Epätietoisuus on kiduttavaa

Anonyymi-ap

Kertoisitpa oikeasti mitä tunnet ja tahtoisit. Oli se sitten tämän lorun loppu tai uuden alku.

19

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kun mä näkisin sulta jonkun merkin, että se on ok! Kun mä pelkään, että mä olen ollut tungetteleva ja sä haluat siksi ehkä korostaa kaverillisuutta.

      • Anonyymi

        Pitäisikö puhua suoraan? Mä olen yrittänyt, mutta sanojani olen minäkin joutunut asettelemaan. Jonkin torjunnan aikanani sain. Nyt en ole varma onko tilanne muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö puhua suoraan? Mä olen yrittänyt, mutta sanojani olen minäkin joutunut asettelemaan. Jonkin torjunnan aikanani sain. Nyt en ole varma onko tilanne muuttunut.

        No joo. Voitaisko yrittää rohkaistua aina pienin askelin kerrallaan?


    • Anonyymi

      Jos jokin asia painaa mieltä kannattais kysyä suoraan eikä ihmetellä täällä

    • Anonyymi

      Oikeasti tahtoisin että elämä päättyisi. Toinen vaihtoehto on että saisin olla yksin. Kolmas on muutto toiseen maahaan jossa kukaan ei tunne ja saa elää rauhassa ja parantua traumoista mitään muita vaihtoehtoja ei ole. Toki kaikki jotka esiintyvät auttajina ovat erimieltä koska siitä heille palkka maksetaan.

      • Anonyymi

        Kamat kasiin ja ulkomaille kokeileen et auttaako se.jos ei sit lasautat itses täältä pois jos ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamat kasiin ja ulkomaille kokeileen et auttaako se.jos ei sit lasautat itses täältä pois jos ei toimi.

        Ei ole niin yksinkertaista kun on velvollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole niin yksinkertaista kun on velvollisuuksia.

        Lemmikkieläimen vaikkapa koiran omistaja ei vain voi niin vaan lähteä yhtään mihinkään.


    • Anonyymi

      Uuden alku ehdottomasti.

    • Anonyymi

      Uuden alku tietenkin.

    • Anonyymi

      Kaikkien vanhojen loppu

    • Anonyymi

      Ei tämä minullekkaan ole helppoa koko ajan sinua ikävöin ja ajattelen jos asuisit lähempänä niin kävisin joka päivä kylässä

    • Anonyymi

      Toiset ne ei puhu eikä pukahda. Tietoinen valinta kai, vaikkakin täysin paskaa kohtelua.

    • Anonyymi

      Pystyn antamaan kaikki vastaukset livenä. Tp
      Mitään salaamatta tai vääristelemättä. Toisten puolesta en lähde täällä arvailemaan. Tosin kukaan ei taida irl kysyä.

    • Anonyymi

      Odotan että hän mies ehdottaa mitä seuraavaksi teemme ja milloin hänelle sopii. Vapaata on vkonloppuisin esim. Olen avoimin mielun.

    • Anonyymi

      Ei jaksa ajatella yhtään mitään. Epätietoisuus todellakin on kiduttavaa. Ja musta todellakin muodostuu näin huonosti voivana väärä kuva. Teen kuin parhaaksi näet ja tee niinkuin parhaaksi näet. Valitettavasti multa ei tule mitään apuja juuri nyt.

      • Anonyymi

        Itse ainakin haluaisin auttaa tuollaisessa tilanteessa, mutta toisaalta apuani ei kyllä yleensä kaivata. - joku muu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ainakin haluaisin auttaa tuollaisessa tilanteessa, mutta toisaalta apuani ei kyllä yleensä kaivata. - joku muu

        Voii suloista. Miten niin apuasi ei muka kaivata? Miten sitten olet yrittänyt auttaa? Kaikki apu on tarpeen täällä maailmassa eikä mene hukkaan vastaanotosta riippumatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voii suloista. Miten niin apuasi ei muka kaivata? Miten sitten olet yrittänyt auttaa? Kaikki apu on tarpeen täällä maailmassa eikä mene hukkaan vastaanotosta riippumatta!

        En varmaan vaan ollut tarpeeksi läheinen. En tarkenna sen enempää, kun kyse on muiden ongelmista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe