Olette huomanneet tämän

Anonyymi-ap

Kun joku nikillinen ilmoittaa poistuvansa palstalta niin hän ilmestyy sinne kohta lähes samalla nimimerkillä ja käyttäytyy törkeästi ja antaa itsestään todella inhottavan kuvan. Kyseessä on kyylä, jolla ei ole elämää tai jonka elämä on vain palstalla. Hän omii täältä poistuneiden identiteettejä. Mitä sellainen sairastaa, en tiedä eikä kiinnosta. Ei kuulu lähipiiriini eikä elämääni sellainen. Tiedoksi vaan että tajuatte tämän kuvion. Sen ketä piditte kaivattunanne on jo saattanut korvautua tuolla matkijalla. Pitäkää siis järki päässä.

Prinssit, ristot, lamput, tuomot, kaikki on tuon säälittävän matkijan tuotosta.

23

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole huomannut mitään erikoista. Johtunee harhoista rakkauden.

    • En ole kukaan noista. Vain prinssi.

      • Anonyymi

        Oletko se N naiselle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se N naiselle?

        Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.

        Kulta..sori olin poissa🤗🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kulta..sori olin poissa🤗🥰

        Aijaa? Kertoisitko, minkä rotuinen koira sulla on? Niin uskon sua. Minulta on mennyt usko täällä, eilisen jälkeen. 😊


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.

        Naiset osaavat syyllistämisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset osaavat syyllistämisen.

        Niin osaa ja metoo kampanjat yms


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin osaa ja metoo kampanjat yms

        Hyvä niin. Seksuaalinen häirintä saa todellakin jäädä historiaan. Onneksi tähän on nollatoleranssi työpaikoilla, ja kohta ette saa enää lähettää ällötys kuvia naisille jne. Asiat paranee kokoajan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.

        Sinusta pitää ilmoittaa viranomaisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Seksuaalinen häirintä saa todellakin jäädä historiaan. Onneksi tähän on nollatoleranssi työpaikoilla, ja kohta ette saa enää lähettää ällötys kuvia naisille jne. Asiat paranee kokoajan.

        Lopeta. Ihastuminen on eri asia, kun pepun ja tissinpuristelijasikailut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.

        Kyllä sinä olet oikein mukava :) tarvitset vaan vähän itseluottamusta lisää kolhun korjaamaan. Luultavasti näytät kivalta ja naiset katselevat sinua. Et vaan huomaa, kun etsit vain yhtä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta. Ihastuminen on eri asia, kun pepun ja tissinpuristelijasikailut.

        Kiitos sinulle. Ikinä ei tulisi mieleenkään alkaa ketään kosketella ilman lupaa missään. Väliin vaan tuntuu, ettei nykyään saa edes katsoa naista, jos ei ole sen arvoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä olet oikein mukava :) tarvitset vaan vähän itseluottamusta lisää kolhun korjaamaan. Luultavasti näytät kivalta ja naiset katselevat sinua. Et vaan huomaa, kun etsit vain yhtä :)

        Minä en ole varmaan koskaan luottanut itseeni tarpeeksi. Tietysti ihastuneena ajattelee aina vain sitä yhtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta. Ihastuminen on eri asia, kun pepun ja tissinpuristelijasikailut.

        Koitapa saada lopettamaan, sovinisti. Me Too -kampanja vastustaa seksuaalista ahdistelua, ja se jolle kommentoitiin vaikuttaa vastustavan ko. kampanjaa.


    • Anonyymi

      Muuten periaatteessa ihan uskottava selostus tai kooste tämän erään miehen eli sinun eri niceistä, mutta matkimisen kohdalla kosahti ja ei se ainoa epäloogisuus tässä tekstissä ollut. Enemmän paistaa läpi pettymys siihen, että kuinka vähän näillä hahmoilla saa aikaan

    • Anonyymi

      Olen itse alkanut epäillä että nämä vakkarit ovat tämän palstan moderaattoreita, jotka työn ohessa hämmentävät pakkaa ja saavat porukan vastailemaan?

      • Anonyymi

        Siltähän tuo vahvasti vaikuttaa


      • Anonyymi

        Väärin meni.


    • Mun nimimerkki on ainakin pysyny, olin vaan reilu puolivuotta pois.. irl. Pari viikkoo olin anonyyminä, kunnes muisti kattoo muistista tallennetun salasanan ja nimimerkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huomannut kaikenlaista.
      Joutunut hassuttelemaan muutaman kotisivujen lumoutuneessa maailmassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe