Naiset kertokaa rehellinen mielipiteenne.

Anonyymi-ap

Aikoinaan olin tekemisissä tytön kanssa joka oli hyvin erilainen muista. En ala kertoa sen tarkemmin mutta kuitenkin etenkin ulkonäöllisesti hyvin poikkeava tyttö. No tällä tytöllä oli myös paljon pahoja mieliala ongelmia ja häntä oli kiusattu aika pahasti jne.
Noh minä koin sympatiaa tätä tyttöä kohtaan ja yritin olla tämän seurassa sen takia että hänellä ei ollut oikein muita jotka olisi hyväksynyt hänet. Noh koska tällä tytöllä vaihteli paljon mielialat nii ulospäin näytti että tämä kyseinen tyttö olisi kohdellut myös minua huonosti. Siksi ihastukseni, jonka sanat merkkasi minulle enemmän kuin mikään sanoi että hän säälii minua. Koin tämän suorastaan samana asiana kuin kiehuvaa vettä olisi heitetty päälleni. Joten kysynkin teiltä jos te säälitte jotain miestä niin millasena te tälläisen miehen näette? Onko hän epämiehekäs ja pelkkä vitsi teille vai miten on? Ja nyt suoraa puhetta kiitos eikä mitään kaunisteltua valhetta!
Ikää on 18 vuotta....

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tuohan nyt riippuu tietenkin, että mitä hän sillä tarkalleen ottaen tarkoitti. Esim. missä yhteydessä sanoi? Itse kuvittelisin, että hän säälii sinua itsensä takia, jos joudut vaikka kummastelevien katseiden kohteeksi, kun tämä tyttö näyttää kohtelevan sinua huonosti. Ei siis tullut mieleen, että hän sinua itsesi vuoksi säälisi. Tai ehkä että sympatiasi vuoksi, kun se on ajanut sinut hänen seuraan, ja jos sitten osittain myös kärsit siitä.

      Tilannekohtaistahan tuo on, että millaisena kenetkin näkee. Mutta ei se mielestäni mitenkään miehekkyyteen liity. "Pelkkä vitsi" kertoisi enemmän säälijästä itsestään kuin kohteesta

    • Anonyymi

      Tuo riippuu täysin kontekstista. Se voi olla "rakastavaa säälimistä": hänellä on paha olla, jos sinun tilanteesi näyttäytyy ulkopuolisille outona; hän ei halua sinulle yhtään ylimääräistä huolta. Hän saattaa myös olla pahansuopa ja sääliä sinua siksi, että hänen mielestään olet mitätön. Hän saattaa edelleen vaikkapa kaivata sinulta hyväksyntää: hänen mielestään on sääli, että vietät aikaasi niin kamalan ja huonon ihmisen kanssa kuin hän mielestään on, koska ansaitsisit parempaa - hän toivoo, että kerrot ääneen hyväksyväsi hänet sellaisena kuin hän on.

      Todennäköistä minusta on se, että tuo kommentti kertoo hänestä itsestään enemmän kuin sinusta. Haasteena on ottaa selvää, mitä se hänestä kertoo, mutta on mahdotonta arvailla ilman kontekstia mistä on kyse.

      Terv. nainen 40v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2893
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      1990
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1453
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1335
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1310
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1141
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe