Kun joku nikillinen ilmoittaa poistuvansa palstalta niin hän ilmestyy sinne kohta lähes samalla nimimerkillä ja käyttäytyy törkeästi ja antaa itsestään todella inhottavan kuvan. Kyseessä on kyylä, jolla ei ole elämää tai jonka elämä on vain palstalla. Hän omii täältä poistuneiden identiteettejä. Mitä sellainen sairastaa, en tiedä eikä kiinnosta. Ei kuulu lähipiiriini eikä elämääni sellainen. Tiedoksi vaan että tajuatte tämän kuvion. Sen ketä piditte kaivattunanne on jo saattanut korvautua tuolla matkijalla. Pitäkää siis järki päässä.
Prinssit, ristot, lamput, tuomot, kaikki on tuon säälittävän matkijan tuotosta.
Olette huomanneet tämän
23
186
Vastaukset
- Anonyymi
En ole huomannut mitään erikoista. Johtunee harhoista rakkauden.
En ole kukaan noista. Vain prinssi.
- Anonyymi
Oletko se N naiselle?
Anonyymi kirjoitti:
Oletko se N naiselle?
Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.
Kulta..sori olin poissa🤗🥰
Anonyymi kirjoitti:
Kulta..sori olin poissa🤗🥰
Aijaa? Kertoisitko, minkä rotuinen koira sulla on? Niin uskon sua. Minulta on mennyt usko täällä, eilisen jälkeen. 😊
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.
Naiset osaavat syyllistämisen.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Niin osaa ja metoo kampanjat yms
Hyvä niin. Seksuaalinen häirintä saa todellakin jäädä historiaan. Onneksi tähän on nollatoleranssi työpaikoilla, ja kohta ette saa enää lähettää ällötys kuvia naisille jne. Asiat paranee kokoajan.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.
Sinusta pitää ilmoittaa viranomaisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä niin. Seksuaalinen häirintä saa todellakin jäädä historiaan. Onneksi tähän on nollatoleranssi työpaikoilla, ja kohta ette saa enää lähettää ällötys kuvia naisille jne. Asiat paranee kokoajan.
Lopeta. Ihastuminen on eri asia, kun pepun ja tissinpuristelijasikailut.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.
Kyllä sinä olet oikein mukava :) tarvitset vaan vähän itseluottamusta lisää kolhun korjaamaan. Luultavasti näytät kivalta ja naiset katselevat sinua. Et vaan huomaa, kun etsit vain yhtä :)
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta. Ihastuminen on eri asia, kun pepun ja tissinpuristelijasikailut.
Kiitos sinulle. Ikinä ei tulisi mieleenkään alkaa ketään kosketella ilman lupaa missään. Väliin vaan tuntuu, ettei nykyään saa edes katsoa naista, jos ei ole sen arvoinen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä olet oikein mukava :) tarvitset vaan vähän itseluottamusta lisää kolhun korjaamaan. Luultavasti näytät kivalta ja naiset katselevat sinua. Et vaan huomaa, kun etsit vain yhtä :)
Minä en ole varmaan koskaan luottanut itseeni tarpeeksi. Tietysti ihastuneena ajattelee aina vain sitä yhtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta. Ihastuminen on eri asia, kun pepun ja tissinpuristelijasikailut.
Koitapa saada lopettamaan, sovinisti. Me Too -kampanja vastustaa seksuaalista ahdistelua, ja se jolle kommentoitiin vaikuttaa vastustavan ko. kampanjaa.
- Anonyymi
Muuten periaatteessa ihan uskottava selostus tai kooste tämän erään miehen eli sinun eri niceistä, mutta matkimisen kohdalla kosahti ja ei se ainoa epäloogisuus tässä tekstissä ollut. Enemmän paistaa läpi pettymys siihen, että kuinka vähän näillä hahmoilla saa aikaan
- Anonyymi
Olen itse alkanut epäillä että nämä vakkarit ovat tämän palstan moderaattoreita, jotka työn ohessa hämmentävät pakkaa ja saavat porukan vastailemaan?
- Anonyymi
Siltähän tuo vahvasti vaikuttaa
- Anonyymi
Väärin meni.
Mun nimimerkki on ainakin pysyny, olin vaan reilu puolivuotta pois.. irl. Pari viikkoo olin anonyyminä, kunnes muisti kattoo muistista tallennetun salasanan ja nimimerkin.
- Anonyymi
Alkorhythm klear https://youtu.be/l-f8aI5XceI
- Anonyymi
Huomannut kaikenlaista.
Joutunut hassuttelemaan muutaman kotisivujen lumoutuneessa maailmassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437