On se outoa

Anonyymi-ap

Miten voi jonkun kanssa täällä osua tilanteet niin hyvin yhteen että voi omaa tilannetta selvittää toisen tilanteen kautta ja saada jopa vastauksia ihastukseltaan vaikka ei kuitenkaan.

60

782

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taii juonenkäänteenä se onkin se itse ihastus.

• Anonyymi

Juu veikkaan että itselläkin on tilanteet menneet aiemmin ristiin tuon palstarinssin kanssa, tosin ikäeroa ei meidän tapauksessa ilmeisesti ole niin paljon kuin hänellä ja kaivatullaan. Hassua sinänsä.

• Anonyymi

Minullakin on mennyt sen kanssa useasti ennen kuin alkoi nikillä kirjoittamaan. Nyt mennyt yhden kivan tyypin kanssa ristiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on mennyt sen kanssa useasti ennen kuin alkoi nikillä kirjoittamaan. Nyt mennyt yhden kivan tyypin kanssa ristiin.

Ootte kaikki jotan lapsiin sekaantujumia.pillipiipareita. pienillä pikkukikuleilla. Kuvittelette itsestänne liikoja vanhat papat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla teillä on yhtrinen tekijä. Vemppaatte vauvakuville. Linnammäelle istumaan ja pari sotilasta selkään junaa leikkimään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla teillä on yhtrinen tekijä. Vemppaatte vauvakuville. Linnammäelle istumaan ja pari sotilasta selkään junaa leikkimään

Voipi olla. Toisaalta ainakin me osataan kirottaa oikein.

• Anonyymi

Semmoista se on ku on ihmisiä joilla on joilla on samankaltaisia ongelmia ja. Elämäntilanteita…. Sitä varten nämä anonyymit palstat ja alustat on ….
      Ja kirjottaminen. Voi auttaa. käsittelemään asiaa paljonkin.
      Suomalaiset luulee olevansa yksin mutta kun ottavat hiukan asioista selvää niin eivät olekaan niin yksin kun luulemme…..

• Anonyymi

Tämä kun useammalla samoja kokemuksia.

• Anonyymi

Viittako tää muhun? :).

• Anonyymi

Viittaa sinuun kyllä. :) mutta myös yleisesti pohdin asiaa kun aika monen kanssa ollut täällä sama juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viittaa sinuun kyllä. :) mutta myös yleisesti pohdin asiaa kun aika monen kanssa ollut täällä sama juttu.

Niin. Ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin tässä palstassa :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi melkein luulla että puhutaan täysin samasta tilanteesta pienillä eroilla. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se minun kaivattu ei nyt kovin pitkäkään ole. On se minua ehkä 5-10cm pidempi. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi melkein luulla että puhutaan täysin samasta tilanteesta pienillä eroilla. :D

Joo, on se kyllä erikoista :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, on se kyllä erikoista :).

Eilenkin kun puhuttiin voisin kuvitella kaiken mitä kerroit siihen mieheen kehen ihastuin. Sekottaa vaan päätä entisestään. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eilenkin kun puhuttiin voisin kuvitella kaiken mitä kerroit siihen mieheen kehen ihastuin. Sekottaa vaan päätä entisestään. :)

No jos sillä on samanlaisia juttuja vaikka taustalla? Saattoipa tykätä susta niinkuin mä siitä Hoosta mutta tunteet jäi kertomatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sillä on samanlaisia juttuja vaikka taustalla? Saattoipa tykätä susta niinkuin mä siitä Hoosta mutta tunteet jäi kertomatta.

Voi hyvin olla. En tosin tiedä toisesta yhtään mitään mutta jotain tietysti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvin olla. En tosin tiedä toisesta yhtään mitään mutta jotain tietysti.

Heti tuli pituusalotuksia tänne :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti tuli pituusalotuksia tänne :).

Sinultako ne oli vai joltain muulta? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinultako ne oli vai joltain muulta? :)

Vain se yksi :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain se yksi :).

Kumpi niistä? Ihan kun molemmat olisi sinulta tai sitten joku trollailee huvikseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi niistä? Ihan kun molemmat olisi sinulta tai sitten joku trollailee huvikseen.

"minkä pituisia naisia on palstalla" :). Se on mun. En tiedä miksi edes kysyin :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"minkä pituisia naisia on palstalla" :). Se on mun. En tiedä miksi edes kysyin :).

Okei tuo toinen aloitus oli vähän tylyn oloinen mietinkin että tuskin sinulta. Mutta saahan sitä kysyä. Näköjään on ihan laidasta laitaan eri pituisia. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei tuo toinen aloitus oli vähän tylyn oloinen mietinkin että tuskin sinulta. Mutta saahan sitä kysyä. Näköjään on ihan laidasta laitaan eri pituisia. :)

Mulle ei oo pituudella väliä mut huomaan et ihastun helpommin pidempään naiseen kuitenkin :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle ei oo pituudella väliä mut huomaan et ihastun helpommin pidempään naiseen kuitenkin :).

