65 vuotiaitten ja sitä vanhempien terveyenhuolto

Anonyymi-ap

Minä olen sitä mieltä, että julkisen terveydenhuollon ei tulisi antaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille mitään muuta terveydenhuollon palvelua kuin ainoastaan mahdollisuus eutanasiaan.
Ihminen kun täyttää 65 vuotta, niin siinä vaiheessa se joutaa kuolemaan. 65+ -ikäiset ovat yhteiskunnalle vain rasite, taakka työikäisille.

Minua ärsyttää kun 65 vuotta täyttäneeet vanhukset liikkuu yleisillä paikoilla, kaupoissa jne.

10

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää kommentoiko näin tyhmää aloitusta mitenkään! Jättäkää miettimään yksinään tälläisiä ehdotuksia.

    • Anonyymi

      Hirveän hirviömäisiä hirveyksiä hirvensalmella, sanoi Hirvensalmi kun Hirvensalmella Hirvensalmen palstaa luki.

    • Anonyymi

      Minua ärsyttää tuollaiset kusipäät.

    • Anonyymi

      Natsismi fasismi on näköjään rantautunut Hirvensalmellekin.

      • Anonyymi

        Kun kattelee noissa kaupoissakin pyöriviä yli 65 vuotiaita eläkeläisiä, niin minä olen monesti miettinyt, että minkä takia sellaiset ei hae myrkkypiikkiä perseeseensä.
        Jos Suomessa lääkärit ei suostu antamaan eutanasiaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille, niin sitähän voi mennä esimerkiksi Sveitsiin, josta saa eutanasian, myrkkypiikin perseensä.

        Kun ihminen on täyttänyt 65 vuotta, niin mitä mieltä sen jälkeen on enää elämäämnsä jatkaa? Eikö elämä ole siinä iässä jo lusittu?

        Yli 65 vuotiaathan on vain yhteiskunnan kuluna, nuorempien rasitteena. Missä vaiheessa lakialoite eutanasiasta on nykyisin Suomessa? Onko siitä tehty päätöksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kattelee noissa kaupoissakin pyöriviä yli 65 vuotiaita eläkeläisiä, niin minä olen monesti miettinyt, että minkä takia sellaiset ei hae myrkkypiikkiä perseeseensä.
        Jos Suomessa lääkärit ei suostu antamaan eutanasiaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille, niin sitähän voi mennä esimerkiksi Sveitsiin, josta saa eutanasian, myrkkypiikin perseensä.

        Kun ihminen on täyttänyt 65 vuotta, niin mitä mieltä sen jälkeen on enää elämäämnsä jatkaa? Eikö elämä ole siinä iässä jo lusittu?

        Yli 65 vuotiaathan on vain yhteiskunnan kuluna, nuorempien rasitteena. Missä vaiheessa lakialoite eutanasiasta on nykyisin Suomessa? Onko siitä tehty päätöksiä?

        Sinunkin vuorosi lähestyy. Muista hankkia piikki ajoissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kattelee noissa kaupoissakin pyöriviä yli 65 vuotiaita eläkeläisiä, niin minä olen monesti miettinyt, että minkä takia sellaiset ei hae myrkkypiikkiä perseeseensä.
        Jos Suomessa lääkärit ei suostu antamaan eutanasiaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille, niin sitähän voi mennä esimerkiksi Sveitsiin, josta saa eutanasian, myrkkypiikin perseensä.

        Kun ihminen on täyttänyt 65 vuotta, niin mitä mieltä sen jälkeen on enää elämäämnsä jatkaa? Eikö elämä ole siinä iässä jo lusittu?

        Yli 65 vuotiaathan on vain yhteiskunnan kuluna, nuorempien rasitteena. Missä vaiheessa lakialoite eutanasiasta on nykyisin Suomessa? Onko siitä tehty päätöksiä?

        Ne ovat sinuakin elättäneet senkin provokaattori. Ilman vanhempien apua olisit jo todennäköisesti kuollut nälkään ja paleltunut!


    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu natsi. Viranomaiset toteuttaa tuota natsismia omalla tavallaan ja on toteuttanut jo vuosia esimerkiksi yksityisen puolen lääkärien lausunnot eivät päde Kelallakaan ja natsi lääkäreiden huoli penskojen telkkun katsomisesta liikaa on naurettava mitäs ne pennut tekee kun vanhemmilla ei ole rahaa eikä varmaan halujakaan muuhun. Olen itse yli 65 vuotias mitä suuri suisin natsi ilman teitä maailma ei olisi se mikä nyt on. Idioottien johtama.

      • Anonyymi

        Maailma on "Idioottien johtama" Tosi on ja ilmasto lämpenee, mutta sotakoneet jauhaa kovalla tahdilla lisää päästöjä.

        Penskat voisi mennä rypemään lumessa, rakentamaan lumilinnoja, opiskelemaan kansanopistoissa (ei maksa enempää kuin telkun käyttö). Monenmoisia harrastepiirejä on. Mutta penska on huoleton, kun ei tarvitse varautua elättämään itseään.
        Oli aika, jolloin tehtiin hätäaputöitä, ei jaettu ilmaista rahaa. Kovassa pakkasessa hakattiin rautakangella tienpohjaa. Se opetti varautumaan esim. kouluttautumalla. Nyt häiriköidään ja lintsataan koulusta, kotitehtävät tekemättä.... Älykkyys alenee telkun ääressä.


    • Anonyymi

      Toiveesi on kuultu. Ei sairaat vanhat saa hoitoa enää missään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe