Oispa loimaallakin joku jakanut tollasia joulukasseja kuin jvg Helsingissä. Oli vaikka mitä. Kinkku.joululaatikoita suklaata ym.ym
Joulukassi
9
314
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan totta! Tommosesta olis oikeesti ihmisille iloa. Kyllähän täällä useampikin pystys jakaan vaikka 1000 kunnon kassia, eikä mitää tyyliin riisiä, rusinoita, pipareita.
lajijasuris- Anonyymi
Riisi ja rusinat nyt ei paljon maksa. Eiks jvg jakanut vaatteitani ja mitä muuta jakoikaan Loimaalla kaikki on niin kuumia ettei raski antaa mitään. Ja onhan Loimaalla paljon rikkaita ihmisiä
- Anonyymi
Tosi kurjaa, jos on ihmisiä Loimaalla, joilla ei ole ruokaa jouluna. Itse olen kasvisyöjä ja elelen itsekseni, joten pärjään aika pienellä.
- Anonyymi
Seurakunta on joka vuosi järjestänyt vähävaraisille ja eläkeläisille jouluruokailun mut tänä vuonna unohtivat kokonaan kuten joku jo kopeissa kirjoittelikin
- Anonyymi
Sosiaalitoimiston päivystyksestä saa apua vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri. Soittakaa, jos on tarve.
- Anonyymi
Sitten pitää ollakin ka jo tosi hätä! Näistä muista saa kuka vaan. Tampereellakin joku it-alalla oleva muijan kanssa asuva ei millään pärjää, kun kaikki noussut!
lajijasuris - Anonyymi
Ei sieltä mitään saa ihan turha soittaa. Samoin kuin kirkoltakaan vaikka sieltäkin pitäis saada taloudellista tukee. Jokioisilla on hyvät edut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sieltä mitään saa ihan turha soittaa. Samoin kuin kirkoltakaan vaikka sieltäkin pitäis saada taloudellista tukee. Jokioisilla on hyvät edut
Varmasti saa. Päihteisiin ei tosin varoja myönnetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k323503On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232279Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792218Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi35783