Tuota yhtä naista, mutta en halua alentua sellaseen. Eilen jo vähän alennuin.
-nainen myös
Tekisi mieli haukkua ja kiusata
38
54
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on mennyt kokonaan ohi. Peeveli.
- Anonyymi
Älä yritä olla jotain mitä et ole. Pahuus, valheet sinusta paistaa läpi.
- Anonyymi
Mitkä valheet? Pahuus ehkä välillä, mutta olen vähän liiankin rehellinen. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä valheet? Pahuus ehkä välillä, mutta olen vähän liiankin rehellinen. Ap
Taas yrität olla jotain muuta kun olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas yrität olla jotain muuta kun olet.
Kun en yritä. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en yritä. Ap
Aika paljon samaa sitten kun minussa. Onko sulla kenties sama diagnoosi adhd? Varmaankin olet myös väärinymmärretty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon samaa sitten kun minussa. Onko sulla kenties sama diagnoosi adhd? Varmaankin olet myös väärinymmärretty?
Ei ole adhd. Väärinymmärretty kyllä. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole adhd. Väärinymmärretty kyllä. Ap
Ullatus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ullatus.
Kyl se on tosi mahtavaa kun voi väärinymmärtää ihmisiä netin provojen kautta😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se on tosi mahtavaa kun voi väärinymmärtää ihmisiä netin provojen kautta😉
On kyllä ihan kuvailua oikeasta elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä ihan kuvailua oikeasta elämästä.
No justiinsa nii…🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No justiinsa nii…🥱
Kai se n nainen on sitten ihan oikeasti joskus käynyt täällä...
- Anonyymi
Huomasin sen eilen ja ajattelin että mustasukkainen taidat vähän olla palstasta. Et olekaan ainoa nainen täällä ja miehet vastailee toisillekin. Tämä on kuitenkin keskustelupalsta joten niele se olotilasi ja kasva vähän.
Enkä muuten välitä kiusaajista. Provosoidun siitä ja olen oppinut pitämään provosoitumisesta. Saan itsekin vähän päästellä höyryjä siinä debatissa. Itse en aloita koskaan, mutta aika helposti vastaan samalla mitalla.- Anonyymi
Anteeksi pyydän sinulta. Ap
- Anonyymi
Tämän kommentin on oltava provo, vaikka voisin osoittaa tämän toiseen suuntaan
- Anonyymi
Mun tekis kyllä mieli pusutella yhtä miestä.
- Anonyymi
Sinulla, Ap nimimerkillä ahkerasti omiisi kommentoiva nainen, on paha minähäiriö. Seurannut jo hetken sen mitä täällä käynyt. Et vaan ole terve.
- Anonyymi
Ap muuten tarkoittaa keskustelun aloittajaa, ei se ole nimimerkki. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ap:n minuus on hukassa. Kuvailet liikaa itseäsi toiseen sopivaksi.
- Anonyymi
Seurannut jo hetken tätä sinun sepustamistasi ja eritoten tunnut olevan kiintymyt luennoimaan jostain apsta kaikille joka provossa. Sinä et taida itse olla oikein kunnossa. Ap on trollaava mies, kuten sinä oikeasti ihan hyvin tiedät😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puhut tästä ns apsta vuoroin kolmannessa persoonassa ja vuoroin sinutellen? Samantyyppinen kaava toistuu jos näitä puheenparsiasi kommentoi millään tavalla, että alat puhutella ns apna, vaikka sinulle kuinka sanoisi, ettei ole ko aloituksen kirjoittaja. Et taida käydä ihan täysillä. Se kertokoon jotain, että ajattelin aloituksen olevan sinun käsialaa alunperin kunnes löysin sinut rivien välistä analysoimasta tätä hevonkukkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puhut tästä ns apsta vuoroin kolmannessa persoonassa ja vuoroin sinutellen? Samantyyppinen kaava toistuu jos näitä puheenparsiasi kommentoi millään tavalla, että alat puhutella ns apna, vaikka sinulle kuinka sanoisi, ettei ole ko aloituksen kirjoittaja. Et taida käydä ihan täysillä. Se kertokoon jotain, että ajattelin aloituksen olevan sinun käsialaa alunperin kunnes löysin sinut rivien välistä analysoimasta tätä hevonkukkua
Ainiin sinäkin olet täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seurannut jo hetken tätä sinun sepustamistasi ja eritoten tunnut olevan kiintymyt luennoimaan jostain apsta kaikille joka provossa. Sinä et taida itse olla oikein kunnossa. Ap on trollaava mies, kuten sinä oikeasti ihan hyvin tiedät😉
Ap=alkuperäinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hukassa koko yhteiskunnalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti on nainen. Se joka näitä apinoita väittää miehiksi on tyhmä ja pakkomieIteinen hoIhottava. Miehet troIIaa eritavalla. kuten tuo 300 kiloista kaipaava teinimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että ap on alkuperäinen kirjoittaja, mutta sanoinkin että tämä kommentoi itselleen ketjut täyteen Ap:na. Muut yleensä vastailee kommentoijilla Ap:na mutta tämä ei osaa lopettaa. Suurin osa aloituksista on hänen, hän kommentoi niihin itse eli jatkaa ja jatkaa ja toisaalta kirjoittelee täysin sekavia, illalla esim.
- Anonyymi
Kyllä toisia naisia saa arvostella. Vai pitääkö naisten sietää mitä paskaa vain toisiltaan?
https://youtu.be/Nujth_21AXA - Anonyymi
Antaa tulla. Tässä mä olen. Palstan mielenkiintoisin, aidoin nainen. Moni yrittää olla minä mutta huonolla menestyksellä.
- Anonyymi
Älä alennu🤗
- Anonyymi
Sillai kai unicorn
- Anonyymi
Paha pahaa lykkää,hyvä hyvästä tykkää🤗
- Anonyymi
Voi sua reppanaa! 😂
Miksettä laita nimimerkkiä, kun nuon ahdistaa anonyymit?!
- Anonyymi
mene m t hoitoon. ei kiinnosta sairautesi
- Anonyymi
Tällaisten harakoitten kanssa samalla keskustelupalstalla. Ei kovin mieltä ylentävää. Kurjaa joulua sulle Ap. Tuk€hdu kinkkuun.
- Anonyymi
Kaikki tietää että sä olet mies ja helv. kateellinen sellainen.
- Anonyymi
Niin niin naisiahan täällä kaikki naisena esiintyvät ovat...........
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904383
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?572974Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132511Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132321- 402003
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki641647Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608