Lentoasema

Anonyymi-ap

Maalaistollo menossa ulkomaille lentokonneella.. Miten maksetaan parkkimaksu lentokentän parkkipaikalla.. Ennen ainakin sairaalan parkkipaikalla haettiin lippu automaatista ja se näkyvälle paikalle auton sisäpuolelle tuulilasiin. Miten nyt ??? Onko l-kentällä sama juttu vai miten se nykyään tapahtuu ????
(Enkä osaa mittää mobiili maksamista. Meinaan maksaa pankkikortilla)

12

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Valitettavasti siellä on ainoastaan mobiilimaksaminen. Ennen oli helppoa ja yksinkertaista: parkkilippu portin automaatista saapuessa. Palatessa maksu aulan automaattiin ja parkkilippu portin automaattiin ja puomi aukesi.

      • Anonyymi

        Mitä helppoa siinä ennen oli, kun piti raahata koko ajan käteistä mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä helppoa siinä ennen oli, kun piti raahata koko ajan käteistä mukana?

        Kuka puhui käteisestä? Automaattiin maksettiin luottokortilla. Pölvästi...


    • Anonyymi

      Pysäköinti maksetaan jatkossa aina ennakkoon. Mobiilisovellusten lisäksi pysäköinnin voi maksaa luotto- tai pankkikortilla ennakkomaksuautomaateilla, joista kaksi sijaitsee lähtöaulassa ja kaksi tuloaulassa. Käteismaksumahdollisuutta ei enää ole.

      ─ Sovelluksia käyttämällä parkkeeraus on edullisempaa kuin automaatilla maksamalla. Pysäköintiaikaa pystyy myös muokkaamaan sovelluksella. Sitä voi lisätä, jos matka kestääkin pidempään, kertoo Sallinen.

      Parkkialueet säilyvät ennallaan, mutta puomit poistuvat tulevaisuudessa kokonaan. Vanhat maksuautomaatit poistetaan käytöstä, kun niitä käyttäneet asiakkaat ja autot ovat poistuneet lentoasemalta.

    • Anonyymi

      Olen aloittaja ja kysyn nyt että kumpaa teistä uskon. Käykö pankkikortti vai ei ?????
      Ja Auto pitäisi olla viikon parkissa , että jos se lippu laitetaan auton kojelaudalke, eihän parkkipirkko näe sitä kun on luminen/ jäinen lasi
      Siis onko tää lippujuttu vanhanaikainen?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sinun pitää vain sopeutua yhä kiihtyvään kusetukseen. Ostaa kallis älykännykkä, joka vakoilee sinua tietämättäsi kaiken aikaa. Sillä voit sitten ehkä jotenkin joskus maksaa jotakin, minkä ennen teit lompakossasi olevilla seteleillä. Jos nimittäin se elektroniikka sattuu toimimaan. Ja jos ei toimi, niin siitä sinä vasta maksatkin!
      Voit tietysti jättää sen autosi vaikka kotiin tms ja matkustaa lentoasemalle linja-autolla, kaverin kyydillä (jos sinulla on kaveri, minulla ei ole) tai vaikka taksilla jos olet miljonääri ja uskallat luottaa värivialliseen kuljettajaan.
      Minulla ei muuten ole varaa lentomatkaankaan saati vähä-älykännykkään tai taksiin.

      • Anonyymi

        Miksi joku vakoilisi sinua nobody k-päätä?
        Mene hoitoon!


    • Anonyymi

      Kysy lentoasemalta .

    • Anonyymi

      Jos haluat könsikässeuraa ennen lomaa, niin tule minun kainaloon. Voit jättää auton minun pihaan. Olethan mies?

      Oulunsalon saarnamies 12 cm

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4228
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3564
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      30
      2499
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2439
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      140
      2097
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1936
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1535
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1413
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1328
    Aihe