Ihastunut vartijaan

Anonyymi-ap

Ja pähkäilen onko sinkku. Ei ainakaan koskaan mainitse kumppanis vaikka paljon jutellaan, mutta toisaalta tiedän monen miehen piilottelevan suhdestatustaan. Ikävä kyllä. Kysyisin suoraan ja pyytäisin ulos jollei tatvitsisi lähes joka päivä nähdä töissä ja sitten kärsiä, jos vastaus onkin kieltävä.

Kohtalotovereita?

Tai vartijoita kertomaan, miten suhtaudutte lähestymisyrityksiin ja kannattaako mun lopettaa haaveilu.

T: kaupan myyjä

11

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhelimella vaikeaa kirjoittaa, koittakaa saada selvää virheistä huolimatta.

• Anonyymi

Yritä saada kysyttyä sen tyypin yhteystiedot jotenki ja lähesty häntä vapaa ajalla ...
      Siitä se voi lähteä tai ei ...
      Onnea matkaan ....

• Anonyymi

Kokemuksesta: ne kyllä lähestyy omatoimisesti jos niitä nappaa.

• Anonyymi

Millasesta kokemuksesta nyt puhutaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millasesta kokemuksesta nyt puhutaan?

Oisko sellanen yleismaailmallinen juttu tuo et jos kiinnostaa niin sillon yrittää lähestyä ja olla yhteydessä, vai meneekö yli hilseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko sellanen yleismaailmallinen juttu tuo et jos kiinnostaa niin sillon yrittää lähestyä ja olla yhteydessä, vai meneekö yli hilseen

Voi sinua piinattua sielua😆 Olisko mitään luentosarjaa tilattavissa kaikista näistä sinun kokemuksista? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua piinattua sielua😆 Olisko mitään luentosarjaa tilattavissa kaikista näistä sinun kokemuksista? Sivusta

Eli meni yli hilseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli meni yli hilseen

Meneekö sinulla yli hilseen kun pyydetään perustelemaan kertomalla kokemukset? Pelkkä väite ei nyt ilman taustatietoja hyödytä ketään.

• Ihminen se vartijakin on. Mitä eroa sillä, mitä ammatikseen tekee? Samalla tavalla voi lähestyä, kuin ketä tahansa. Voihan se työympäristö joskus, kaikkine häiriötekijöineen, olla vähän tuomassa haastetta siihen.

• Anonyymi

Onko sekin kuuluisia henkivartijoita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      69
      4642
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3515
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      38
      3276
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2668
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      49
      2663
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2149
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2034
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      1950
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      398
      1571
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1458
    Aihe