En enää keksiny muuta ku kirjottaa vaikka tänne.
Rv14 menossa. Oon tullut raskaaksi oikeastaan mieheni tahdosta. Ajattelin juuri ennen raskautta laittaa ehkäisyn takaisin kun huomasin, että emme ole todellakaan valmiita. Mies syötti ajatuksia, että kaikki muuttuu kun on lapsi. Huumeet, alkoholi, sekoilu oli kokoajan läsnä, vaikka töissä käymmekin. Oikeastaaan 5vuotta sama jatkunu. 10v oltu yhessä. Olen nyt 2kk ollut täysin raitis kaikesta. Miehellä sama meno jatkuu päivittäin. En jaksa k
En haluaisi olla raskaana
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Lähti liian aikasin. ->En jaksa katsoa vierestä joka päivästä käyttämistä. Ollaan riidelty kuukausi jo putkeen. Mielenterveys alkaa olla sitä luokkaa että vihaan itseäni kun suostuin tähän hänen pyynnöstä. Vihaan niin paljon että helpompi olisi mielummin kuolla kun tehdä abortti valviran luvalla, kaikki syyllistää minua jos teen niin. Tai lähteä johonki niin kauas kotipaikkakunnalta ja katkaista välit kaikkiin.
Oon niin paskana, että entiiä mikä helpottais oloa. Haluaisin elää elämää ilman tätä kaikkea.- Anonyymi
Jos sun kumppani haluaa olla vauva-arjessa mukana, hänen on ehdottomasti lopetettava päihteiden käyttäminen. Olisit laittanut miehen raitistumaan ennen vauvan tekoa. Vasta sitten suostunut. Jos ei kumppanisi saa muutettua tapojaan pitää sinun jatkaa lapsen kanssa kahdestaan, tilanteesta riippuen ensikodin avulla tai muuttaa erilleen omaan asuntoon ja pitää huoli ettei päihteiden vaikutuksen alainen oikeasti tule vierailulle. Ole varovainen ettei väkivaltaa ilmene ristiriitojen takia.
Keskity itsesi hyvinvointiin ja tulevaan muutokseen joka voi olla antoisampi kuin osaat odottaakkaan. Lapsen synnyttyä voit tutustua samassa tilanteessa olevien kanssa.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017679790sq
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014