Olette huomanneet tämän

Anonyymi-ap

Kun joku nikillinen ilmoittaa poistuvansa palstalta niin hän ilmestyy sinne kohta lähes samalla nimimerkillä ja käyttäytyy törkeästi ja antaa itsestään todella inhottavan kuvan. Kyseessä on kyylä, jolla ei ole elämää tai jonka elämä on vain palstalla. Hän omii täältä poistuneiden identiteettejä. Mitä sellainen sairastaa, en tiedä eikä kiinnosta. Ei kuulu lähipiiriini eikä elämääni sellainen. Tiedoksi vaan että tajuatte tämän kuvion. Sen ketä piditte kaivattunanne on jo saattanut korvautua tuolla matkijalla. Pitäkää siis järki päässä.

Prinssit, ristot, lamput, tuomot, kaikki on tuon säälittävän matkijan tuotosta.

23

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole huomannut mitään erikoista. Johtunee harhoista rakkauden.

• En ole kukaan noista. Vain prinssi.

• Anonyymi

Oletko se N naiselle?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko se N naiselle?

Olen se. Minua kusetettiin. Minua ei halua kukaan. Olen paska ja haluan kuolla.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kulta..sori olin poissa🤗🥰

• Prinssi_J
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta..sori olin poissa🤗🥰

Aijaa? Kertoisitko, minkä rotuinen koira sulla on? Niin uskon sua. Minulta on mennyt usko täällä, eilisen jälkeen. 😊

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Naiset osaavat syyllistämisen.

• Anonyymi kirjoitti:

Naiset osaavat syyllistämisen.

Niin osaa ja metoo kampanjat yms

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Niin osaa ja metoo kampanjat yms

Hyvä niin. Seksuaalinen häirintä saa todellakin jäädä historiaan. Onneksi tähän on nollatoleranssi työpaikoilla, ja kohta ette saa enää lähettää ällötys kuvia naisille jne. Asiat paranee kokoajan.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Sinusta pitää ilmoittaa viranomaisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin. Seksuaalinen häirintä saa todellakin jäädä historiaan. Onneksi tähän on nollatoleranssi työpaikoilla, ja kohta ette saa enää lähettää ällötys kuvia naisille jne. Asiat paranee kokoajan.

Lopeta. Ihastuminen on eri asia, kun pepun ja tissinpuristelijasikailut.

• Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

Kyllä sinä olet oikein mukava :) tarvitset vaan vähän itseluottamusta lisää kolhun korjaamaan. Luultavasti näytät kivalta ja naiset katselevat sinua. Et vaan huomaa, kun etsit vain yhtä :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle. Ikinä ei tulisi mieleenkään alkaa ketään kosketella ilman lupaa missään. Väliin vaan tuntuu, ettei nykyään saa edes katsoa naista, jos ei ole sen arvoinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinä olet oikein mukava :) tarvitset vaan vähän itseluottamusta lisää kolhun korjaamaan. Luultavasti näytät kivalta ja naiset katselevat sinua. Et vaan huomaa, kun etsit vain yhtä :)

Minä en ole varmaan koskaan luottanut itseeni tarpeeksi. Tietysti ihastuneena ajattelee aina vain sitä yhtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitapa saada lopettamaan, sovinisti. Me Too -kampanja vastustaa seksuaalista ahdistelua, ja se jolle kommentoitiin vaikuttaa vastustavan ko. kampanjaa.

• Anonyymi

Muuten periaatteessa ihan uskottava selostus tai kooste tämän erään miehen eli sinun eri niceistä, mutta matkimisen kohdalla kosahti ja ei se ainoa epäloogisuus tässä tekstissä ollut. Enemmän paistaa läpi pettymys siihen, että kuinka vähän näillä hahmoilla saa aikaan

• Anonyymi

Olen itse alkanut epäillä että nämä vakkarit ovat tämän palstan moderaattoreita, jotka työn ohessa hämmentävät pakkaa ja saavat porukan vastailemaan?

• Anonyymi

Siltähän tuo vahvasti vaikuttaa

• Anonyymi

Väärin meni.

• Mun nimimerkki on ainakin pysyny, olin vaan reilu puolivuotta pois.. irl. Pari viikkoo olin anonyyminä, kunnes muisti kattoo muistista tallennetun salasanan ja nimimerkin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Huomannut kaikenlaista.
      Joutunut hassuttelemaan muutaman kotisivujen lumoutuneessa maailmassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4372
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      54
      2935
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2501
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2311
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      1993
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    10. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      57
      1555
    Aihe