcoineilla 26 miljonaa, mitä se vaikuttaa sinun tai edes minun elämään... miksi hemmetissä tuota piti edes mainita, onhan Bill Gates tienannut viime vuonna 440 miljoonaa dollaria, ja omaisuus on 110 miljardia... Hän on ollut miljardööri jo vuonna 1987, jolloin tienasi ensimmäisen miljardinsa.
Maailmassa on paljon rikkaita ihmisiä, vielä enemmän hyvin toimeen tulevia, joihin minä ainakin kuulun, sinusta en ole varma...
enkä ole koskaan elänyt yhteiskunnan varoilla sen enempää kuin sinäkään, ja vaikeaa se olisikin kun olen lähes 10 vuotta asunut poissa suomesta.... kelan hellästä hoivasta, sinusta en ole tästäkään asiasta täysin varma.
By NumBall HHn 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun taas vaivaudut kertomaan miten minä olen elänyt, luulenpa että olisi sinulle tärkeämpää huomata se millainen sinä olet, minä olen pysynyt jokaisessa parisuhteessa yli 10 vuotta, viimeisessä yli 22 vuotta, sinä et missään tilanteessa ole osoittanut olevasi terve sielu terveessä ruumiissa, mitä vittua sinulle tai minulle kuuluu jos joku on rikastunut bitcoineilla 26 miljonaa, mitä se vaikuttaa sinun tai edes minun elämään... miksi hemmetissä tuota piti edes mainita, onhan Bill Gates tienannut viime vuonna 440 miljoonaa dollaria, ja omaisuus on 110 miljardia... Hän on ollut miljardööri jo vuonna 1987, jolloin tienasi ensimmäisen miljardinsa.
Maailmassa on paljon rikkaita ihmisiä, vielä enemmän hyvin toimeen tulevia, joihin minä ainakin kuulun, sinusta en ole varma...
enkä ole koskaan elänyt yhteiskunnan varoilla sen enempää kuin sinäkään, ja vaikeaa se olisikin kun olen lähes 10 vuotta asunut poissa suomesta.... kelan hellästä hoivasta, sinusta en ole tästäkään asiasta täysin varma.
By NumBall HHn 62v.Varsin hauskoja nämä kommenttisi, "Suomessa ihan sama ilmiö. Pikkunilkit haluaa esittää kovaa ja menevät kokeilemaan siipiään pullistelemalla isojen poikien läsnäollessa. Se ei koskaan pääty hyvin. Siksi priva."
sinähän todellisuudessa luokittelet ihmiset eri ryhmiin, tuossakin olet kertonut jo kahdesta ryhmästä, pikku nilkit ja isot pojat... onko isoja poikia se joka onnistuu varastamaan muiden varoja miljoonia ja pikku nilkki se joka joitain kymmeniä tuhansia.
Eikö olennaista olekaan se että pärjää omillaan, on tyytyväinen elämäänsä... ilman muiden ihmisten varallisuutta... tätä kutsutaan omillaan pärjäämiseksi jos et tiedä, osakaslaina ei kuulut tavallisen ihmisen valikoimiin, eikä se että nostaa tilinsä kaksi kertaa vuodessa tyhjäksi, tai piilottelee kiloja kultaa kotonaan, ne eivät ole normaalia tapoja hoitaa talouttaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun taas vaivaudut kertomaan miten minä olen elänyt, luulenpa että olisi sinulle tärkeämpää huomata se millainen sinä olet, minä olen pysynyt jokaisessa parisuhteessa yli 10 vuotta, viimeisessä yli 22 vuotta, sinä et missään tilanteessa ole osoittanut olevasi terve sielu terveessä ruumiissa, mitä vittua sinulle tai minulle kuuluu jos joku on rikastunut bitcoineilla 26 miljonaa, mitä se vaikuttaa sinun tai edes minun elämään... miksi hemmetissä tuota piti edes mainita, onhan Bill Gates tienannut viime vuonna 440 miljoonaa dollaria, ja omaisuus on 110 miljardia... Hän on ollut miljardööri jo vuonna 1987, jolloin tienasi ensimmäisen miljardinsa.
By NumBall HHn 62v."Jokaisessa parisuhteessa"?
Kukaan nainen ei tässä maailmassa asu kanssasi saman katon alla mistään muusta kuin säälistä tai hoitosuhteesta. Isäksi sinusta ei ollut koskaan eikä puolisoksi, koska olet mielenvikainen psykopaattinen ihmishirviö, joka ei tunne häpeää eikä kykene inhimillisiin toimintoihin kuin jäljittelemällä muita.
Jos tekisit jonkun vakavan rikoksen, joutuisit Suomessa syyntakeettomana tahdostasi riippumattomaan hoitoon loppuelämäksesi.