Oliko se sinun hoo sitten pitkä? Jos se oli sinun ihannenainen. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko se sinun hoo sitten pitkä? Jos se oli sinun ihannenainen. :)

Oli, veikkaan et 175-180 cm hän on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli, veikkaan et 175-180 cm hän on

On se sitten aika pitkä ollut. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se sitten aika pitkä ollut. :)

Juu :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten sinun joulu? Joko tulee jouluruuat korvista kun syönyt liikaa? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai onko sinulla tarkka ruokailu sen treenaamisen takia? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miten sinun joulu? Joko tulee jouluruuat korvista kun syönyt liikaa? :)

Kyllä viel mahtuu :). Sul?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä viel mahtuu :). Sul?

Ihan hyvin on tullut syötyä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvin on tullut syötyä. :)

Sehän kuuluu jouluna näin toimiaki. :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän kuuluu jouluna näin toimiaki. :).

Kyllähän se niin on. :) onpa paljon taas ajatuksia minulla. Koitan pitää sisällä tai rueta nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se niin on. :) onpa paljon taas ajatuksia minulla. Koitan pitää sisällä tai rueta nukkumaan.

Kerro pois jos helpottaa :).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro pois jos helpottaa :).

En tiedä helpottaako se mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä helpottaako se mitään.

Okei, harmi :(. Tsemppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, harmi :(. Tsemppiä

Kiitän. Jospa se tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitän. Jospa se tästä.

Toivotaan niin ja jos musta jotain apua on niin kerro vaan jos haluat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerron jos on sellainen tunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerron jos on sellainen tunne.

Juu. Mukavaa joulupäivän jatkoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Mukavaa joulupäivän jatkoa

Samoin sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta. Runoilijanalle mitä kuuluu?

• Anonyymi

Lapsellinen alikehittynyt nastura
      ...

• Anonyymi

Voiko nastura olla lapsellinen? Alikehittyneen ymmärrän.

• Anonyymi

Ihmisillä on samanlaisia ongelmia. Niitä ei pysty selvittämään psykologin tuolilla eikä rahat riitä käynteihin. En käy täällä jatkuvasti, mutta silloin 2008 kävin kirjoittelemassa ja nyt sitten joulukuun ajan olen eri palstoille kirjoitellut. Olen ollut n. kuukauden ajan herkkis (tapahtui negaa lähipiirissä parin vuoden aikana) ja nyt mun padot aukesivat ja olen itkeskellyt himassa. En enää pidättele.

• Anonyymi

Yllättävänkin paljon samoja ongelmia ja asioita tai sattumaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävänkin paljon samoja ongelmia ja asioita tai sattumaakin.

Voi olla. Vuodet ovat menneet sykleissä, että nyt ainakin minulla on aika, että itken usein. Sama juttu oli 2008-2009. On rankkoja juttuja tapahtunut peräjälkeen ja nyt annan periksi ja menee rypemiseksi, mutta en aiheuta tässä muille harmia kuin että sanomalla: "En jaksa nyt, olen vähän väsynyt. Nyt ei pysty."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla. Vuodet ovat menneet sykleissä, että nyt ainakin minulla on aika, että itken usein. Sama juttu oli 2008-2009. On rankkoja juttuja tapahtunut peräjälkeen ja nyt annan periksi ja menee rypemiseksi, mutta en aiheuta tässä muille harmia kuin että sanomalla: "En jaksa nyt, olen vähän väsynyt. Nyt ei pysty."

Ei aina tarvitsekaan kaikkea jaksaa mutta jaksamista sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei aina tarvitsekaan kaikkea jaksaa mutta jaksamista sinne.

Kiitos samoin! :-) Jaksamista sinne myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin! :-) Jaksamista sinne myös.

Kiitän. :) kyllä se ajan kanssa helpottaa.

• Anonyymi

Tilanteet voi vaikuttaa samankaltaisilta, mutta koska asianosaiset ihmiset on eri niin ei ole mitään yleispäteviä neuvoja. Tai on yksi, mihin ei monikaan tällä palstalla oleva kykene, eli puhukaa toisillenne.

• Anonyymi

Niin varmasti. Puhumallahan se täälläkin selviää osuuko vai ei. Mutta aika varmasti vain tuntemattomat puhuu toisilleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin varmasti. Puhumallahan se täälläkin selviää osuuko vai ei. Mutta aika varmasti vain tuntemattomat puhuu toisilleen.

Ai osuuko mikä täällä? Ei täällä kukaan ketään tunnista, ei vaikka etunimet ja paikkakunnat olisi esillä. Tälläkin palstalla on todennäköisesti satatuhatta eri kirjoittajaa vuositasolla, melkoista lotto-onnea on luvassa jos oman anonyymisi täältä varmuudella bongaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai osuuko mikä täällä? Ei täällä kukaan ketään tunnista, ei vaikka etunimet ja paikkakunnat olisi esillä. Tälläkin palstalla on todennäköisesti satatuhatta eri kirjoittajaa vuositasolla, melkoista lotto-onnea on luvassa jos oman anonyymisi täältä varmuudella bongaat.

Vaikka tunnisteet osuuko ne. Useimmiten ei osu. :)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pieniä ilon hetkiä jotka saattavat antaa edes vähän toivoa

• Anonyymi

Pieniä hetkiä ne onkin.

• Anonyymi

Sä oot kyl niin sekasin ettet itsekkään tiedä kuvittelija

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      151
      10944
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5230
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2433
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      30
      2133
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1701
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1544
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      30
      1241
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1176
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      92
      935
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      317
      892
    Aihe