Onkos se niin ,että muajussit saavat rakentaa pihapiiriin rakennuksia ilman ihmeitä lupaperusteita ja yksityiset joutuvat vonkaamaan kaikkeen luvat.
Rakennusluvat.
22
750
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole . Pienen rakennuksen saa tehdä ilman lupia nykyään. En tiedä ,saako keskustassa tehdä ,ainakin maalla saa. Löytyy kaupungin sivuilta tämäkin tieto kai
- Anonyymi
Maanviljelijä saa rakentaa konehallin ilman lupaa paikalle jossa ennen isonvihan aikana on ollut nauriskuoppa, tavallinen tallaaja ei täällä saanut lupaa tehdastekoiselle omakotitalollekaan ilman lakimiehen apua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanviljelijä saa rakentaa konehallin ilman lupaa paikalle jossa ennen isonvihan aikana on ollut nauriskuoppa, tavallinen tallaaja ei täällä saanut lupaa tehdastekoiselle omakotitalollekaan ilman lakimiehen apua!
Keskustassa riippuu kaavasta. Maaseudullakin on kaava nykyään,vanhat talot ovat siinä myös näkyvissä. Ja ilmakuva saattaa rehellisyyteen salarakentajat ,olipa missä tahansa. Käyvät myös kunnasta katselemassakin paikanpäällä. Kiinteistöveronkin takia .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuas katteus kukoistaapi
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17678142A
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Uuvelle valmetille talli olla uus..
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu? Pidä vain huoli omista asioistasi.
- Anonyymi
Kyllähän nuita saunoja ja liitereitä nousee tiheään muajussien pihoille.Onkos se myös niin ,että eivät joudu myöskään maksamaan kiinteistöveroja.
- Anonyymi
Entä asumistuet 2mrd, ansiosidonnaiset, sossumaksut, sähkötuet ym. ym. Onha näitä meillä muillaki.
- Anonyymi
Haista sinä helvetin pitkä vittu, että eivät muka maksa veroja. Joka ikisestä eurosta joka tulee menee verot. Jokaisesta rakennuksesta menee kiinteistövero. Jos on uusi iso navetta, niin saattaa mennä kiinteistöveroa jo kymmeniä tuhansia euroja. Sinullaisille en toivota hyvää joulua, muille kyllä.
- Anonyymi
Sinä taidat olla niin köyhä , ettet ymmärrä esim. kiinteisverosta mitään, et
ole varmaan elämän kuuna päivänä sitä maksanut? Jokaisesta yli kymmenen
neliön tönöstä joutuu omistaja maksamaan kiinteistöveron,samoin tontista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haista sinä helvetin pitkä vittu, että eivät muka maksa veroja. Joka ikisestä eurosta joka tulee menee verot. Jokaisesta rakennuksesta menee kiinteistövero. Jos on uusi iso navetta, niin saattaa mennä kiinteistöveroa jo kymmeniä tuhansia euroja. Sinullaisille en toivota hyvää joulua, muille kyllä.
Pikku-liisalla järki himmeni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä helvetti valehtele ei mene navetasta veroja kymmeniätuhansia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä helvetti valehtele ei mene navetasta veroja kymmeniätuhansia.
Jos on kahden miljoonan navetta niin siitä menee jo 20000 euroa ja joissakin kunnissa enemmän. Käytännössä siinäkin maksetaan velasta veroa, sillä kaikki varsinkin uudet navetat on velkana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahathan tulevat neljännesvuosittain yhteiskunnalta kymmenkertaisina takaisin harjasniskoille, jopa työeläkkeet maksavat muut veronmaksajat kun oikean yrittäjän pitää maksaa joka sentti omista hankkeistaan, Paskaista Joulua vain harjasniskoillekin,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahathan tulevat neljännesvuosittain yhteiskunnalta kymmenkertaisina takaisin harjasniskoille, jopa työeläkkeet maksavat muut veronmaksajat kun oikean yrittäjän pitää maksaa joka sentti omista hankkeistaan, Paskaista Joulua vain harjasniskoillekin,
Kukaan yrittäjä ei maksa kokonaan eläkemaksujaan itse ja kenenkään viljelijän eläkemaksuja ei makseta verovaroista kokonaan. Tutustu hieman asiaan Myelin sivuilla ja vastaavasti yrittäjien vastaavilla sivuilla ennen kuin jauhat lisää paskaa asiasta mitään ymmärtämättömänä. Kuten tuossa toisessa ketjussa sanotaan, Kiuruvetiset näyttävät olevan tavallista tyhmempiä , sen osoittaa tuon sinunkin sepustus.
- Anonyymi
Työllään elävät. Elättävät monia muitakin välillisesti,kauppiaita ,tehtaiden työtekijöitä ,lomittajia,eläinlääkäreitä jne. Ei ole herkkua se työ ,itse olen joskus lomittanut vapaa-ajallani sukulaisia,tiedän työn määrän ja raskauden. Myös tehdastyöstä on kokemusta ja kirjapito - ja suunnitteluhommista.Jokainen työtä tekevä, maalla ja kaupungissa, on yhtä tarpeellinen ja arvokas maallemme. Omalla paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työllään elävät. Elättävät monia muitakin välillisesti,kauppiaita ,tehtaiden työtekijöitä ,lomittajia,eläinlääkäreitä jne. Ei ole herkkua se työ ,itse olen joskus lomittanut vapaa-ajallani sukulaisia,tiedän työn määrän ja raskauden. Myös tehdastyöstä on kokemusta ja kirjapito - ja suunnitteluhommista.Jokainen työtä tekevä, maalla ja kaupungissa, on yhtä tarpeellinen ja arvokas maallemme. Omalla paikallaan.
Noh. Toisaalta elintarvikkeiden hinta nousisi hetkellisesti jos laitettaisiin nuo kannattamattomat maatilat kiinni. Jos arvioitaisiin tarve niin suomeen jäisi noin 30% kaikista tiloista. Tehokkaita lypsykarjatiloja siis. Lihakarjan kanssa en osaa vertaistaa. Mutta uskon että sielläkin sama trendi on. Joskin ei näin isolla prosentuaalilla. Ikävää mutta faktaa. Aika on ajanut yli vanhasta maataloudesta. Joka ei uudistu pyyhitään pois, ja hyvä niin. Alle 100 lehmän navettaa en pitäisi missään tuotannossa kannattavana. Enkä kenenkään suojatyöpaikkaa. Miksei maanviljelijät todista tätä "nälkää" joka tulisi ilman heitä. Siksi koska kellekkään ei tulisi nälkä. Ne jotka tekee bisnestä jatkaisi kuten ennenkin. Ja tukiukot itkisi muiden kanssa.
- Anonyymi
Tehhään puuvajoja ja pihasaunoja .
- Anonyymi
Ei muajussi lupia tarvii .
- Anonyymi
Eikä vesimaija ajokorttia, köröttellöö kotterolla, kunnes ratsiassa kärähtää!
- Anonyymi
Immeinen pärjöö iliman maetoo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569