Onkohan jo aika...

Kadota koko palstalta, ja jättää tämä alue Ressulle ja parille muulle inttäjälle...

No, ei ainakaan vielä...

Joten toivotetaanpa ❤MUKAVAA JOULUA❤ kaikille mun ihanille palstakamuille, joiden kanssa täällä turistaan silloin tällöin 😊
Toivotaan, että meille kaikille avautuu uusi vuosi 2023 onnellisesti ja turvallisesti! 💖💖

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouluntoivotukset tietysti siis kaikille muillekkin...

    • Anonyymi

      Kinkuntuoksuista joulun aikaa palstan mageille gimuleille täältä mutsin notkuvan pitopöydän ääreltä;) 'Pahus, ei sivuu löydy' ku koitan kirjautuu. Mä en kyl hiffaa et mistä johtuu?

      - Artsi

      • Kiitos! 💜

        Voi Artsi, ku oon usein aatellu, että mihinkä sinäkin oot kadonnut...
        Tosi ihana juttu oli, että tulit moikkaamaan ja tuomaan jouluterkut! 💜

        Outoa, että et pääse kirjautumaan :(
        Mulla ei ole ollu mitään ongelmaa tässä kirjautumisessa, paitsi ny se, että pitää muistella salasanaa :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos! 💜

        Voi Artsi, ku oon usein aatellu, että mihinkä sinäkin oot kadonnut...
        Tosi ihana juttu oli, että tulit moikkaamaan ja tuomaan jouluterkut! 💜

        Outoa, että et pääse kirjautumaan :(
        Mulla ei ole ollu mitään ongelmaa tässä kirjautumisessa, paitsi ny se, että pitää muistella salasanaa :))

        No en mä minnekään ole häipynyt... :) On vaan ollut nii hemmetin raskas syksy. Mä en viitti täs enempii avata mut lähipiirissä on ollut monen moista huolta joka sit on hyydyttänyt sällii :(

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en mä minnekään ole häipynyt... :) On vaan ollut nii hemmetin raskas syksy. Mä en viitti täs enempii avata mut lähipiirissä on ollut monen moista huolta joka sit on hyydyttänyt sällii :(

        - Artsi

        Olipa todella ikävä juttu :((

        Kyllä se vaan niin on, että kun huolta tulee lähipiiristä, niin sitä oikeasti hyytyy...
        Vie niin kokonaisvaltaisesti mehut koko ihmisestä ja tulee tunne, kun olis iso musta pilvi koko pään päällä.

        Kiva kummiski, että tosiaan tulit. Toivon sulle Artsi kevyempiä aikoja uudelle vuodelle... ❤


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Olipa todella ikävä juttu :((

        Kyllä se vaan niin on, että kun huolta tulee lähipiiristä, niin sitä oikeasti hyytyy...
        Vie niin kokonaisvaltaisesti mehut koko ihmisestä ja tulee tunne, kun olis iso musta pilvi koko pään päällä.

        Kiva kummiski, että tosiaan tulit. Toivon sulle Artsi kevyempiä aikoja uudelle vuodelle... ❤

        No sä osuit kyl naulan kantaan. Sitä funtsii vaan toista ja sit ku ilta koittaa ei ees muista mitä muuta on päivän aikana duunannut.

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sä osuit kyl naulan kantaan. Sitä funtsii vaan toista ja sit ku ilta koittaa ei ees muista mitä muuta on päivän aikana duunannut.

        - Artsi

        Niin, mulle tulee tuollasessa tilanteessa aina, että tein kaiken kuin robotti...


    • Anonyymi

      Joulu on joka vuosi mutta juhannus on vain kerran kesässä! Siispä otetaan whiskiä niin paljon ettei tiedetä kumpi on.😂

    • Anonyymi

      Toki palstan kuningatar harkitsee kahteen kertaan ennen kuin jättää uskolliset alamaisensa ressun vallan alle ;)

      Rauhallista joulun aikaa toivottaen

      Uskollinen alamaisesi perheineen

      • No juu...
        Sitä vaan vanhasta tottumuksesta piipahtaa täälläkin katsomassa, että onko mun ihania palstakamuja täällä. Enkä mä kyllä raaskis jättää teitä tuon katalan ressun vallan alle ;)

        Kiitos toivotuksista rakas alamainen 💜


    • Anonyymi

      Kyllä ja kiitos paljon.

    • Anonyymi

      Iloista joulua önkss

      • Önkss... Yks liikaa?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Önkss... Yks liikaa?

        Kunn ooon täsh juon jo 4pväää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunn ooon täsh juon jo 4pväää

        :)))))
        Menee siis rattosasti ;)


    • Anonyymi

      Oikein surkeaa Joulua kaikille

      • Onko noin kurjasti?

        Hyvän mielen joulua...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onko noin kurjasti?

        Hyvän mielen joulua...

        Surkea Joulu on parempi kuin Todella Surkea Joulu, eli ihan ok Joulu oikeastaan


    • No älä nyt lähde!

      Hyvää joulua kaikille! Meillä syödään kalkkunaa, kinkku ja laatikot on yök.. Riisipuuro ja joulutortut nam!

      • Kiitos jouluntoivotuksesta ❤

        No, en minä ny vielä ole minnekkää lähössä. Niin kauan ku teitä muitaki näkyy, niin pompin näillä nurkilla ;)
        Eri asia sit, jos heitän veivini :)))

        Kinkku ja laatikot just on namia :P
        Ei olis joulu mitään ilman lanttu- porkkana ja maksalaatikkoa sekä kinkkua. Lipeäkalakin on hyvää, mut nyt jäi kauppaan.
        Mulle kävi muutes kerran nii, että keitin sen taivaan tuuliin :{


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos jouluntoivotuksesta ❤

        No, en minä ny vielä ole minnekkää lähössä. Niin kauan ku teitä muitaki näkyy, niin pompin näillä nurkilla ;)
        Eri asia sit, jos heitän veivini :)))

        Kinkku ja laatikot just on namia :P
        Ei olis joulu mitään ilman lanttu- porkkana ja maksalaatikkoa sekä kinkkua. Lipeäkalakin on hyvää, mut nyt jäi kauppaan.
        Mulle kävi muutes kerran nii, että keitin sen taivaan tuuliin :{

        Et tietänkään ole menossa voi taivas varjele mikä


      • Anonyymi

        Onko hauskaa raapustaa tääne kahdella eri nikillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hauskaa raapustaa tääne kahdella eri nikillä?

        Älä @%€## yhtään tuu mulle #€#€%€%^€€€%^#@#@


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko hauskaa raapustaa tääne kahdella eri nikillä?

        Tiiä ketä tarkoitit, mutta eeeii...ei kaksi riitä ;))
        Viis eri, ku omani lisäks Kittien, Tontun, Arielin ja Artsin nikkejä täs pyöritän ;)))

        Luulotautikin on tauti :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tiiä ketä tarkoitit, mutta eeeii...ei kaksi riitä ;))
        Viis eri, ku omani lisäks Kittien, Tontun, Arielin ja Artsin nikkejä täs pyöritän ;)))

        Luulotautikin on tauti :))

        Mä olen funtsinut joskus et mitä hemmetin järkee ois skriivailla tänne monella nikillä? Ei kyl hevillä avaudu..

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen funtsinut joskus et mitä hemmetin järkee ois skriivailla tänne monella nikillä? Ei kyl hevillä avaudu..

        - Artsi

        No ei tuo aukene minullekkaan..

        Onhan täällä joitain, jotka eri "hahmoissa" kirjoittelee, niin kai sitä luullaan, että muutkin toimii samoin.


    • Anonyymi

      Kiitos ja kaikille oikein hyvää joulua

    • Anonyymi

      Haistakaa Kaikki, olkaa hyvä

      • Kiitos kiitos....


    • Anonyymi

      Jouluna saa syödä kukin mitä haluaa. Joulun tunnelma ei todellakaan ole mistään ruuasta kiinni.
      Joulutunnelma on tiessään ihan muista syistä kuin iänikuisista laatikoista etenkin jostain imelletystä perunalaatikosta.

      Jouluna voi syödä vaikka pitsaa ja hamppareita tai koppiperunoita ja kuppikastiketta, jokaisen oma asia.

      • Anonyymi

        Perunalaatikko nyt on hyvää itse tehtynä jos mikä. Joka muita väittää, niin ei paremmasta tiedä.


      • Tietysti jokainen syö sitä mitä itse tahtoo.


    • Anonyymi

      nyt on tinttu-liinan oikein hyvä kadota .ei tule ikävä

      • Tee itse samoin. Kukaan ei varmaankaan huomaa..


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tee itse samoin. Kukaan ei varmaankaan huomaa..

        Mutta kuka vittuilee Tosirealistille tuolloin? Sitähän palvottaisiin täällä kuin Jeesusta jos ei kukaan vittuile sille?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tee itse samoin. Kukaan ei varmaankaan huomaa..

        tinttu-liina teet hienoja vähän lapsellisia keskustelunaloituksia.mutta kun niitä kommentoidaan miksi itse haluat haastaa riitaa kun kommentoijat sanovat mielipiteensä?Jos itse kysyt pitäisikö lähteä menemään ja jos vastataan että mene,niin miksi tulet sanomaan että mene itse.Mielenkiinnolla odotan miten vastaat tähän minun viestiini.varmaan kommentoit kirjoitusvirheitäni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        tinttu-liina teet hienoja vähän lapsellisia keskustelunaloituksia.mutta kun niitä kommentoidaan miksi itse haluat haastaa riitaa kun kommentoijat sanovat mielipiteensä?Jos itse kysyt pitäisikö lähteä menemään ja jos vastataan että mene,niin miksi tulet sanomaan että mene itse.Mielenkiinnolla odotan miten vastaat tähän minun viestiini.varmaan kommentoit kirjoitusvirheitäni.

        Täällä on iät ja ajat toivottu rekattujen häipymistä, niin tuo aloitus oli vain koukku, johon tartuitte. Luulitte, että toive toteutuu ja pääsette eroon...

        Minä ainakin kirjoittelen täällä just niin kauan kuin itse tahdon, eikä siihen voi täällä inisevät vaikuttaa.

        Enkä minä haasta riitaa. Jos mulle kirjoitetaan tympeesti, niin saa taatusti samalla mitalla takaisin. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.


    • Anonyymi

      Älä mee mihinkään, älä ota itseesi noita trollaajien viestejä, niillä mielenterveysongelmia ja haukkuminen täällä parantaa niitten oloa, eli ollaan tärkeitä mielenterveyskuntouttajia. Hyvää uutta vuotta!

      • Kiitos samoin.
        Ei tuo mun aloitus lähtemistä tarkoittanut. Kunhan sain sitä toivovien hetkeksi pissimään hunajaa...

        Ei mun maailmaani hetkauta näiden rutinat. Ihan eri asia olis, jos vaikkapa rekatut sanois jotain ilkeesti, niin ehkä sitten nostaisin kytkintä.


    • Anonyymi

      Päih­de­psy­koo­si­po­ti­lai­den määrän kasvu näkyy OYSin osas­toil­la – "Po­ti­las saattaa ku­vi­tel­la, että ihon alla ryömii matoja"

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe