Olisi niin paljon sanottavaa

Anonyymi-ap

sulle.. Sen sijaan olen hiljaisempi kuin koskaan. Ihmettelen tätä tunnetta ja vetovoimaa sinuun, ja mistä ja milloin se oikein sai alkunsa? Harva ihminen vetää näin sanattomaksi, hyvällä tavalla.
Väittäisin olevani hyvä ihmistuntija. Sisimpäsi kiehtoo minua. Siellä on jotain kovin tuttua. Ja todella paljon tuntematonta. Käsitykseni sinusta on muuttunut paljon vuosien varrella.
Näen että pidät minusta monellakin tapaa. Uskon silti että todelliseen elämään haet ihan toisenlaista ihmistä. Se tekee yllättävän surulliseksi.

85

2203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äläpä vaivu epätoivoon. Todellisuus on usein tarua ihmeellisempää. Sitä joskus tajuaa kaiken uudella tapaa ja kaivelee sisintään niin pirukseen, lopulta löytää muuttuneen maailmankuvan.

      • Anonyymi

        Niii i


    • Anonyymi

      Meneekö miehelle? Jospa voisit kertoa tuon vielä hänelle.

      • Anonyymi

        Veikkaan, että menee vanhemmalta setämieheltä nuoremmalle naiselle. Sävy on sellainen, että siinä pyritään ylistämällä alistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että menee vanhemmalta setämieheltä nuoremmalle naiselle. Sävy on sellainen, että siinä pyritään ylistämällä alistamaan.

        Jep, tämä setä joka muuttuu yhtäkkiä tädiksi ja sitten taas sedäksi. Ja nää sen käyttämät kliseet voi mitä peetä


    • Anonyymi

      Niin hyvää ettei sanotuksi saa

    • Anonyymi

      Saan kiinni näistä tunteista ja ajatuksista. Hyvää joulua! Toivottavasti saat selvyyden asiaan.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole nyt mitään hyvää sanottavaa kenellekään. Haluan löytää ikäiseni kumppanin ja olla rakastettu ja rakastaa. Kokisin silloin olevani turvassa, kaikkien rankkojen vuosien jälkeen. Muutamat viime vuodet olisivat saaneet jäädä kokematta.

      • Anonyymi

        Oi joi ja voi.


      • Anonyymi

        Ilman niitä tuskin olisit sellainen kui nyt olet toki ne varmaan on ollu sulle rankkoja mutta saatu oppi ei mene koskaan hukkaan tietää mitä vältellä seuraavalla kerralla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman niitä tuskin olisit sellainen kui nyt olet toki ne varmaan on ollu sulle rankkoja mutta saatu oppi ei mene koskaan hukkaan tietää mitä vältellä seuraavalla kerralla

        Kenelle kuvittelet puhuvasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle kuvittelet puhuvasi

        Mies pitää perinteistä monologiaan vailla järjen häivää eli vastailee itselleen kuten muissa vastaavissa tusina-aloituksissa . Lukekaa ja oppikkee on helppoa laskuoppia nääs, simpanssikin voi oppia. Ironia ei ollut varsinaisesti sulle


      • Anonyymi

        Mulla tismalleen samat fiilikset. On asioita ja vuosia, jotka olisivat ihan rauhassa saaneet jäädä kokematta ja tapahtumatta. Ihan turha lässyttää jostain "oppimisesta", kun ei ole itse kokenut mitään niin pahaa.


    • Anonyymi

      Millä tavalla käsityksesi on muuttunut paljon vuosien varrella? Hyvään toivottavasti?

      • Anonyymi

        Käsitykseni hänestä ei ollut alussakaan huono. En koskaan tuomitse ketään muiden puheiden perusteella. Eli vain hyvään suuntaan 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitykseni hänestä ei ollut alussakaan huono. En koskaan tuomitse ketään muiden puheiden perusteella. Eli vain hyvään suuntaan 💕

        Tässä on näitä tökeröitä, jotka tarkoittaa hyvää mutta onnistuu aina loukkaamaan. Olisit vaan jättänyt tuon keskimmäisen lauseen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsitykseni hänestä ei ollut alussakaan huono. En koskaan tuomitse ketään muiden puheiden perusteella. Eli vain hyvään suuntaan 💕

        Empä ole vielä tähän ikkää tavan sellaista ihmistä joka ei antaisi muiden puheiden vaikuttaa omaan mielipiteeseensä jostakusta mu onnea harhoillesi suosittelen että opetellaan tutustumaan ihmisiin ilman ennakko asenteita mu lopulta kuitee kukin tyylillään elää haluamansa kaltaisen elämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä ole vielä tähän ikkää tavan sellaista ihmistä joka ei antaisi muiden puheiden vaikuttaa omaan mielipiteeseensä jostakusta mu onnea harhoillesi suosittelen että opetellaan tutustumaan ihmisiin ilman ennakko asenteita mu lopulta kuitee kukin tyylillään elää haluamansa kaltaisen elämän

        Mitä oikein selität. Se kirjoitetaan yhteen muuten, ennakkoasenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä ole vielä tähän ikkää tavan sellaista ihmistä joka ei antaisi muiden puheiden vaikuttaa omaan mielipiteeseensä jostakusta mu onnea harhoillesi suosittelen että opetellaan tutustumaan ihmisiin ilman ennakko asenteita mu lopulta kuitee kukin tyylillään elää haluamansa kaltaisen elämän

        Kirjoita / puhu perussuomea.
        Pliis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Empä ole vielä tähän ikkää tavan sellaista ihmistä joka ei antaisi muiden puheiden vaikuttaa omaan mielipiteeseensä jostakusta mu onnea harhoillesi suosittelen että opetellaan tutustumaan ihmisiin ilman ennakko asenteita mu lopulta kuitee kukin tyylillään elää haluamansa kaltaisen elämän

        Sama koskee sinua, vuosia palstalla joikaillutta miestä joka puhuu itsekseen eri roolihahmojen kautta ja riitaantuu välillä kovin. Yksinäisyys taitaa turhauttaa. Tämä fiktiivisten naisten sättiminen itse kirjoittamissasi aloituksissa on jotain todella surkuhupaisaa. Koko ketju täynnä about samaa settiä. ”Tosi” kiinnostavaa


    • Anonyymi

      Olisin voinut itse kirjoittaa saman eräälle naiselle. Sanottavaa olisi paljonkin, mutta...

      • Anonyymi

        Mutta mitä?
        Miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä?
        Miehelle

        Mutta on parempi jättää sanomatta, koska olisi negatiivinen vaikutus monen muunkin elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on parempi jättää sanomatta, koska olisi negatiivinen vaikutus monen muunkin elämään.

        Kannattaa miettiä ensisijaisesti omaa elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä?
        Miehelle

        Ei puhu.
        Ei osaa.
        Ei halua.
        Kämppiksen, joka maksaa elintasoaan...
        Täys-pelle mies"mies" on !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on parempi jättää sanomatta, koska olisi negatiivinen vaikutus monen muunkin elämään.

        Jotain, mikä ei kestä päivänvaloa.
        Olet salattu koko loppuelämäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on parempi jättää sanomatta, koska olisi negatiivinen vaikutus monen muunkin elämään.

        Ulkokuori ihan ok, mutta jotain outoa on.. Se


      • Anonyymi

        Olisit kirjottanu turha sitä on täällä jossitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on parempi jättää sanomatta, koska olisi negatiivinen vaikutus monen muunkin elämään.

        No voi voi jos olisi oikeasti noin ni silloi mitä suuremmalla todennäköisyydellä kirjottasit että voisit olla varma että joku muukin on onneton kui sää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei puhu.
        Ei osaa.
        Ei halua.
        Kämppiksen, joka maksaa elintasoaan...
        Täys-pelle mies"mies" on !

        Tuon kaltaisia miehiä varmasti on mu niin on tuon kaltaisia naisiakin et 👍🏾onnea etsintään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain, mikä ei kestä päivänvaloa.
        Olet salattu koko loppuelämäsi.

        Kuka ja miten salattu loppuelämän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkokuori ihan ok, mutta jotain outoa on.. Se

        Olisit ny sanon ku kert alotitkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta on parempi jättää sanomatta, koska olisi negatiivinen vaikutus monen muunkin elämään.

        Sitten lienee parasta olla tekemättä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit ny sanon ku kert alotitkin

        Kirjoita/puhu niin, että muutkin ymmärtävät.


    • Anonyymi

      Millä tavalla hän on näyttänyt pitävänsä sinusta?

      • Anonyymi

        Tuskin mitenkään nää kun suurin osa tuntuu täällä kaipaavan jotakuta jonka on vilaukselta nähny


    • Anonyymi

      Voi hitsi. Tosi harvinaista kyllä täällä viesteissä, mut alkoi jostain syystä itkettää, joten kaipa tää resonoi jossain syvällä. Tsemppiä sinne.

