Minulla asiat liian hyvin

Anonyymi-ap

On rikas mies, kaksi autoa, omakotitalo ja neljä lasta, mökki ja huvipursi, ona kikkea mitä voi olla, mitään ei puutu, ja mies ostaa kaiken mitä tarviin ja mennään joka paikkaan. Olen kotiäiti ja rahaa riittää,, shoppailen kavereiden kanssa ja ostelen heillekin asioita, vaatteita tms... aina maksan kun mennään syömään. Rahaa on riittämiin... ja talomme on katumme kaunein ja suurin, valkotiilitalo, 10 huometta, uima allas kuntosali, elokuvateatteri... kolmen auton talli.. ja rahaa riittäää

Voisi kuvitella että olen onnenpekka, mutta olisikiva elää normaalia elämää ja että joskus olisi pulaa rahasta ja kaikesta, nyt kun saa kaiken mitä haluaa ja mies lahjoo joka päivä meitä... niin aina ei ole kivaa. Aina ei ole kivaa, olisi kiva käydä kirpparillakkin, mutta mies ei halua että kuljemme ryysyissä ja toisten vanhoissa, likasissa vaatteissa... joten normaali elämä puuttuu.
Onhan se kiva että on kaikkee mitä haluaa, mutta älkää olko kateellisia, ei se aina ole kivaa, olisi kiva joskus laskea pennosia että riittääkö raha makarooniin ... mutta ei tarvi... rahaa on se ei lopu koskaan... ihana perhe elämä, mutta teistä tää on unelmaa, mutta olisi kiva elää joskus vähävaraisena. Sori vaan että olen rikas. Metsää on kauheesti että sieellä sitä rahaa kasvaa lisää...huh huh... tää on unelmaa mullekin mutta teistä olen varmaan kahdehittava... kyllä tekin varmaan vielä olette onnellisia ja vähän varakkaampia kuin nyt ootte.

23

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toi on hienoo, että sulla on neljä lasta. Se on kuitenkin ainoo mitä tästä elämästä jää. Siinä lähdön hetkellä ei paljoo mikään huvipursi auta. Anteeks nyt jos on vähän synkkä viesti. mulla vaan on tapa ajatella asioita vähän pitemmällä aikavälillä.

    • Anonyymi

      Sulla on ihana elmä, voi kun meillä kaikilla oslisi. Ole iloinen että menee hyvin.

      Meitä on paljon joilla ei ole rahaa ruokaan ja mieli on maassa aina kun mitään ei saa.
      Monet täälläkin vaikka ovat työssä ei tienaa niin paljon että siaisi ruokaa ja laskut maksettua.
      Kyllä suurin osa miltei kaikki haluttais elää normaalia ja rikasta elmää, mutta suomessa se ei onnistu, eduskunta vie kaikki kansalta itselleen, se vaan on niin. Me ollan kräsijöitä kun eduskuntalaiset kiduttavat.

      • Anonyymi

        Voi kun ensi vaaleissa vaihtuisi valta kerralla tässä maassa. Nyt on hyvän elämän edellytykset pelkästään herroilla.


    • Anonyymi

      Voisitkin sitten lainata vähän mulle.

    • Anonyymi

      Aloiteen tekijä: Kuitenkin yksinäinen ,vaikka perusasiat ok! Puttu kodin sydän ystävät.Jos ne olisi ei aikaa tällä nostaa itseään jalustalle asioista mistä voi kirjoitaa nimetömänä mutta valitettavasti ei koko totuutta se!Jos on perhe lapsia hyvä mies? Miksi kirjoittaa aihe tänne,miksi ei vietä sitäkin aikaa hyvän miehen ja lasten kanssa?

      • Anonyymi

        No katkeraa o ntuokin! Miksi kirjottaa tänne? Miksi sinä kirjoitat tänne? Päivässä ehtii tekemään paljon aisoita, olemaan miehen kanssa, lasten kanssa, kaupassa... pyykkäämässä... miksi ei olemaan netissä? Oletpa outo.


    • Anonyymi

      No,lainaatko?

      • Anonyymi

        Kyllä. Tule hakemaan.


    • Anonyymi

      Mistä haen?

      • Anonyymi

        Fidzi saarilta 1.1 klo 19.32.45


    • Anonyymi

      Ok.Nähdään siellä.

      • Anonyymi

        Nähdään, kiva,


    • Anonyymi

      Laukku on pakattu.

      • Anonyymi

        Loistavaa. Sulle oma bongalow veden päällä varattuna. Ja aurinko tilattu.


    • Anonyymi

      Ihanaa!

    • Anonyymi

      Pian nähdään!

      • Anonyymi

        Älä myöhästy lennolta.


    • Anonyymi

      Oon ettiny sua.

      • Anonyymi

        Täällä palmupuussa istun ja tähyilen sua?!!


    • Anonyymi

      Tulin jo kotiin kun en löytänyt sua.

    • Anonyymi

      Älä valita.Ota ero jos et kestä että asiat on hyvin.Meillä kaikilla ei ole.

    • Anonyymi

      Eihän sillä asiat ole hyvin. On vain kotiäiti.

    • Anonyymi

      Hei, sinne Nuivaniemeen, siellähän kaikki ovat kauniita/ komeita ja rikkaita. Sairaala on kyllä komea , mutta sinulla on siellä yksi koppi jossa asut, käytetäänkö siellä vielä lepositeitä, tuskin enää eristetään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2163
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1821
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1669
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1576
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1494
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      125
      1425
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe