Minä olen sitä mieltä, että julkisen terveydenhuollon ei tulisi antaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille mitään muuta terveydenhuollon palvelua kuin ainoastaan mahdollisuus eutanasiaan.
Ihminen kun täyttää 65 vuotta, niin siinä vaiheessa se joutaa kuolemaan. 65+ -ikäiset ovat yhteiskunnalle vain rasite, taakka työikäisille.
Minua ärsyttää kun 65 vuotta täyttäneeet vanhukset liikkuu yleisillä paikoilla, kaupoissa jne.
65 vuotiaitten ja sitä vanhempien terveyenhuolto
11
621
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää kommentoiko näin tyhmää aloitusta mitenkään! Jättäkää miettimään yksinään tälläisiä ehdotuksia.
- Anonyymi
Hirveän hirviömäisiä hirveyksiä hirvensalmella, sanoi Hirvensalmi kun Hirvensalmella Hirvensalmen palstaa luki.
- Anonyymi
Minua ärsyttää tuollaiset kusipäät.
- Anonyymi
Natsismi fasismi on näköjään rantautunut Hirvensalmellekin.
- Anonyymi
Kun kattelee noissa kaupoissakin pyöriviä yli 65 vuotiaita eläkeläisiä, niin minä olen monesti miettinyt, että minkä takia sellaiset ei hae myrkkypiikkiä perseeseensä.
Jos Suomessa lääkärit ei suostu antamaan eutanasiaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille, niin sitähän voi mennä esimerkiksi Sveitsiin, josta saa eutanasian, myrkkypiikin perseensä.
Kun ihminen on täyttänyt 65 vuotta, niin mitä mieltä sen jälkeen on enää elämäämnsä jatkaa? Eikö elämä ole siinä iässä jo lusittu?
Yli 65 vuotiaathan on vain yhteiskunnan kuluna, nuorempien rasitteena. Missä vaiheessa lakialoite eutanasiasta on nykyisin Suomessa? Onko siitä tehty päätöksiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kattelee noissa kaupoissakin pyöriviä yli 65 vuotiaita eläkeläisiä, niin minä olen monesti miettinyt, että minkä takia sellaiset ei hae myrkkypiikkiä perseeseensä.
Jos Suomessa lääkärit ei suostu antamaan eutanasiaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille, niin sitähän voi mennä esimerkiksi Sveitsiin, josta saa eutanasian, myrkkypiikin perseensä.
Kun ihminen on täyttänyt 65 vuotta, niin mitä mieltä sen jälkeen on enää elämäämnsä jatkaa? Eikö elämä ole siinä iässä jo lusittu?
Yli 65 vuotiaathan on vain yhteiskunnan kuluna, nuorempien rasitteena. Missä vaiheessa lakialoite eutanasiasta on nykyisin Suomessa? Onko siitä tehty päätöksiä?Sinunkin vuorosi lähestyy. Muista hankkia piikki ajoissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 65 vuotiaathan on vain yhteiskunnan kuluna, nuorempien rasitteena. Missä vaiheessa lakialoite eutanasiasta on nykyisin Suomessa? Onko siitä tehty päätöksiä?Ne ovat sinuakin elättäneet senkin provokaattori. Ilman vanhempien apua olisit jo todennäköisesti kuollut nälkään ja paleltunut!
- Anonyymi
Hyvin kirjoitettu natsi. Viranomaiset toteuttaa tuota natsismia omalla tavallaan ja on toteuttanut jo vuosia esimerkiksi yksityisen puolen lääkärien lausunnot eivät päde Kelallakaan ja natsi lääkäreiden huoli penskojen telkkun katsomisesta liikaa on naurettava mitäs ne pennut tekee kun vanhemmilla ei ole rahaa eikä varmaan halujakaan muuhun. Olen itse yli 65 vuotias mitä suuri suisin natsi ilman teitä maailma ei olisi se mikä nyt on. Idioottien johtama.
- Anonyymi
Maailma on "Idioottien johtama" Tosi on ja ilmasto lämpenee, mutta sotakoneet jauhaa kovalla tahdilla lisää päästöjä.
Penskat voisi mennä rypemään lumessa, rakentamaan lumilinnoja, opiskelemaan kansanopistoissa (ei maksa enempää kuin telkun käyttö). Monenmoisia harrastepiirejä on. Mutta penska on huoleton, kun ei tarvitse varautua elättämään itseään.
Oli aika, jolloin tehtiin hätäaputöitä, ei jaettu ilmaista rahaa. Kovassa pakkasessa hakattiin rautakangella tienpohjaa. Se opetti varautumaan esim. kouluttautumalla. Nyt häiriköidään ja lintsataan koulusta, kotitehtävät tekemättä.... Älykkyys alenee telkun ääressä.
- Anonyymi
Toiveesi on kuultu. Ei sairaat vanhat saa hoitoa enää missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831738
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee101603- 931528
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805