      • Anonyymi

        Tämä aloitus koskettaa

        Sivusta


      • Anonyymi

        Mikähän noista viesteistä selvästikin luit kaikki kirjoitetut ennen kui vastasit pitikö tarkistaa ettet ollu jo kkommentoinuedelleen täälä ollaan anomuumeina se mistä jäät kiinni on kirjoitustyyli olit kirjautunu tai muumi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän noista viesteistä selvästikin luit kaikki kirjoitetut ennen kui vastasit pitikö tarkistaa ettet ollu jo kkommentoinuedelleen täälä ollaan anomuumeina se mistä jäät kiinni on kirjoitustyyli olit kirjautunu tai muumi

        Aloitusta tarkoitin. En minä kirjoitustyyliäni ala muiden takia muuttamaan. Jos joku on niin kiinnostunut, että sitä alkaa seuraamaan, niin kai se on sitten hänen ongelmansa.


    • Anonyymi

      Mistä tällainen käsitys on tullut "Uskon silti että todelliseen elämään haet ihan toisenlaista ihmistä" ? Jos tarkkoja ollaan niin todelliseen elämään en hae yhtään mitään, mutta sitten tulit sinä...

    • Anonyymi

      Joo joo niin niin..Ei tee vaikutusta tuo vetää hiljaiseksi- tuota käyttää kaikki itseään koristavat kuin kaikessa onkin kyse lopulta itsestään. Jatka toki reflrktoimista rauhassa.

    • Anonyymi

      Ihmisillä on yleisesti tunne, että olisi paljon kevennettävää, kerrottavaa ja jaettavaa toiselle, mutta sitten ei toteutakkaan, ei yksinkertaisesti jaksa aloittaa.
      Sekin on helpottava tunne, kun tietää toisen ymmärtävän, vaikka ei mitään itsestään saakaan ulos.
      Yhteinen duuni olluti?!
      On olemassa paratiisipuutarha, missä kaikki on kaunista ja tarkoituksella rakennettu. Siellä on aina hyvä olla riippumatta tulevista vuosista.
      Miksi hakisin yleensä minkäänlaista ihmistä.
      Merellä tuulee ja rantaa ei näy.

    • Anonyymi

      Siellähän se kuorsaa.
      Lähden pian pois.
      "Saa ottaa" - lappu kaulaan kuin lemmikkieläimelle. 🤗😁😂😜

      • Anonyymi

        Just näin.
        Just jå.


    • Anonyymi

      Sun kannattaa jostain aloittaa keskustelu hänen kanssaan tiedä mitä siitä voi kehkeytyä

      • Anonyymi

        En jaksa. Kukaan sitä työtä ei viitsi yksin tehdä.
        Tyhmä se vastapooli.


    • Anonyymi

      Kaikkien mieleen ei vaan valitettavasti voi olla, ei kaikkien niidenkään, joista pitäisi erityisesti. You win some and you lose some and that's called life.

      Oikeastaan se on ennemminkin asenteesta, suhtautumisesta asioihin kiinni, kuin mistään muusta, koska elämässä vain 10% on kiinni tapahtumista ja kokonaiset 90% siitä miten suhtautuu niihin, joten muista se👍

      • Anonyymi

        Kenelle tahansa viestisi osoitat, se on turha.


    • Anonyymi

      Sitä voikin ajatella tarvitsevansa elämäänsä jotain muunkaltaista ja sitten jonain päivänä tajuta ettei kukaan tule ikinä rakastamaan itseäsi samalla tapaa kuin hän jonka annoit mennä menojaan. Silloin sitä toivoo että ne sanat olisi sanottu silloin kun se oli vielä mahdollista. Että edes toinen olisi ollut viisaampi toistaan. Ja sitä voi alkaa jopa vihata tuon takia, vaikka samaan aikaan yhä rakastaa. Sanomattoman julmaa kauneutta.

    • Anonyymi

      Se on vain sinun mielipiteesi ilman totuuspohjaa, se mitä sinä uskot voi osoittautua aivan vääräksi. Torppaat itse itsesi.

      Myös puhumattomuus ajaa toisen pois. Kukaan ei voi tietää eikä lue ajatuksia mistä se johtuu. Itse ymmärrän ettei seurani ole haluttua kyseiselle ihmiselle joka ei juurikaan puhu eikä kysele vastavuoroisesti mitään.

