Epätietoisuus on kiduttavaa

Anonyymi-ap

Kertoisitpa oikeasti mitä tunnet ja tahtoisit. Oli se sitten tämän lorun loppu tai uuden alku.

19

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kun mä näkisin sulta jonkun merkin, että se on ok! Kun mä pelkään, että mä olen ollut tungetteleva ja sä haluat siksi ehkä korostaa kaverillisuutta.

• Anonyymi

Pitäisikö puhua suoraan? Mä olen yrittänyt, mutta sanojani olen minäkin joutunut asettelemaan. Jonkin torjunnan aikanani sain. Nyt en ole varma onko tilanne muuttunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisikö puhua suoraan? Mä olen yrittänyt, mutta sanojani olen minäkin joutunut asettelemaan. Jonkin torjunnan aikanani sain. Nyt en ole varma onko tilanne muuttunut.

No joo. Voitaisko yrittää rohkaistua aina pienin askelin kerrallaan?

• Anonyymi

Jos jokin asia painaa mieltä kannattais kysyä suoraan eikä ihmetellä täällä

• Anonyymi

Oikeasti tahtoisin että elämä päättyisi. Toinen vaihtoehto on että saisin olla yksin. Kolmas on muutto toiseen maahaan jossa kukaan ei tunne ja saa elää rauhassa ja parantua traumoista mitään muita vaihtoehtoja ei ole. Toki kaikki jotka esiintyvät auttajina ovat erimieltä koska siitä heille palkka maksetaan.

• Anonyymi

Kamat kasiin ja ulkomaille kokeileen et auttaako se.jos ei sit lasautat itses täältä pois jos ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kamat kasiin ja ulkomaille kokeileen et auttaako se.jos ei sit lasautat itses täältä pois jos ei toimi.

Ei ole niin yksinkertaista kun on velvollisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole niin yksinkertaista kun on velvollisuuksia.

Lemmikkieläimen vaikkapa koiran omistaja ei vain voi niin vaan lähteä yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Uuden alku ehdottomasti.

• Anonyymi

Uuden alku tietenkin.

• Anonyymi

Kaikkien vanhojen loppu

• Anonyymi

Ei tämä minullekkaan ole helppoa koko ajan sinua ikävöin ja ajattelen jos asuisit lähempänä niin kävisin joka päivä kylässä

• Anonyymi

Toiset ne ei puhu eikä pukahda. Tietoinen valinta kai, vaikkakin täysin paskaa kohtelua.

• Anonyymi

Pystyn antamaan kaikki vastaukset livenä. Tp
      Mitään salaamatta tai vääristelemättä. Toisten puolesta en lähde täällä arvailemaan. Tosin kukaan ei taida irl kysyä.

• Anonyymi

Odotan että hän mies ehdottaa mitä seuraavaksi teemme ja milloin hänelle sopii. Vapaata on vkonloppuisin esim. Olen avoimin mielun.

• Anonyymi

Ei jaksa ajatella yhtään mitään. Epätietoisuus todellakin on kiduttavaa. Ja musta todellakin muodostuu näin huonosti voivana väärä kuva. Teen kuin parhaaksi näet ja tee niinkuin parhaaksi näet. Valitettavasti multa ei tule mitään apuja juuri nyt.

• Anonyymi

Itse ainakin haluaisin auttaa tuollaisessa tilanteessa, mutta toisaalta apuani ei kyllä yleensä kaivata. - joku muu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ainakin haluaisin auttaa tuollaisessa tilanteessa, mutta toisaalta apuani ei kyllä yleensä kaivata. - joku muu

Voii suloista. Miten niin apuasi ei muka kaivata? Miten sitten olet yrittänyt auttaa? Kaikki apu on tarpeen täällä maailmassa eikä mene hukkaan vastaanotosta riippumatta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voii suloista. Miten niin apuasi ei muka kaivata? Miten sitten olet yrittänyt auttaa? Kaikki apu on tarpeen täällä maailmassa eikä mene hukkaan vastaanotosta riippumatta!

En varmaan vaan ollut tarpeeksi läheinen. En tarkenna sen enempää, kun kyse on muiden ongelmista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      345
      2736
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      44
      2392
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      227
      991
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      376
      927
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      42
      811
    6. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      772
    7. Mitä eläintä kaivattusi

muistuttaa? 💬
      Ikävä
      45
      694
    Aihe