Salo on ei sanan valtakunta. Joulu on pahinta Salossa mitä tiedän. On liikaa monenlaista söhläystä. Halikon Tokmannin Otto automaatissa olisi vasaralle töitä. Kerrassaan hävytöntä, että automaatista sai vain 240 e nostettua. Kuka sitä räplää? Sitten vielä nuo parturit. Luulisi tämän kokoisessa kaupungissa olevan vapaita partureita. Pitääkö kaikki tehdä varauksella? Miksi ei voi vain mennä istumaan parturin penkkiin ja suoraan ja hiusten leikkuuseen?
Ennen Salossa pääsi parturiin, vaikka ei ollut aikaa varattuna. Nyt sanotaan, että parturiin ei pääse, vaikka olisi useampi parturi. Ihmeellisintä touhu on Prisman parturissa. Henkilökunta ilmoittaa, että parturiin ei pääse tänään. Muka kaikki on varattuna. Mitä ihmettä? Odottavia ihmisiä ei näy istuvan missään. Mistä tämä johtuu? Minua alkaa vähän kerrassa vituttaa tämä kaupunki. Koko Salo on mennyt ihan paskaksi.
Salo - Ei val
Anonyymi-ap
2
75
Vastaukset
- Anonyymi
Mulkkulandialta ei voi mitään odottaa. Vittulan kaupunki.
- Anonyymi
Parturit ovat syypäitä kaikkeen. Nokia kaatus juurikin heitin takians.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606264- 1003232
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252546- 212188
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271686
- 251470
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2251403- 491382
- 301341