      Varsinkin jos huoman että mies keskustelee sujuvasti ihan kenen muun kanssa tahansa mistä tahansa ja saan itse vain epämääräisiä ja hetkellisiä murusia. Koen sen negatiiviseksi asiaksi ja miksi ihmeessä haluaisin kaapia väkisin lähelleni ihmisiä joita ei selvästi kiinnosta vuorovaikutus kanssani. Keskitän kaiken huomioni niihin miehiin joilta saan yhtälailla huomiota kuin annan huomiota itsekkin, niille jotka todella haluavat tutustua ja oppia tuntemaan.

      • Anonyymi

        Ihastunut yleensä tekee juuri tuollaista, sille itselleen tärkeimmälle on välillä tosi vaikea puhua, kun jatkuvasti joutuu miettimään sanojaan ettei antaisi huonoa kuvaa itsestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastunut yleensä tekee juuri tuollaista, sille itselleen tärkeimmälle on välillä tosi vaikea puhua, kun jatkuvasti joutuu miettimään sanojaan ettei antaisi huonoa kuvaa itsestään.

        Eikö voi puhua ihan vaan niistä ihan samoista tavallisista asioista ja elämästä kuin kenen muun tahansa kanssa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voi puhua ihan vaan niistä ihan samoista tavallisista asioista ja elämästä kuin kenen muun tahansa kanssa…

        Ei välttämättä, jos kaiken aikaa tekisi mieli kertoa omista tunteistaan, siihen kuitenkaan kykenemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihastunut yleensä tekee juuri tuollaista, sille itselleen tärkeimmälle on välillä tosi vaikea puhua, kun jatkuvasti joutuu miettimään sanojaan ettei antaisi huonoa kuvaa itsestään.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä, jos kaiken aikaa tekisi mieli kertoa omista tunteistaan, siihen kuitenkaan kykenemättä.

        En tajua. En jaksa uskoa että kukaan on tuppisuu sen takia että tekee mieli kertoa vaan omista tunteistaan eikä kykene siksi normaaliin kanssakäymiseen. Siis että siinä tilanteessa kelailee vain jotain tollaista ja kaikki menee ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tajua. En jaksa uskoa että kukaan on tuppisuu sen takia että tekee mieli kertoa vaan omista tunteistaan eikä kykene siksi normaaliin kanssakäymiseen. Siis että siinä tilanteessa kelailee vain jotain tollaista ja kaikki menee ohi.

        Usko pois, meitä on paljon. Ehkä sinä et sitten ole kovinkaan ihastunut häneen, jos sinun puolesta hänen kanssa kommunikointi on sama kuin kenen tahansa muun miehen kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko pois, meitä on paljon. Ehkä sinä et sitten ole kovinkaan ihastunut häneen, jos sinun puolesta hänen kanssa kommunikointi on sama kuin kenen tahansa muun miehen kanssa?

        Ei vaan päinvastoin, minulla on palava halu keskustella silloin juuri hänen kanssaan. Aivan kaikesta, niistä tavallisista ja tylsistäkin asioista. Kunhan saa vain olla, viettää aikaa ja jutella sekä kysellä asioista.

        Siksi jos ei saa vastakaikua yrityksiin, toinen on tuppisuu tai kertoo vain itsestään pakolliset ja lähtee pois niin kielii enemmän siitä ettei sitä kiinnosta ja pitää unohtaa. On ollut sitäkin että seurueessa ihastus on jutellut aivan kaikille muille paitsi minulle ummet ja lammet, tulkitsen sellaisenkin käytöksen suoraan siten etten kiinnosta. Sillä pääsee vähemmällä sydänsurulla, en ala tekemään itseäni väkisin tykö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan päinvastoin, minulla on palava halu keskustella silloin juuri hänen kanssaan. Aivan kaikesta, niistä tavallisista ja tylsistäkin asioista. Kunhan saa vain olla, viettää aikaa ja jutella sekä kysellä asioista.

        Siksi jos ei saa vastakaikua yrityksiin, toinen on tuppisuu tai kertoo vain itsestään pakolliset ja lähtee pois niin kielii enemmän siitä ettei sitä kiinnosta ja pitää unohtaa. On ollut sitäkin että seurueessa ihastus on jutellut aivan kaikille muille paitsi minulle ummet ja lammet, tulkitsen sellaisenkin käytöksen suoraan siten etten kiinnosta. Sillä pääsee vähemmällä sydänsurulla, en ala tekemään itseäni väkisin tykö.

        Eikö tuokin jo kerro jotain, että sinä olet seurueen ainut jota hän ei uskalla lähestyä. Tilanteesi on valitettavasti nyt sellainen, että sinun on tuon tyypin kohdalla tehtävä se aloite, jos jotain hänestä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan päinvastoin, minulla on palava halu keskustella silloin juuri hänen kanssaan. Aivan kaikesta, niistä tavallisista ja tylsistäkin asioista. Kunhan saa vain olla, viettää aikaa ja jutella sekä kysellä asioista.

        Siksi jos ei saa vastakaikua yrityksiin, toinen on tuppisuu tai kertoo vain itsestään pakolliset ja lähtee pois niin kielii enemmän siitä ettei sitä kiinnosta ja pitää unohtaa. On ollut sitäkin että seurueessa ihastus on jutellut aivan kaikille muille paitsi minulle ummet ja lammet, tulkitsen sellaisenkin käytöksen suoraan siten etten kiinnosta. Sillä pääsee vähemmällä sydänsurulla, en ala tekemään itseäni väkisin tykö.

        Jos on ihastunut niin on pakottava tarve päästä toisen seuraan vaikka olisi ujo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuokin jo kerro jotain, että sinä olet seurueen ainut jota hän ei uskalla lähestyä. Tilanteesi on valitettavasti nyt sellainen, että sinun on tuon tyypin kohdalla tehtävä se aloite, jos jotain hänestä haluat.

        Tossa tilanteessa ei toivoa. Jos on ihastunut niin on pakottava tarve päästä toisen seuraan vaikka olisi ujo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossa tilanteessa ei toivoa. Jos on ihastunut niin on pakottava tarve päästä toisen seuraan vaikka olisi ujo.

        Olen samaa mieltä tästä. Olen ujo ja hieman epävarma mutta silti haluan olla hänen lähellään mahdollisimman paljon tavalla tai toisella sekä en ikinä jättäisi hänelle juttelematta, juurikin päinvastoin teen tikusta asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tästä. Olen ujo ja hieman epävarma mutta silti haluan olla hänen lähellään mahdollisimman paljon tavalla tai toisella sekä en ikinä jättäisi hänelle juttelematta, juurikin päinvastoin teen tikusta asiaa.

        Eli kaikesta huolimatta lopputulema on että unohda sitten koko mies. Turha sitä on täällä enempää vatvoa. Lukemani perusteella mies on ihastunut, ja olen (m) joskus itsekin käyttäytynyt juuri noin ihastuneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kaikesta huolimatta lopputulema on että unohda sitten koko mies. Turha sitä on täällä enempää vatvoa. Lukemani perusteella mies on ihastunut, ja olen (m) joskus itsekin käyttäytynyt juuri noin ihastuneena.

        Miten ihmeessä muutoin voi tajuta että tuollainen mies on ihastunut, miten sinä sitten osoitat sen tai miten se näkyy?


    • Anonyymi

      En ole oma itseni. Tottakai se tekee toisen ihmisen hiljaiseksi.

    • Anonyymi

      Olisi niin paljon sanottavaa...

      Naurettavaa.

      Jos et pysty puhumaan, kirjoita kirje kynällä !!!
      Tiedätkö: kynä ja paperi.

    • Anonyymi

      Nooooh. suomi24:lla rakastelet itseäsi virtuaalisesti ja hivelet juuri oikeasta paikasta?

    • Anonyymi

      Miten käsitys on muuttunut vuosien varrella?

    • Anonyymi

      Niin no en voi olla mukava jos oon selkäsärkynen ja vaikkei käsiäkään käyttee kun jumii.

      Ja minä tiiän että oot onnellinen siinä sun elämässäs niin.

      Ja minä yksin .

      Ja toista en ota.

    • Anonyymi

      Pahin on jos päättää toisen puolesta mitä hän haluaa tai ei halua! Ihmiset on erilaisia, toiselle vaikka elämäntilanteen esteet tai ikäero on ongelma, toiselle se ei vaikuta mitenkään, jos ne tärkeimmät asiat osuu.

      Samoin suhteen vaikutukset vaikka lapsiin, riippuu siitä osataanko uusi ihminen tuoda hienovaraisesti lasten elämään, onko se uusi ihminen empatiakykyinen ja aikuinen, ja antaako hän lapsille aikaa tottua rauhaa uuteen tilanteeseen. Parhaimillaan löytyy uusi kuunteleva ja välittävä ihminen elämään ja oman vanhemman onnellisuus heijastuu positiivisesti lapsen elämään. Huonoimmillaan taas uusi ihminen on katastrofi esim. kun väkivaltaisuus tai päihteet on ongelma.

      • Anonyymi

        Näin se on. Lapsille on tärkeintä että vanhemmat ovat onnellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on. Lapsille on tärkeintä että vanhemmat ovat onnellisia.

        Lapsille on tärkeintä heidän oma onnellisuutensa, ja heidän onnellisuutensa on vanhempien vastuulla.

        Palstalta et tule ainakaan löytämään vastuuntuntoista ja hyvää miestä elämääsi. Täällä on kaikki sosiaalisesti rajoittuneita ja alaikäisiin viehtyneitä alemman tason miehiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsille on tärkeintä heidän oma onnellisuutensa, ja heidän onnellisuutensa on vanhempien vastuulla.

        Palstalta et tule ainakaan löytämään vastuuntuntoista ja hyvää miestä elämääsi. Täällä on kaikki sosiaalisesti rajoittuneita ja alaikäisiin viehtyneitä alemman tason miehiä

        Älä koskaan hanki lapsia jos ajattelet lähtökohtaisesti noin, noin ajattelevista mukuloista ei kasva tasapainoisia aikuisia.


    • Anonyymi

      Kaunis viesti! joillakin ihmisillä on valtaisa vetovoima, jonka voimaa ja tunnetta on vaikea vastustaa. Onko se jotain minkä tuntee vain harvoin elämässä, jotain jonka haluaa säilyttää ikuisesti? Poistuuko se tai katoaako se yhteyden lisääntyessä ja sitä "kuluttaessa". Näihin kysymyksiin harvoin saa vastauksia, voisiko se johtua siitä, nämä parit eivät niitä ole missään kertomassa, vaan pitävät sen ikuisena salaisuutena. Se on myös suurta hyväksyntää ja kunnioitusta toisen henkilökohtaisuutta kohtaan, niinkuin rakkaudessa täytyy olla. Tälläisten ihmisten kohtaamattomuus tekee surulliseksi, tai tunteiden hukkaaminen, saattaa olla korvaamaton vahinko.
      https://youtu.be/jdhg3Sut5HQ

    • Anonyymi

      Hiljaisuuteen hajoaa ja katoaa moni asia

    • Anonyymi

      Jos on vaikea puhua tunteista niin pitää opetella rauhallisesti vaan puhumaan.
      Ei siinä mitään menetä mutta saavuttaa voi paljon.

    • Anonyymi

      Juu`u. Ihmetellä täytyy, kun minkäänlaista kommenttia ei tule, vaikka yrittäisikin kertoa vedosta toiselle. Ja välillä jopa nolaa ihtensäkkin välillä siinä.

      • Anonyymi

        Jaa😛


      • Anonyymi

        jaa joku vedonlyönti kavereiden kesken eikö tuo ole vähän lapsellista


    • Anonyymi

      En kyl kirjoittelisi muumille tuommosta. En mä edes tunne ketään täältä.

    • Anonyymi

      Tuntuu melkein itseni kirjoittamalta. Olen ihaillut kaukaa itseäni nuorempaa miestä jo vuosia, ja ainakin välillä tuntuu ettei tunne ole täysin yksipuolinen. En voi lähestyä häntä, koska olen perheellinen, mutten vain saa häntä pois mielestäni. Tuntuu kuin ymmärtäisimme toisiamme ilman sanoja.

    • Anonyymi

      Ja he sanoivat; "Muistakaa, on ollut aika kun maapallo oli ihan littana ja esi-isät laittoivat mummolassa nutellaa sen kummallekin puolelle isoilla sormillaan!" Ja sitten he lähtivät, eivätkä enää koskaan palanneet.

    • Anonyymi

      Kyllä kai musta näkyy ihan naamasta, että mä en etsi mitään. Mä rakastan sua. Mulla on ikävä sua vaikka sä kävisit vain vessassa! Saatikka nyt pyhien aikaan!!! 😢

      Siitä huolimatta vaikka yritän olla sua häiritsemättä jatkuvasti viesteillä, mä ajattelen sua koko ajan!

    • Anonyymi

      Hölkänmölkky myytiin pölkyn kaa pois.

    • Anonyymi

      Laita vaikka
      - pistekirjoituksella sinä pilkunnussija
      - palapelin paloillakin voi viestittää
      - kirjoita lyijykynällä paperiin

      Eikö Sinulla ole mielikuvitusta?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4397
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4366
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4036
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2947
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2571
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2133
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      341
      2112
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2069
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1685
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe