Martina teki lapsille joulupuuron

Anonyymi-ap

Paras aloitus jouluun. Jälkkäriksi suklaakonvehteja, nam.

48

92

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jouluaatto!
      Sinä palstalla kertomassa Martinan joulu askareista.
      Olisko aika sinunkin siirtyä viettämään joulua ilman palstaa ja Martinaa.

• Anonyymi

Kiva kun sinäkin olet täällä 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kun sinäkin olet täällä 😋

En ole kohta vaan lähden töihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kohta vaan lähden töihin!

Kukaan ei usko! Mene takaisin peiton alle! 🐽

• Anonyymi

Ei tehnyt itse. Tälläkertaa oli hankkinut paikalle veljen vaimon kun ei Hannukaan ollut enää kokkaamassa ja itse hän ei jaksa/osaa. Puhelin vie voiton :D

• Anonyymi

Joulua nyt yleensä vietetään läheisten kanssa, taitaa se puhelin viedä sinullakin voiton kun täällä palstalla roikut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulua nyt yleensä vietetään läheisten kanssa, taitaa se puhelin viedä sinullakin voiton kun täällä palstalla roikut.

Olen töissä!

• Anonyymi

Ai että oikein äitinsä, lastensa ja veljensä perheen kanssa viettää joulun? Voi hirveän kauheen kamalaa!!!

• Anonyymi

Velipuoli Martinalla on. Martina ei tiedä isästään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että oikein äitinsä, lastensa ja veljensä perheen kanssa viettää joulun? Voi hirveän kauheen kamalaa!!!

Viettäköön Aitolehti Joulunsa ihan missä huvittaa , ei voisi vähempää kiinnostaa. Piste.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viettäköön Aitolehti Joulunsa ihan missä huvittaa , ei voisi vähempää kiinnostaa. Piste.

Myönnä pois, että ihan vähän kiinnostaa.

• Anonyymi

Tietääkö Anne-mummo kuka on veljen isä? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkö Anne-mummo kuka on veljen isä? 🤣

No niin, tässä vainoajan vuosikymmenten kateuden syy selviää. Toki sen moni tiesikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aijaa. Mites paljon Martina viettää aikaa veljensä vaimon kanssa tai monta joulua on viettänyt hänen kanssaan. JEP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, tässä vainoajan vuosikymmenten kateuden syy selviää. Toki sen moni tiesikin.

Jahas, taasko on vainoaajia. Ihan mielenkiintoinen kysymyshän tuo että tietääkö mummu edes pojan isää kun ei tiedä Marttiinankaan isää.

• Anonyymi

Martina ei osaa tehdä mitään muuta kuin sitä mössöä, jossa on riisin lisäksi tonnikalaa ja hernemaissipaprikaa. Uskon, että sitä heillä joulunakin vedetään napaan.

• Anonyymi

Ihan varmasti osaa.

• Anonyymi

Juuri sen takia täytyy hommata paikalle veljen vaimo. Esko ja hänen äitinsä ei varmaan myöskään osaa keittiössä tehdä muuta kuin syödä :D

• Anonyymi

Martina taitaisi paljon mieluummin olla ulkomailla miehenmetsästyksessä, kuin viettää joulua Suomessa.
      Hakusessa voisi olla joku nuoltava korva.

• Anonyymi

Mutta ei päässyt mun Hankoon joulun viettoon.....hm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinäkään päässyt sinne eli ei ole enää sunkaan Hanko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olisi pitänyt päästä ?

• Anonyymi

Mistä tiedät ?

• Anonyymi

Sinä ja sun miehet joulunakin mielessäsi....Eikö mitään muuta ole mielessäsi?

• Anonyymi

Miksei mennyt Leville nuoleen äijien korvia? Eikö enää itsekään usko saavansa ketään...

• Anonyymi

Voimia peräkammariisi 😋

• Anonyymi

Martina varmaan havitteli Hankoon paluuta, kun laati sen pitkän sepustuksen anteeksiannosta. Stefu taisi olla erimieltä Martina han änkesi sinne itsensä muutamaan kertaan likkansa varjolla oli jopa yätäkin,kun Stefan oli katkolla. Siellä hän se jo leikki emäntää koirien kanssa ja treenaili kuin ennenkin. Stefu kun tuli niin loppui myös Martinan käynnit ja hehkutuksen.

• Anonyymi

Mistä tiedät ?

• Anonyymi

Onko nämä ihmiset niin kateellsia ja katkeria, että joulunakin pitää parjata/haukkua/solvata/arvailla ym. vierasta ihmistä.
        Rauhallista ja Martinatonta Joulua!

• Anonyymi

Martina se viettää jouluaaton hiihtäen ja vastaillen boxin kysymyksiin.
      On siinä äiti, missä läsnäolo lasten kanssa.
      Puhelin tuntuu olevan tärkeämpi kuin omat lapset.

• Anonyymi

Ei nyt koko aikaa hiihdä tai ole puhelimella, ehtii kyllä olla lastenkin kanssa. Miten se sinun kanssa ehditkö sinä tehdä muuta kuin roikkua täällä palstalla ?

• Anonyymi

Ehti varmaan siinä hiihdon ja kännykän jälkeen laittautumaan ja sitten syömään ja vetämään viiniä lasten eteen. Ainiin mutta ökylahjoilla hänestä tulee taas ihana äiti joka lähtee jälleen reissuun joulun jälkeen :DDD

• Anonyymi

Älä? Ottaaks pannuun? Martina on niin paras, revi siitä!

• Anonyymi

Taidat olla kateellinen. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä? Ottaaks pannuun? Martina on niin paras, revi siitä!

Martina on Suomen virallinen pelle 🤡

• Anonyymi

Mikä ihmeen pelle, elää ihan normaalia elämää, hoitaa työnsä ja lapsensa.

• Anonyymi

Samaa mieltä, Martina elää normaalia ihmisen elämää. Nämä palstapirkot eivät vaan sitä ymmärrä, kun heidän koko elämä on oksennuspalstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä, Martina elää normaalia ihmisen elämää. Nämä palstapirkot eivät vaan sitä ymmärrä, kun heidän koko elämä on oksennuspalstalla.

Martina ei todellakaan elä normaalia elämää. Ei normaaliin elämään kuulu sen jakaminen ventovieraille. Eikä normaaliin elämään kuulu minimissään oleva yhteinen aika lasten kanssa.

• Anonyymi

Sehän on koomista, että tärkein asia on yhdessäolo. Silti yksin hiihto-ja juoksulenkeillä. Seli seli, että ehtiihän sitä. Eihän se oikeasti vietä aikaa lastensa kanssa. Ehkä helpotus kaikille osapuolille

• Anonyymi

Mistä sinä sen tiedät, eihän se kokoajan lenkkeile, kyllä monet käy hiihtämässä ja lenkillä vaikka on lapsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät, eihän se kokoajan lenkkeile, kyllä monet käy hiihtämässä ja lenkillä vaikka on lapsia.

Niin, jos on suurimman osan ajasta lasten kanssa. Siitähän ei Martinan kohdalla ole kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, jos on suurimman osan ajasta lasten kanssa. Siitähän ei Martinan kohdalla ole kyse.

Mistä sinä sen tiedät ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät ?

Johan tuo itse kertoi että uutena vuotena pyörähtää käyntiin seuraava miehenmetsästysyritys ulkomailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan tuo itse kertoi että uutena vuotena pyörähtää käyntiin seuraava miehenmetsästysyritys ulkomailla.

Onko sinulla luetun ymmärtämisessä jotain häikkää? Martina vastasi kysymykseen että mitä suunnitelmia uutena vuotena että istuu silloin lentokoneessa. Millaisia kouluja on nyt jäänyt käymättä kun ei ymmärrä kirjoitettua tai lukee väärin. Onko tuollaiseen joku diagnoosi olemassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan että vihdoin tärppää, muuten Me Naisten luottotoimittaja jää työttömäksi. On ehkä jäänyt jo 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä sanonut noin, sinähän se valehtelija olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään on paljon eronneita äitejä jotka ovat vain joka toinen viikko lastensa kanssa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      233
      4467
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2884
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1202
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      888
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe