Tuskin tämän kautta tavoittaa mutta siitä huolimatta. Päivällä ei näyttänyt olevan sopivaa hetkeä mutta nyt toivotan Sinulle S-nainen rauhallisia joulunpyhiä, miten sitten vietät(tekään). Lämpimällä virtuaalihalauksella, eräältä mieheltä.
Eräälle huolelliselle naiselle
14
1241
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tämä oli minulle, niin kiitos ja rauhallista joulua sinulle myös!
- Anonyymi
Tästä ei ehkä päästä varmuuteen mutta kiitos kuitenkin myös sinulle. Aloittaja.
- Anonyymi
Minne päin Suomea viestisi on? Hyvää joulua joka tapauksessa myös sinulle! 🎄
- Anonyymi
Keski-Suomeen, rannikolta joitakin kymmeniä peninkulmia. Kiitos toivotuksista ja hyvää joulua myös. Aloittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keski-Suomeen, rannikolta joitakin kymmeniä peninkulmia. Kiitos toivotuksista ja hyvää joulua myös. Aloittaja.
Asuinpaikkani kyllä sopisi kuvaukseen. En kuitenkaan uskalla antaa toivon herätä sen suhteen, että viesti olisi kaivatultani. Hänelle olen vastannut irl jouluntoivotukseen. Olisin vain halunnut sanoa siinä viestissä niin paljon enemmän...
- Anonyymi
Älytön viesti.
Nolo henkilö.
Esitä asiasi ko. ihmiselle suoraan.- Anonyymi
Miksi hänen pitäisi esittää asiansa tälle ihmiselle?
- Anonyymi
Lämmin virtuaalihalaus täältä sinulle.
Hyvää, taianomaista joulua! - Anonyymi
Kyllä, huolimaton en missään nimessä ole, Hyvää Joulua.
- Anonyymi
Yhelle huolletulle multa kans.
Kekkiläkotkot - Anonyymi
Suloinen viesti. En asu kuitenkaan Keskisuomessa. 😭
- Anonyymi
Sivulta ja laimeasta mielenkiinnosta: mikä hänestä tekee niin huolellisen että ei muuta kuvailevaa adjektiivia löydy?
- Anonyymi
Itselle tuli ensimmäisenä mieleen, että nainen on työpaikalla laadunhallinnallisissa tehtävissä.
- Anonyymi
Kiitos, kiitos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726213- 1471724
- 1131518
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97846Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5799Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan226752- 41749