Kiuruvedellä Liike Nyt, teboil ja kremli/putin vahvasti kytköksissä? Karmwaltahan tuo kuulostaa, kun venäjälle vielä täältä tukijoita löytyy.
Liike Nyt.
25
986
Vastaukset
- Anonyymi
putinin tukijoita ovat.
- Anonyymi
Kepulaiset mustamaalaavat, kun eivät muuta voi.
Keskusta itse on vanha neuvosto- ja venäjämielinen puolue.
Kekkonen ajoi reaalipolitiikkaa, mutta muutamat nimekkäät kepulaiset menivät paljon, paljon pidemmälle kuin olivat ja ovat normaalit ystävyyssuhteet maiden ja kansojen välillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekkonen ajoi reaalipolitiikkaa, mutta muutamat nimekkäät kepulaiset menivät paljon, paljon pidemmälle kuin olivat ja ovat normaalit ystävyyssuhteet maiden ja kansojen välillä.Mustamaalamisesta varmaan ei nyt kyse. teboililla kävijät tukevat naisten, lasten ja muiden siivilien tappamista ja raiskaamisia Ukrainassa. Syyllisiä näihin kauheisiin rikoksiin myös itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustamaalamisesta varmaan ei nyt kyse. teboililla kävijät tukevat naisten, lasten ja muiden siivilien tappamista ja raiskaamisia Ukrainassa. Syyllisiä näihin kauheisiin rikoksiin myös itse.
Ai hellantettas sentään. Onneksi huomenna pääsee taas tebskalle lounaalle.
- Anonyymi
Vaiha jo levyä hellantettasmies 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se eläimiin sekaantuminen ole täällä kiellettyä. Ymmärrän siellä ryssänmaalla sen olevan sopivaa. Siksi aasi teboililla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais sattua aasinussijaan lujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kekkonen ajoi reaalipolitiikkaa, mutta muutamat nimekkäät kepulaiset menivät paljon, paljon pidemmälle kuin olivat ja ovat normaalit ystävyyssuhteet maiden ja kansojen välillä.Kepulaiset.
Nyt tehtaankadulle kysymään neuvoa kun kannatus romahti, hopi hopi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais sattua aasinussijaan lujaa.
Elä tyrkytä tapojas hellantettasmies 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se eläimiin sekaantuminen ole täällä kiellettyä. Ymmärrän siellä ryssänmaalla sen olevan sopivaa. Siksi aasi teboililla.
Jotkut akat Venäjällä muuten ovat niin aaseja,
että antavat Vladimir-aasille ja muille saman tallin aaseille...
Ja vielä ylistävät näitä Venäjän telkkarikanavilla näitä aaseja.
- Anonyymi
Vahvasti kytköksissä putiniin.
- Anonyymi
Pyhiksessä ja iidenissä
Halvempi löpö - Anonyymi
LN Liittoneuvosto, NL neuvostoliitto
- Anonyymi
Saman aatteen porukkaa. Jäljet johtavat kremliin.
- Anonyymi
Tule tänäänkin teboilille. Muistellaan ukrainan fasistien tappamia venäläissotilaita tänään. pietarista tulee isä kiril puhumaan. Tarjoamme munkkikahvit kaikille kävijöille.
- Anonyymi
Kirili ja munkkeja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirili ja munkkeja...
Jos miehekkäitä miehiä olette, nauttikaa tyttömunkkeja.
- Anonyymi
Onneksi kukaan ei ole tainnut vielä huomata tepskalle suunnattua kameraa. Kaikki tankkaajat kuvataan ja perästä kuuluu.
- Anonyymi
Ihan rauhassa vaan. Just oon tankille lähössä 😄
- Anonyymi
Karmuile ihan rauhassa.
- Anonyymi
Entäs tämä Esko Aho, taitaa olla maanpetturi!
- Anonyymi
Joko on Kiuruveden Teboil nurin vai vieläkö sieltä lähetetään tukea Venäjän sotilaille?
- Anonyymi
Ei mene koskaan nurin.
Ainoa paikka missä huolletaan Ladat ja volgat.
Muualla ei osata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene koskaan nurin.
Ainoa paikka missä huolletaan Ladat ja volgat.
Muualla ei osata.Jaa, vieläkö on Ladoja?
- Anonyymi
Elähän mittään, Huuzkonen jätti puoluehallituksen, koska ei päässyt eurovaaliehdokkaaksi. Nytjäkkeet ymmärtää politiikasta vähemmän kuin Teuvo Hakkarainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882