Katkaisin puhelimitse elokuussa vuokra-asunnnon sähköt pois muutettuani. Sähköt toden totta menivät kiinni.
Myöhemmin minulle alkoi tulla karhukirjeitä ja varoituksia sähkönkatkaisuista ja vasta nyt joulukuussa sain sopimuksen todellisuudessa irti, soitin uudestaan ja erittäin apaattisen oloinen kysymyksiin vastaamaton asiakaspalvelija sulki sähköt - toisen kerran!!!
Eli asuntoon on sähköt palaneet takaisin pari päivää ensimmäisen sulkemisen jälkeen ja laskut ruvenneet juoksemaan minulle vaikkakin varmasti oikea osoite laskutuksella olisi kunta, kun kerran kunnan tyhjillään oleva vuokra-asunto on kyseessä. Mitä vittua korpelan voima? Senttiäkään en aio maksaa, nyt enkä koskaan
Korpelan voima kusetusfirma
Anonyymi-ap
9
1256
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin sähkön hinta laskee.
pörssisähkö pyörii alle 10 ckwh - Anonyymi
Korpelan hinta nyt edullisempi kuin Kokkolan energialla.
- Anonyymi
millonkoha korpela laittaa hinnat kuntoo
- Anonyymi
Korpelalla edullista sähköä ja hyvät verkot.
- Anonyymi
Korpelalla oma verkko
- Anonyymi
Nyt kun edellisestä tj:sta ja hallituksesta päästy eroon on hyvä.
- Anonyymi
Homma hoituu nyt
- Anonyymi
Kukaan ei saa selkoa noista yhtiöitten hinnoista.
- Anonyymi
Korpela petraa kuntien kehotuksesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418