Joulukassi

Anonyymi-ap

Oispa loimaallakin joku jakanut tollasia joulukasseja kuin jvg Helsingissä. Oli vaikka mitä. Kinkku.joululaatikoita suklaata ym.ym

8

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan totta! Tommosesta olis oikeesti ihmisille iloa. Kyllähän täällä useampikin pystys jakaan vaikka 1000 kunnon kassia, eikä mitää tyyliin riisiä, rusinoita, pipareita.

lajijasuris

• Anonyymi

Riisi ja rusinat nyt ei paljon maksa. Eiks jvg jakanut vaatteitani ja mitä muuta jakoikaan Loimaalla kaikki on niin kuumia ettei raski antaa mitään. Ja onhan Loimaalla paljon rikkaita ihmisiä

• Anonyymi

Tosi kurjaa, jos on ihmisiä Loimaalla, joilla ei ole ruokaa jouluna. Itse olen kasvisyöjä ja elelen itsekseni, joten pärjään aika pienellä.

• Anonyymi

Seurakunta on joka vuosi järjestänyt vähävaraisille ja eläkeläisille jouluruokailun mut tänä vuonna unohtivat kokonaan kuten joku jo kopeissa kirjoittelikin

• Anonyymi

Sosiaalitoimiston päivystyksestä saa apua vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri. Soittakaa, jos on tarve.

• Anonyymi

Sitten pitää ollakin ka jo tosi hätä! Näistä muista saa kuka vaan. Tampereellakin joku it-alalla oleva muijan kanssa asuva ei millään pärjää, kun kaikki noussut!

lajijasuris

• Anonyymi

Ei sieltä mitään saa ihan turha soittaa. Samoin kuin kirkoltakaan vaikka sieltäkin pitäis saada taloudellista tukee. Jokioisilla on hyvät edut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sieltä mitään saa ihan turha soittaa. Samoin kuin kirkoltakaan vaikka sieltäkin pitäis saada taloudellista tukee. Jokioisilla on hyvät edut

Varmasti saa. Päihteisiin ei tosin varoja myönnetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      331
      2622
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      35
      2241
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      221
      915
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      350
      844
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      42
      781
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      724
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      45
      678
    Aihe