Tietääkö kukaan, mistä saisi suht edullisesti jotain musiikillista viihdettä häihin Oulussa? ...laulaja tai bändi tmv...
mistä musiikkia häihin oulussa?
kesämorsian
4
712
Vastaukset
- pui
www.keikalle.net
- vinkki
Jos ei tarvitse olla elävää musiikkiä tai löytyy laulu/ esiintymistaitoista porukkaa omasta väestä, niin yksi mahdollisuus on vuokrata pa-laitteet. Niillä voi soitella mieleistään musiikkia vaikka spotify:sta ja hoitaa kuulutuksia ja puheita.
Kyselkääpäs vaikka tuolta-> [email protected] - Musiikkia juhliin
Olen oululainen esiintyjä, laulaja ja pianisti ja kokemusta esiintymisestä on ainakin kymmenen vuoden ajalta.
Jos tarvitset tunnelmallista musiikkia juhliin katso lisää kotisivuiltani, http://www.sallamarikeskimaula.com.
-Sallamari - music77
Kävisikö Aki Louhela?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976