Aikoinaan olin tekemisissä tytön kanssa joka oli hyvin erilainen muista. En ala kertoa sen tarkemmin mutta kuitenkin etenkin ulkonäöllisesti hyvin poikkeava tyttö. No tällä tytöllä oli myös paljon pahoja mieliala ongelmia ja häntä oli kiusattu aika pahasti jne.
Noh minä koin sympatiaa tätä tyttöä kohtaan ja yritin olla tämän seurassa sen takia että hänellä ei ollut oikein muita jotka olisi hyväksynyt hänet. Noh koska tällä tytöllä vaihteli paljon mielialat nii ulospäin näytti että tämä kyseinen tyttö olisi kohdellut myös minua huonosti. Siksi ihastukseni, jonka sanat merkkasi minulle enemmän kuin mikään sanoi että hän säälii minua. Koin tämän suorastaan samana asiana kuin kiehuvaa vettä olisi heitetty päälleni. Joten kysynkin teiltä jos te säälitte jotain miestä niin millasena te tälläisen miehen näette? Onko hän epämiehekäs ja pelkkä vitsi teille vai miten on? Ja nyt suoraa puhetta kiitos eikä mitään kaunisteltua valhetta!
Ikää on 18 vuotta....
Naiset kertokaa rehellinen mielipiteenne.
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
No tuohan nyt riippuu tietenkin, että mitä hän sillä tarkalleen ottaen tarkoitti. Esim. missä yhteydessä sanoi? Itse kuvittelisin, että hän säälii sinua itsensä takia, jos joudut vaikka kummastelevien katseiden kohteeksi, kun tämä tyttö näyttää kohtelevan sinua huonosti. Ei siis tullut mieleen, että hän sinua itsesi vuoksi säälisi. Tai ehkä että sympatiasi vuoksi, kun se on ajanut sinut hänen seuraan, ja jos sitten osittain myös kärsit siitä.
Tilannekohtaistahan tuo on, että millaisena kenetkin näkee. Mutta ei se mielestäni mitenkään miehekkyyteen liity. "Pelkkä vitsi" kertoisi enemmän säälijästä itsestään kuin kohteesta - Anonyymi
Tuo riippuu täysin kontekstista. Se voi olla "rakastavaa säälimistä": hänellä on paha olla, jos sinun tilanteesi näyttäytyy ulkopuolisille outona; hän ei halua sinulle yhtään ylimääräistä huolta. Hän saattaa myös olla pahansuopa ja sääliä sinua siksi, että hänen mielestään olet mitätön. Hän saattaa edelleen vaikkapa kaivata sinulta hyväksyntää: hänen mielestään on sääli, että vietät aikaasi niin kamalan ja huonon ihmisen kanssa kuin hän mielestään on, koska ansaitsisit parempaa - hän toivoo, että kerrot ääneen hyväksyväsi hänet sellaisena kuin hän on.
Todennäköistä minusta on se, että tuo kommentti kertoo hänestä itsestään enemmän kuin sinusta. Haasteena on ottaa selvää, mitä se hänestä kertoo, mutta on mahdotonta arvailla ilman kontekstia mistä on kyse.
Terv. nainen 40v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802