Rakennusluvat.

Anonyymi-ap

Onkos se niin ,että muajussit saavat rakentaa pihapiiriin rakennuksia ilman ihmeitä lupaperusteita ja yksityiset joutuvat vonkaamaan kaikkeen luvat.

19

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole . Pienen rakennuksen saa tehdä ilman lupia nykyään. En tiedä ,saako keskustassa tehdä ,ainakin maalla saa. Löytyy kaupungin sivuilta tämäkin tieto kai

      • Anonyymi

        Maanviljelijä saa rakentaa konehallin ilman lupaa paikalle jossa ennen isonvihan aikana on ollut nauriskuoppa, tavallinen tallaaja ei täällä saanut lupaa tehdastekoiselle omakotitalollekaan ilman lakimiehen apua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanviljelijä saa rakentaa konehallin ilman lupaa paikalle jossa ennen isonvihan aikana on ollut nauriskuoppa, tavallinen tallaaja ei täällä saanut lupaa tehdastekoiselle omakotitalollekaan ilman lakimiehen apua!

        Keskustassa riippuu kaavasta. Maaseudullakin on kaava nykyään,vanhat talot ovat siinä myös näkyvissä. Ja ilmakuva saattaa rehellisyyteen salarakentajat ,olipa missä tahansa. Käyvät myös kunnasta katselemassakin paikanpäällä. Kiinteistöveronkin takia .


    • Anonyymi

      Uuvelle valmetille talli olla uus..

    • Anonyymi

      Mitä se sinulle kuuluu? Pidä vain huoli omista asioistasi.

    • Anonyymi

      Kyllähän nuita saunoja ja liitereitä nousee tiheään muajussien pihoille.Onkos se myös niin ,että eivät joudu myöskään maksamaan kiinteistöveroja.

      • Anonyymi

        Entä asumistuet 2mrd, ansiosidonnaiset, sossumaksut, sähkötuet ym. ym. Onha näitä meillä muillaki.


      • Anonyymi

        Haista sinä helvetin pitkä vittu, että eivät muka maksa veroja. Joka ikisestä eurosta joka tulee menee verot. Jokaisesta rakennuksesta menee kiinteistövero. Jos on uusi iso navetta, niin saattaa mennä kiinteistöveroa jo kymmeniä tuhansia euroja. Sinullaisille en toivota hyvää joulua, muille kyllä.


      • Anonyymi

        Sinä taidat olla niin köyhä , ettet ymmärrä esim. kiinteisverosta mitään, et
        ole varmaan elämän kuuna päivänä sitä maksanut? Jokaisesta yli kymmenen
        neliön tönöstä joutuu omistaja maksamaan kiinteistöveron,samoin tontista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä helvetin pitkä vittu, että eivät muka maksa veroja. Joka ikisestä eurosta joka tulee menee verot. Jokaisesta rakennuksesta menee kiinteistövero. Jos on uusi iso navetta, niin saattaa mennä kiinteistöveroa jo kymmeniä tuhansia euroja. Sinullaisille en toivota hyvää joulua, muille kyllä.

        Pikku-liisalla järki himmeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä helvetin pitkä vittu, että eivät muka maksa veroja. Joka ikisestä eurosta joka tulee menee verot. Jokaisesta rakennuksesta menee kiinteistövero. Jos on uusi iso navetta, niin saattaa mennä kiinteistöveroa jo kymmeniä tuhansia euroja. Sinullaisille en toivota hyvää joulua, muille kyllä.

        Älä helvetti valehtele ei mene navetasta veroja kymmeniätuhansia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä helvetti valehtele ei mene navetasta veroja kymmeniätuhansia.

        Jos on kahden miljoonan navetta niin siitä menee jo 20000 euroa ja joissakin kunnissa enemmän. Käytännössä siinäkin maksetaan velasta veroa, sillä kaikki varsinkin uudet navetat on velkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haista sinä helvetin pitkä vittu, että eivät muka maksa veroja. Joka ikisestä eurosta joka tulee menee verot. Jokaisesta rakennuksesta menee kiinteistövero. Jos on uusi iso navetta, niin saattaa mennä kiinteistöveroa jo kymmeniä tuhansia euroja. Sinullaisille en toivota hyvää joulua, muille kyllä.

        Rahathan tulevat neljännesvuosittain yhteiskunnalta kymmenkertaisina takaisin harjasniskoille, jopa työeläkkeet maksavat muut veronmaksajat kun oikean yrittäjän pitää maksaa joka sentti omista hankkeistaan, Paskaista Joulua vain harjasniskoillekin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahathan tulevat neljännesvuosittain yhteiskunnalta kymmenkertaisina takaisin harjasniskoille, jopa työeläkkeet maksavat muut veronmaksajat kun oikean yrittäjän pitää maksaa joka sentti omista hankkeistaan, Paskaista Joulua vain harjasniskoillekin,

        Kukaan yrittäjä ei maksa kokonaan eläkemaksujaan itse ja kenenkään viljelijän eläkemaksuja ei makseta verovaroista kokonaan. Tutustu hieman asiaan Myelin sivuilla ja vastaavasti yrittäjien vastaavilla sivuilla ennen kuin jauhat lisää paskaa asiasta mitään ymmärtämättömänä. Kuten tuossa toisessa ketjussa sanotaan, Kiuruvetiset näyttävät olevan tavallista tyhmempiä , sen osoittaa tuon sinunkin sepustus.


      • Anonyymi

        Työllään elävät. Elättävät monia muitakin välillisesti,kauppiaita ,tehtaiden työtekijöitä ,lomittajia,eläinlääkäreitä jne. Ei ole herkkua se työ ,itse olen joskus lomittanut vapaa-ajallani sukulaisia,tiedän työn määrän ja raskauden. Myös tehdastyöstä on kokemusta ja kirjapito - ja suunnitteluhommista.Jokainen työtä tekevä, maalla ja kaupungissa, on yhtä tarpeellinen ja arvokas maallemme. Omalla paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työllään elävät. Elättävät monia muitakin välillisesti,kauppiaita ,tehtaiden työtekijöitä ,lomittajia,eläinlääkäreitä jne. Ei ole herkkua se työ ,itse olen joskus lomittanut vapaa-ajallani sukulaisia,tiedän työn määrän ja raskauden. Myös tehdastyöstä on kokemusta ja kirjapito - ja suunnitteluhommista.Jokainen työtä tekevä, maalla ja kaupungissa, on yhtä tarpeellinen ja arvokas maallemme. Omalla paikallaan.

        Noh. Toisaalta elintarvikkeiden hinta nousisi hetkellisesti jos laitettaisiin nuo kannattamattomat maatilat kiinni. Jos arvioitaisiin tarve niin suomeen jäisi noin 30% kaikista tiloista. Tehokkaita lypsykarjatiloja siis. Lihakarjan kanssa en osaa vertaistaa. Mutta uskon että sielläkin sama trendi on. Joskin ei näin isolla prosentuaalilla. Ikävää mutta faktaa. Aika on ajanut yli vanhasta maataloudesta. Joka ei uudistu pyyhitään pois, ja hyvä niin. Alle 100 lehmän navettaa en pitäisi missään tuotannossa kannattavana. Enkä kenenkään suojatyöpaikkaa. Miksei maanviljelijät todista tätä "nälkää" joka tulisi ilman heitä. Siksi koska kellekkään ei tulisi nälkä. Ne jotka tekee bisnestä jatkaisi kuten ennenkin. Ja tukiukot itkisi muiden kanssa.


    • Anonyymi

      Tehhään puuvajoja ja pihasaunoja .

    • Anonyymi

      Ei muajussi lupia tarvii .

      • Anonyymi

        Eikä vesimaija ajokorttia, köröttellöö kotterolla, kunnes ratsiassa kärähtää!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe