Joulu tulla jolkottaa

Anonyymi-ap

Liika suola on haitallista terveydelle, muistakaa myös piparit!
🙏🏻🧂🧂😇

14

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pahus 1 pellillinen paloi.
      No niin! 🍿

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­­N­­­y­m­­­f­o­m­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17679078v

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Pikkumuksujen jouluilon jälkeen parasta joulussa on pipari, mielellään vielä kostunut sellainen 🤗

• Anonyymi

Nää on kyllä vähän kuivia. 🍷

• Anonyymi kirjoitti:

Nää on kyllä vähän kuivia. 🍷

Jaa jaa... No hitto, ei sellaista piparia olekaan, mitä ei nuolemalla kosteaksi saa, joten olkoot!

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Jaa jaa... No hitto, ei sellaista piparia olekaan, mitä ei nuolemalla kosteaksi saa, joten olkoot!

Ei oo mun juttu, kokeile jotain toisen merkkistä piparia.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Pipari maistuu paremmalle jos kuorrutetaan huolellisesti imellytyksen tai imutuksen jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pipari maistuu paremmalle jos kuorrutetaan huolellisesti imellytyksen tai imutuksen jälkeen.

Siitä minä en tiedä mitään, mutta Aurajuustoa pitää olla!

• Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin imelletetty pipari kuulostaa suorastaan epäilyttävältä ja jopa huolestuttavalta...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sieltä se jolkottaa joo

• Anonyymi

Liikettä niihin poroihin, olen toivonut paljon lahjoja. Tanssin odottaessa, jolly merry holidays!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikettä niihin poroihin, olen toivonut paljon lahjoja. Tanssin odottaessa, jolly merry holidays!

Niin minäkin toivoin mm maailman rauhaa, harmonista viimeistä poronkusemaa eli vaikka loppuvuotta ja rommipulloa. Vain viimeinen on tähän mennessä todistettavasti toteutunut ja senkin hankin itse. Monta rauhankynttilää olen laittanut palamaan ja lopputulos ei realisoidu vai onko tämä jotain hiljaista tietoa mistä ei kerrota mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin toivoin mm maailman rauhaa, harmonista viimeistä poronkusemaa eli vaikka loppuvuotta ja rommipulloa. Vain viimeinen on tähän mennessä todistettavasti toteutunut ja senkin hankin itse. Monta rauhankynttilää olen laittanut palamaan ja lopputulos ei realisoidu vai onko tämä jotain hiljaista tietoa mistä ei kerrota mitään?

Maailman rauha on hyvä toive, ei ehkä ihan realistinen mutta ei mennä nyt siihen.
        Hiljainen tieto? Kai sitä on kaikilla jossain asioissa, näin olen ymmärtänyt.
        Omat lahjat tuli ajallaan joten voin kai alkaa miettimään enemmän sitä maailmanrauhaa nyt.
        https://m.youtube.com/watch?v=HxKJ76SSkUM

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      444
      2999
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2235
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      132
      2063
    4. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1304
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1295
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1243
    7. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1218
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1036
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      56
      1011
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      775
    Aihe