Thaivaimosi on ilmeisen yksinkertainen että hän uskoi kaikki ne vuodet lupauksiasi suurista rahoista. Mitään ei koskaan ole ollut tulossa ja lopulta hänkin tiesi totuuden, mutta ei kehdannut heti sanoa koska on koko ajan tiennyt sinut mielenterveyskuntoutujaksi.
Mistäkö tiedän tämän? Siitä että sinä olet satuillut seitsemän vuotta täällä palstalla laidasta laitaan ja toistaiseksi mikään versiosi ei ole ollut totta. Noin 8-12 ammattiakin on jo nähty ja palkka niistä on vaihdellut 3800 euron ja 16000 euron välillä.
Edes pikkupoika ei keksisi alkaa väittää netissä olevansa koelentäjä 8000 tunnin kokemuksella ja sitten sinä ressukka vielä kuvittelet että joku olisi uskonut noihin tarinoihin ja että olet taitava vedättäjä.
Kerroin noista coineista siksi koska sinä otit ne puheeksi ja esität niistä virheellisiä väitteitä.
Se mitä tulee rikollisiin, niin arvostan taitavia murtomiehiä ja ryöstäjiä enemmän kuin rottamaisia korruptoituneita poliitikkoja, sillä edellytyksellä ettei ryöstöissä satuteta ketään.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jokaisessa parisuhteessa"?
Kukaan nainen ei tässä maailmassa asu kanssasi saman katon alla mistään muusta kuin säälistä tai hoitosuhteesta. Isäksi sinusta ei ollut koskaan eikä puolisoksi, koska olet mielenvikainen psykopaattinen ihmishirviö, joka ei tunne häpeää eikä kykene inhimillisiin toimintoihin kuin jäljittelemällä muita.
Jos tekisit jonkun vakavan rikoksen, joutuisit Suomessa syyntakeettomana tahdostasi riippumattomaan hoitoon loppuelämäksesi.
Thaivaimosi on ilmeisen yksinkertainen että hän uskoi kaikki ne vuodet lupauksiasi suurista rahoista. Mitään ei koskaan ole ollut tulossa ja lopulta hänkin tiesi totuuden, mutta ei kehdannut heti sanoa koska on koko ajan tiennyt sinut mielenterveyskuntoutujaksi.
Mistäkö tiedän tämän? Siitä että sinä olet satuillut seitsemän vuotta täällä palstalla laidasta laitaan ja toistaiseksi mikään versiosi ei ole ollut totta. Noin 8-12 ammattiakin on jo nähty ja palkka niistä on vaihdellut 3800 euron ja 16000 euron välillä.
Edes pikkupoika ei keksisi alkaa väittää netissä olevansa koelentäjä 8000 tunnin kokemuksella ja sitten sinä ressukka vielä kuvittelet että joku olisi uskonut noihin tarinoihin ja että olet taitava vedättäjä.
Kerroin noista coineista siksi koska sinä otit ne puheeksi ja esität niistä virheellisiä väitteitä.
Se mitä tulee rikollisiin, niin arvostan taitavia murtomiehiä ja ryöstäjiä enemmän kuin rottamaisia korruptoituneita poliitikkoja, sillä edellytyksellä ettei ryöstöissä satuteta ketään.
2010Minä arvostan taas ihmisiä jotka tulevat toimiin omillaan, eivät siis varasta keneltäkään mitään, toisin on olemassa hyvin älykkäitä rosvoja, ainakin vankilassa... en ole kertonut mitään bitcoinista vaan onecoinista, ne eivät ole sama asia, wincapita ja onecoin on sama asia, pyramidi huijauksia molemmat, usko mihin huvittaa, kumpikin oli selviä huijaksia.
Sinun kannattaa lukea myös tuo toinenkin avaukseni minkä tänne laitoin, siellä on kanssa paljon suoria viitteitä sinuun.
Herjoihisi en enempää vastailla, mutta toivoisin että lopettaisit valehtelun.
Minä olen ollut aviossa nyt 22,5 vuotta, ja olen varma että et koskaan tule pääsemään samoihin lukemiin, sinulla ei ole yksikertaisesti siihen edellytyksiä, olet kohta ulkoruokinnassa, eiköhän vaimosi sukulaiset pidä siitä huolen että poistut "lastesi" kanssa maasta vähäisin äänin.
By NumBall HHN 62v.
- Anonyymi
Kirkko tekee lähimmäisenrakkaudentyötä, samoin PattayaPojat huorabaareissa.
- Anonyymi
Moni Ukrainan avustaja on laajentanut pisniksiään myös harmaalle alueelle siellä käydessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi723320Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj943102SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773035- 1412459
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412386Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052221Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi522158Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "92030Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li381743Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4021709