Miksi syyttää perusteella voidaan olettaa. Ainahan voidaan olettaa. Kokematon tuomari suostuu aina syyttäjän vaatimuksiin uskaltamatta olla eri mieltä, vaikka todisteita tuomioon ei ole riittävästi
.
Ville niiniviita
11
420
Vastaukset
- Anonyymi
Ämmät siellä ovat keskenään päättäneet asiasta, oikeudenkäynti oli pelkkä pakollinen muotoseikka.
- Anonyymi
Toi on vaarallista, kun nykypäivänä voidaan tuomita olettamalla tai pitämällä jonkun tarinaa uskottavana.
Suomessakin istuu syyttömiä vankilassa mm. raiskauksista, pahoinpitelystä, ryöstöistä ja tuhopoltoista.- Anonyymi
Koska oikeudessa on käytössä ns. uskottavuusperiaate, onkin oikeudenjakaminen kyseenalaista, paras valehtelija -yleensä narsisti- voittaa.
Paitsi jos tuomarilla on silmää asioille eikä ole itse narsisti, valitettavan usein silti alalle hakeutuu juuri näitä päävikaisia.
- Anonyymi
Melkein kuka vaan verbaalisesti vähänkin lahjakas pystyy esittämään oikeudessa uskottavalta kuulostavan tarinan, joka on johdonmukainen.
- Anonyymi
Voiko noista tuomareista, syyttäjistä valittaa johonkin. Vaarallista, kun syyttömiä istuu Suomen vankiloissa.
- Anonyymi
AVI eli Aluehallintoviranomainen kai käsittelee myös narsistien ja psykopaattienkin tekemiä virkavirheitä, googleta vielä itse kun en nyt välttämättä ole oikeassa.
- Anonyymi
Eu-tuomioistuin.
- Anonyymi
AVI ja EU-tuomioistuin. En vaan tajua miksei tuomareille, syyttäjille ja lääkäreille tehdä kattavaa yli kuukauden kestävää mielentilatutkimusta. Näin ei alalle pääsisi päävikaisia. Psykologinen testi on liian lyhyt kestää vain tunti pari, mutta kuukauden mittainen testi on sellainen, että siinä tulee kaikki ilmi, vaikka yrittäisi näytellä parempaa.
- Anonyymi
Mä sain pimpukkaa siellä
- Anonyymi
Sain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581361Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221084Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885
- 72833