Oispa loimaallakin joku jakanut tollasia joulukasseja kuin jvg Helsingissä. Oli vaikka mitä. Kinkku.joululaatikoita suklaata ym.ym
Joulukassi
9
180
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan totta! Tommosesta olis oikeesti ihmisille iloa. Kyllähän täällä useampikin pystys jakaan vaikka 1000 kunnon kassia, eikä mitää tyyliin riisiä, rusinoita, pipareita.
lajijasuris- Anonyymi
Riisi ja rusinat nyt ei paljon maksa. Eiks jvg jakanut vaatteitani ja mitä muuta jakoikaan Loimaalla kaikki on niin kuumia ettei raski antaa mitään. Ja onhan Loimaalla paljon rikkaita ihmisiä
- Anonyymi
Tosi kurjaa, jos on ihmisiä Loimaalla, joilla ei ole ruokaa jouluna. Itse olen kasvisyöjä ja elelen itsekseni, joten pärjään aika pienellä.
- Anonyymi
Seurakunta on joka vuosi järjestänyt vähävaraisille ja eläkeläisille jouluruokailun mut tänä vuonna unohtivat kokonaan kuten joku jo kopeissa kirjoittelikin
- Anonyymi
Sosiaalitoimiston päivystyksestä saa apua vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri. Soittakaa, jos on tarve.
- Anonyymi
Sitten pitää ollakin ka jo tosi hätä! Näistä muista saa kuka vaan. Tampereellakin joku it-alalla oleva muijan kanssa asuva ei millään pärjää, kun kaikki noussut!
lajijasuris - Anonyymi
Ei sieltä mitään saa ihan turha soittaa. Samoin kuin kirkoltakaan vaikka sieltäkin pitäis saada taloudellista tukee. Jokioisilla on hyvät edut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sieltä mitään saa ihan turha soittaa. Samoin kuin kirkoltakaan vaikka sieltäkin pitäis saada taloudellista tukee. Jokioisilla on hyvät edut
Varmasti saa. Päihteisiin ei tosin varoja myönnetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745