65 vuotiaitten ja sitä vanhempien terveyenhuolto

Anonyymi-ap

Minä olen sitä mieltä, että julkisen terveydenhuollon ei tulisi antaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille mitään muuta terveydenhuollon palvelua kuin ainoastaan mahdollisuus eutanasiaan.
Ihminen kun täyttää 65 vuotta, niin siinä vaiheessa se joutaa kuolemaan. 65+ -ikäiset ovat yhteiskunnalle vain rasite, taakka työikäisille.

Minua ärsyttää kun 65 vuotta täyttäneeet vanhukset liikkuu yleisillä paikoilla, kaupoissa jne.

11

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älkää kommentoiko näin tyhmää aloitusta mitenkään! Jättäkää miettimään yksinään tälläisiä ehdotuksia.

• Anonyymi

Hirveän hirviömäisiä hirveyksiä hirvensalmella, sanoi Hirvensalmi kun Hirvensalmella Hirvensalmen palstaa luki.

• Anonyymi

Minua ärsyttää tuollaiset kusipäät.

• Anonyymi

Natsismi fasismi on näköjään rantautunut Hirvensalmellekin.

• Anonyymi

Kun kattelee noissa kaupoissakin pyöriviä yli 65 vuotiaita eläkeläisiä, niin minä olen monesti miettinyt, että minkä takia sellaiset ei hae myrkkypiikkiä perseeseensä.
        Jos Suomessa lääkärit ei suostu antamaan eutanasiaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille, niin sitähän voi mennä esimerkiksi Sveitsiin, josta saa eutanasian, myrkkypiikin perseensä.

Kun ihminen on täyttänyt 65 vuotta, niin mitä mieltä sen jälkeen on enää elämäämnsä jatkaa? Eikö elämä ole siinä iässä jo lusittu?

Yli 65 vuotiaathan on vain yhteiskunnan kuluna, nuorempien rasitteena. Missä vaiheessa lakialoite eutanasiasta on nykyisin Suomessa? Onko siitä tehty päätöksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kattelee noissa kaupoissakin pyöriviä yli 65 vuotiaita eläkeläisiä, niin minä olen monesti miettinyt, että minkä takia sellaiset ei hae myrkkypiikkiä perseeseensä.
        Jos Suomessa lääkärit ei suostu antamaan eutanasiaa 65 vuotta täyttäneille ja sitä vanhemmille, niin sitähän voi mennä esimerkiksi Sveitsiin, josta saa eutanasian, myrkkypiikin perseensä.

Kun ihminen on täyttänyt 65 vuotta, niin mitä mieltä sen jälkeen on enää elämäämnsä jatkaa? Eikö elämä ole siinä iässä jo lusittu?

Yli 65 vuotiaathan on vain yhteiskunnan kuluna, nuorempien rasitteena. Missä vaiheessa lakialoite eutanasiasta on nykyisin Suomessa? Onko siitä tehty päätöksiä?

Sinunkin vuorosi lähestyy. Muista hankkia piikki ajoissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ovat sinuakin elättäneet senkin provokaattori. Ilman vanhempien apua olisit jo todennäköisesti kuollut nälkään ja paleltunut!

• Anonyymi

Hyvin kirjoitettu natsi. Viranomaiset toteuttaa tuota natsismia omalla tavallaan ja on toteuttanut jo vuosia esimerkiksi yksityisen puolen lääkärien lausunnot eivät päde Kelallakaan ja natsi lääkäreiden huoli penskojen telkkun katsomisesta liikaa on naurettava mitäs ne pennut tekee kun vanhemmilla ei ole rahaa eikä varmaan halujakaan muuhun. Olen itse yli 65 vuotias mitä suuri suisin natsi ilman teitä maailma ei olisi se mikä nyt on. Idioottien johtama.

• Anonyymi

Maailma on "Idioottien johtama" Tosi on ja ilmasto lämpenee, mutta sotakoneet jauhaa kovalla tahdilla lisää päästöjä.

Penskat voisi mennä rypemään lumessa, rakentamaan lumilinnoja, opiskelemaan kansanopistoissa (ei maksa enempää kuin telkun käyttö). Monenmoisia harrastepiirejä on. Mutta penska on huoleton, kun ei tarvitse varautua elättämään itseään.
        Oli aika, jolloin tehtiin hätäaputöitä, ei jaettu ilmaista rahaa. Kovassa pakkasessa hakattiin rautakangella tienpohjaa. Se opetti varautumaan esim. kouluttautumalla. Nyt häiriköidään ja lintsataan koulusta, kotitehtävät tekemättä.... Älykkyys alenee telkun ääressä.

• Anonyymi

Toiveesi on kuultu. Ei sairaat vanhat saa hoitoa enää missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      318
      2923
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1293
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1089
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70