Kannataako Nurmekseen muuttaa?

Anonyymi-ap

Pohdin asiaa.

Toimiiko teillä mikään, onko Nurmeksessa hyvä olo?

29

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jaa, onhan tämä nyt. Kyllä täällä toimii, mutta kovin on hiljaista.

• Anonyymi

Moi
      Kaikki toimii ja kyllä kannattaa. Hieno kaupunki, hyvät palvelut.

• Anonyymi

talot homeessa ja niin on kyllä asukaatkin.

tervetuloa

• Anonyymi

Hyvää Joulua! Tämä on hyvä paikka asua. Mutta kunhan ikäännyyn, saatan muuttaa käsivarren lappiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää Joulua! Tämä on hyvä paikka asua. Mutta kunhan ikäännyyn, saatan muuttaa käsivarren lappiin.

Ihan paikka on jees! Mutta kun ikäännyn muutan todennäköosesti huippuvuorille ja sinne myös jään.

• Anonyymi

En muuttaisi Nurmekseen. Jotain on pielessä. Rauhallinen kaupunki ja Bomban kylpylä plussaa. Epäpäteviä työntekijöitä on opettajina ja johtajina. Varsinkin naiset. Ku olin lapsi opettajana oli lyhyt nainen, jolla oli koiria. Eihän lyhyet ole viisaita. Tuskin niin rehellisiä kuin luullaan. Kuka järjestää vapailla markkinoilla työpaikkoja? Ja millä perusteella henkilöt valitaan? Tiedä en.

• Anonyymi

Epäpäteviä myös hallinnossa, on myös yliviisaita kaikenmuka tietäviä.

• Anonyymi

Mielestäni, jos kaipaa seesteistä elämää kauniissa milijöössä Nurmes on ihan ok paikka!

Eihän täällä mitään hesan herkkuja ole, mutta juna vielä kulkee ja voi mennä isoon maaillmaaan huikkaa happea.

Sitten on mukava tulla takaisin Hurmekseen, tallailla tyhjiä katuja ja huokailla, on tämä hieno paikka elää :)

• Anonyymi

Jos haluat muuttua piripääksi, tervetuloa Nurmekseen sitten!

• Anonyymi

Elä tee elämäsi suurinta virhettä muuttamalla Nurmekseen!.

• Anonyymi

paljon parempi kun sadi tae esppoo

• Anonyymi

Nii ja jos kaipaa rauhallisempaa kirkonkylää, voi aina muuttaa Nurmeksen Valtimon lähiöön. Tääl on niin lystiä, jot hitot!

• Anonyymi

Kyllähän se Nuse muuten vähän kiinnostais, mutta olen kuullut, että siellä on harvinaisen pahapäisiä akkoja. Pitäneekö paikkansa?

• Anonyymi

Villejä yh-äitejä on joka nurkalla🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Villejä yh-äitejä on joka nurkalla🤓

Niitä taitaa olla paljonkin tiais....perh....mummo pappa pavia,,,

• Anonyymi

Laki vaatii laittamaan eräät työpaikat viralliseen hakuun, vaikka sisäpiiri on jo valinnut työntekijän ennakkoon.

• Anonyymi

Elä ihmeessä muuta Nurmekseen!!!...

• Anonyymi

Muutin jo

• Anonyymi

Jos sulla on kepun jäsenkirja niin tule jos ei mene muualle

• Anonyymi

Vanhankylän risteyksestä ajat vaan suoraan. Ei kannata kääntyä Nurmekseen.
      Nurmes on Kepu junttien kyrttylä😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Anonyymi

Kannattaako Nuseen muuttaa, jos olet tottunu päivittäin käyttämään pussihousuja, niin silloin.

• Anonyymi

Kulmalahkeet riehuu ja varastelee nurmes kylällä😕

• Anonyymi

Olen puolisoni kanssa miettinyt samaa. Nyt kuitenkin kallistutaan, että emme halua Nurmekseen muuttaa, jos asiat eivät siellä muutu. Kaupungin johto suosinut tiettyä porukkaa ja olen kohdannut ja tiedän useita kiusaamistapauksia/piinaamista ”ylemmän luokan” ihmisiltä normaalikansalaisia kohtaan. En voi suoraan sanottunu luottaa siihen, että muuttaessamme epäkohtiin, mitä sattaisi ilmetä, tartuttaisiin oikeudenmukaisesti tai ollenkaan. Muuten Nurmes on ihana paikka missä vierailemme useasti vuodessa.

• Anonyymi

Sudet syö kaikki kotieläimet pihasta😕 täällä on liikaa susien halaajia...

• Anonyymi

Toivottavasti lahjontaa ei ole käytetty eräiden päätösten läpimenon vauhdittamiseksi.

• Anonyymi

Ei lahjontaa , mutta hyvät löylyt.

• Anonyymi

Ei kannata muuttaa Nurmekseen. Takapajula tämä on. Kertoivat, että Pielinen on syy ja koska Nurmes alkaa N nirjaimella siksi töihin pääsee sellaiset joiden sukunimen alkukirjain on P tai N.

• Anonyymi

Ei todellakaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe