Minulla on 100% ymmärrys siitä paikasta

Anonyymi-ap

Mitä Håkan Gustafsson saarnasi, mutta en tiedä onko tämä oikea paikka. Väsyin jo kirjoittamaan tänne. Haluaisin silti sanoa, mutta kun en halua olla mitään, eli edes sitä mahdollisuutta tehdä, siksi puhun täällä, ku ei sitä koskaan tiedä.

Mutta omin sanoin siitä valhe aposteleista tai profeetoista hakeeko joku viinimarjoja tai fiikunoita ohdakkeista tai orjantappuroista, eli hedelmistään heidät tunnetaan,

Niin se tarkoittaa sitä

Että saarnaako saarnaaja suloista evankeliumia sellaiseen paikkaa johon ei kuuluisi saarnata eli hakeeko hän evankeliumin kasvua eli hedelmää väärästä sydämen maasta eli sellaisesta ihmisestä joka elää ehdoin tahdoin tahallisissa synneissä ja syntielämässä!

Sellaisia vääriä profeettoja on maailma nyt täynnä,

Mutta minun täytyy vielä muistuttaa että Jumalan tiet ovat Pyhät, se tie josta kirjoitettu myös on että se on kaita ja se on suora, siinä ei voi ottaa sivu eli harha askelia oikealle eikä vasemmalle, eivät valhe profeetat eikä valhe apostolit sitä muista, vaan hakevat orjantappuroista ja ohdakkeista fiikunoita ja viinimarjoja suloisella evankeliumin saarnalla unohtaen kokonaan Jumalan vanhurskauden joka kysyy parannusta ihmiseltä, EI ihmisen ansioksi vaan uskon kuuliaisuudeksi, että minä tahdon olla kuuliainen sille sanalle ja opetukselle jonka minun Isäni on minulle antanut niin siksi en minä tahdo syntiä tehdä!

Ja jos ei joku muu tahdo olla kuuliainen, niin minä tahdon kuitenkin olla, ole sinä mitä tahdot, en minä sinua kuule eli ymmärrä, vaan sitä tahdon enemmän ymmärtää mitä Jumala sanassaan ilmoittaa!

16

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos minun puheeni vaikuttaa johonkin, niin se on huolestuttavaa, eli jos minä kuulen samasta asiasta saarnattavan kun olen täällä puhunut, ei niin etten olisi totisella mielellä jotakin joskus kirjoittanut, mutta kuitenkin tuntien itseni niin se on outoa, jos joku näitä oikeasti lukee, muu kuin vaito. Vaitolle minä puhun en muille. Älkää muut näistä oppiko, oppikkaa muista. Mitä minä teille puhun,jotka edessä olette, ei niin, vaan puhukaat te jotka edempänä olette niille jotka taampana seisovat niin minäkin teen, ja se on oikein, ei voi sokea sokeaa taluttaa, eikä vähemmän ymmärtävä ymmärtäväisempää opettaa.

      • Anonyymi

        Eli taampana seisova sanoa edessään olevalle tule tänne ja kuule minua, sillä jos hän sen tekee, menee hän taakse päin eikä hyödy siitä mitään, kuule siis sitä joka edempänä seisoo, ja hän joka taampana on kuulee sinua että hän tahtoo sinne tulla jossa sinä seisot, ja sinä vielä edemmäs, että me kaikki kerran perille kostuisimme taivaan valtakuntaan. Ketä hän siis kuulee joka ensimmäisenä seisoo, eli lähimpänä Jumalaa? Emmekö me kaikki kuule lopultakin yhtä opettajaa joka Kristus eli Jumalansana, mutta joka sitä paremmin ymmärtää, hän opettaa, mutta kuinka opettaa hän joka seurakunnan ulkopuolella seisoo, hän joka sisällä on, tai armosta osaton osallista! Eli kauan sitten pesty juuri pestyä?

        Siksi en opeta seurakuntaa vaan vaitoa, kun sen minä tiedän ettei vaito seuroissa käy, ei hän voi minusta puhtaampi olla, vaan omaltatunnoltaan saastainen. Siksi voin ainoastaan häntä opettaa joka vielä taaempana seisoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli taampana seisova sanoa edessään olevalle tule tänne ja kuule minua, sillä jos hän sen tekee, menee hän taakse päin eikä hyödy siitä mitään, kuule siis sitä joka edempänä seisoo, ja hän joka taampana on kuulee sinua että hän tahtoo sinne tulla jossa sinä seisot, ja sinä vielä edemmäs, että me kaikki kerran perille kostuisimme taivaan valtakuntaan. Ketä hän siis kuulee joka ensimmäisenä seisoo, eli lähimpänä Jumalaa? Emmekö me kaikki kuule lopultakin yhtä opettajaa joka Kristus eli Jumalansana, mutta joka sitä paremmin ymmärtää, hän opettaa, mutta kuinka opettaa hän joka seurakunnan ulkopuolella seisoo, hän joka sisällä on, tai armosta osaton osallista! Eli kauan sitten pesty juuri pestyä?

        Siksi en opeta seurakuntaa vaan vaitoa, kun sen minä tiedän ettei vaito seuroissa käy, ei hän voi minusta puhtaampi olla, vaan omaltatunnoltaan saastainen. Siksi voin ainoastaan häntä opettaa joka vielä taaempana seisoo.

        Ekkönä paskanjauhaja ymmärrä, että valehteleminen on syntiä ja johtaa kadotukseen? Rukoile malle kohdallesi parannuksen armoa, ettet hukkuisi näihin synteihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli taampana seisova sanoa edessään olevalle tule tänne ja kuule minua, sillä jos hän sen tekee, menee hän taakse päin eikä hyödy siitä mitään, kuule siis sitä joka edempänä seisoo, ja hän joka taampana on kuulee sinua että hän tahtoo sinne tulla jossa sinä seisot, ja sinä vielä edemmäs, että me kaikki kerran perille kostuisimme taivaan valtakuntaan. Ketä hän siis kuulee joka ensimmäisenä seisoo, eli lähimpänä Jumalaa? Emmekö me kaikki kuule lopultakin yhtä opettajaa joka Kristus eli Jumalansana, mutta joka sitä paremmin ymmärtää, hän opettaa, mutta kuinka opettaa hän joka seurakunnan ulkopuolella seisoo, hän joka sisällä on, tai armosta osaton osallista! Eli kauan sitten pesty juuri pestyä?

        Siksi en opeta seurakuntaa vaan vaitoa, kun sen minä tiedän ettei vaito seuroissa käy, ei hän voi minusta puhtaampi olla, vaan omaltatunnoltaan saastainen. Siksi voin ainoastaan häntä opettaa joka vielä taaempana seisoo.

        Kirjoitustesi perusteella ei voi luotettavasti sanoa, että olisit vaitoa likaisempi, mutta jos itse todistelet täällä olevasi yhtä puhdas kuin vaito, kukaan ei sinua usko! Paitsi ehkä esikoislestadiolainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustesi perusteella ei voi luotettavasti sanoa, että olisit vaitoa likaisempi, mutta jos itse todistelet täällä olevasi yhtä puhdas kuin vaito, kukaan ei sinua usko! Paitsi ehkä esikoislestadiolainen?

        Älä jauha muiden puhtaudesta, kun et puhtaudesta vielä mitään ymmärrä.
        Rukoile sen sijaan parannuksen armoa omalle kohdallesi. Tämä on ainut mistä sinulle on hyötyä, kun nöyrryt Jeesuksen veren puhdistamaksi.

        Vain mielisairas ihminen arvioi tuntemattomien ihmisten puhtautta. Tällainen tunnoltaan heräämätön henkilö, joka ei ole vielä tullut tietämään olevansa Kristuksen murhaaja, varas, huora, valehtelija, etc.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitustesi perusteella ei voi luotettavasti sanoa, että olisit vaitoa likaisempi, mutta jos itse todistelet täällä olevasi yhtä puhdas kuin vaito, kukaan ei sinua usko! Paitsi ehkä esikoislestadiolainen?

        Ei hän ole Esikoislestadiolainen, mieleltänsä järkkynyt ja hoitoa vailla. Kirjoittelee täällä saarnaajista ja ihmisistä mitä sylki suuhun tuo. Kärsii pahoista mielenterveyden ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ole Esikoislestadiolainen, mieleltänsä järkkynyt ja hoitoa vailla. Kirjoittelee täällä saarnaajista ja ihmisistä mitä sylki suuhun tuo. Kärsii pahoista mielenterveyden ongelmista.

        En tiedä, mutta jostain syystä tuo sai aikaan leveän hymyn kasvoillani, syytä en tiedä t aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta jostain syystä tuo sai aikaan leveän hymyn kasvoillani, syytä en tiedä t aloittaja.

        Hän varmaan kuvittelee että sen jälkeen kun on 10 vuotta vaeltanut helvetissä ja on saanut maistaa vähän armoa, että tuollainen jotenkin satuttaa, ehkä vertauskuvannollisesti jos voin sanoa niin vertaisin kärpäsen kutinaan, kyllähän se häiritsee mutta ei se silleen satuta. Hieman naurattaa vain varsinkin jos on sitä etten repäissyt kärpäseltä siivet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän varmaan kuvittelee että sen jälkeen kun on 10 vuotta vaeltanut helvetissä ja on saanut maistaa vähän armoa, että tuollainen jotenkin satuttaa, ehkä vertauskuvannollisesti jos voin sanoa niin vertaisin kärpäsen kutinaan, kyllähän se häiritsee mutta ei se silleen satuta. Hieman naurattaa vain varsinkin jos on sitä etten repäissyt kärpäseltä siivet.

        Tosin ei se ole kärpänen vaan perkele, kasvata pian siipes takaisin ennen kuin repäisen pääsi myös. Sen jälkeen ei kuulu kuin Siionin vuorelta basuunan kajaus. Mitä tulee saarnaajiin, täytyy muistaa, että olen ihminen voin minäkin langeta ja nousta 7×77 , mutta kuitenkin palaan aina siihen hyvään. Ja huomaatko en puhu nyt pahaa saarnaajista, vaan silloin kuin synti on rakkaaksi tullut eli luvalliseksi, silloin alkaa saarnaajista pahan puhuminen, sillä en minä silloin puhu vaan perkele joka synnin kautta minussa asuu! Siksi en minä syntiä tahdo tehdä, etten tahdo perkelettä kuulla vaan Jumalaa, koska minä tiedän sen että perkele johdattaa minua pois elävästä seurakunnasta ja se kaava on aina sama, ensin tulee synti luvalliseksi, sitten alkaa saarnaajista pahan puhuminen, ja sitten jää seuroissa käyminen, ja viimein loppuu kiinnostus koko kristinuskoon, siitä minä myös tiedän ettei eriseuraiset seuraa sydämellä Kristusta vaan koska he eriseuraa pystyttävät, ovat he synninpalvelijoiksi tulleet ja perkele viettelee heitä ympäriinsä niin kuin kiljuva jalopeura!

        Kyllä minä tiedän miksi SS ja HP jättivät elävän uskon, kyllä minä olen kuullut ne tarinat niistä huorista, mutta ei niistä enempää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin ei se ole kärpänen vaan perkele, kasvata pian siipes takaisin ennen kuin repäisen pääsi myös. Sen jälkeen ei kuulu kuin Siionin vuorelta basuunan kajaus. Mitä tulee saarnaajiin, täytyy muistaa, että olen ihminen voin minäkin langeta ja nousta 7×77 , mutta kuitenkin palaan aina siihen hyvään. Ja huomaatko en puhu nyt pahaa saarnaajista, vaan silloin kuin synti on rakkaaksi tullut eli luvalliseksi, silloin alkaa saarnaajista pahan puhuminen, sillä en minä silloin puhu vaan perkele joka synnin kautta minussa asuu! Siksi en minä syntiä tahdo tehdä, etten tahdo perkelettä kuulla vaan Jumalaa, koska minä tiedän sen että perkele johdattaa minua pois elävästä seurakunnasta ja se kaava on aina sama, ensin tulee synti luvalliseksi, sitten alkaa saarnaajista pahan puhuminen, ja sitten jää seuroissa käyminen, ja viimein loppuu kiinnostus koko kristinuskoon, siitä minä myös tiedän ettei eriseuraiset seuraa sydämellä Kristusta vaan koska he eriseuraa pystyttävät, ovat he synninpalvelijoiksi tulleet ja perkele viettelee heitä ympäriinsä niin kuin kiljuva jalopeura!

        Kyllä minä tiedän miksi SS ja HP jättivät elävän uskon, kyllä minä olen kuullut ne tarinat niistä huorista, mutta ei niistä enempää!

        Ehkä tämä koski vain SS sanokaa jos olen väärässä, mutta varma on, ettei kukaan jätä elävää uskoa, kuule nyt ihminen tai saarnaaja kuka ikinä oletkin, kukaan ei jätä elävää uskoa muun kuin synnin luvallisuuden takia, siinä on ainut asia mikä saa ihmisen jättämään elävän uskon!

        Ja minä tiedän sen kokemuksesta, siksi minä olen rohkea saarnaamaan ja olen erimieltä vaikka kaikki olisivat minua vastaan lapinmaata myöten ja taivaan enkeleitä myöten, koska minä tiedän, että asia on näin, ja Jeesus vahvistaa sen kun hän sanoo, en minä tullut laista päästämään, tosin hän sanoo siitä kuinkas luet, se tarkoittaa omaksi ansioksi vai vapaasta tahdosta kuuliaisuudeksi eli uskon jälkeen kuuliaisuudeksi! Ja jos tulee lankeemus, tulee tehdä parannus siitä. Ettei Jeesuksesta tule pahuuden peite, siksi ei laki turha ole, ainoastaan sen tuomio, mutta se on otettu pois niin kauan kun kristitty vaeltaa armossa, mutta jos armosta tulee lankeaminen, niin sitten lain tuomio on taas läsnä, koska Jeesus ei ole pahuuden peite. Siihen armoliittoon pitää palata niin usein kun tulee lankeemuksia, muuten teette Jeesuksesta pahuuden peitteen ja kusette Jumalan päälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tämä koski vain SS sanokaa jos olen väärässä, mutta varma on, ettei kukaan jätä elävää uskoa, kuule nyt ihminen tai saarnaaja kuka ikinä oletkin, kukaan ei jätä elävää uskoa muun kuin synnin luvallisuuden takia, siinä on ainut asia mikä saa ihmisen jättämään elävän uskon!

        Ja minä tiedän sen kokemuksesta, siksi minä olen rohkea saarnaamaan ja olen erimieltä vaikka kaikki olisivat minua vastaan lapinmaata myöten ja taivaan enkeleitä myöten, koska minä tiedän, että asia on näin, ja Jeesus vahvistaa sen kun hän sanoo, en minä tullut laista päästämään, tosin hän sanoo siitä kuinkas luet, se tarkoittaa omaksi ansioksi vai vapaasta tahdosta kuuliaisuudeksi eli uskon jälkeen kuuliaisuudeksi! Ja jos tulee lankeemus, tulee tehdä parannus siitä. Ettei Jeesuksesta tule pahuuden peite, siksi ei laki turha ole, ainoastaan sen tuomio, mutta se on otettu pois niin kauan kun kristitty vaeltaa armossa, mutta jos armosta tulee lankeaminen, niin sitten lain tuomio on taas läsnä, koska Jeesus ei ole pahuuden peite. Siihen armoliittoon pitää palata niin usein kun tulee lankeemuksia, muuten teette Jeesuksesta pahuuden peitteen ja kusette Jumalan päälle!

        Ja siihen armoliittoon tullaan yhdellä tavalla niin kuin kirjoitettu on, että kun Kristityt uskoivat niin laskivat apostolit kätensä heidän päällensä ja he saivat Pyhän Hengen!

        Eli uskon ja kätten päälle-panemisen kautta mutta kaikki Kristuksessa!

        Ja tämä armoliitto puuttuu näiltä jotka tekevät Jeesuksesta pahuuden peitteen, he puhuvat armosta ilman että he ovat armoliitossa eli ilman öljyä he kerskaavat tyhjistä lampuistaan kuin järjettömät joita perkele viettelee kuin eksyneitä pimeässä laaksossa taluttaen jyrkänteeltä alas helvettiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siihen armoliittoon tullaan yhdellä tavalla niin kuin kirjoitettu on, että kun Kristityt uskoivat niin laskivat apostolit kätensä heidän päällensä ja he saivat Pyhän Hengen!

        Eli uskon ja kätten päälle-panemisen kautta mutta kaikki Kristuksessa!

        Ja tämä armoliitto puuttuu näiltä jotka tekevät Jeesuksesta pahuuden peitteen, he puhuvat armosta ilman että he ovat armoliitossa eli ilman öljyä he kerskaavat tyhjistä lampuistaan kuin järjettömät joita perkele viettelee kuin eksyneitä pimeässä laaksossa taluttaen jyrkänteeltä alas helvettiin!

        Mä ihmettelin pitkään miksi Jumala koettelee näin ankarasti mua kun en oo mitää tehny siis toisille ihmisille. Niin ymmärsin nyt oikeastaan, että Jumala haluaa että opin nämä, siksi hän sallii kompastumiseni nyt kun tiedän mistä ne tulee ja mitä siitä seuraa, niin ei tuollaiset eriseuraiset voi pettää enää, te elätte synnissä siksi te olette elävän uskon vihollisia.

        Synninrakastaja vihaa Jumalaa ja rakastaa rietasta.
        Sitten tämä vaito sanoo että on viha Kristuksen omia kohtaan, mikä viha? Ja ketä kohtaan? Jos siis Kristus on perkeleen omakseen ostanut, niin se on vähintäänkin mielenkiintoista haluaisin lisää kuulla siitä.

        Kun Jumalansana selkeästi sanoo ettei Jeesus ole pahuuden peite, ei se ole minun omaa sanaani, vaan se on kirjoitettu ja saarnattu ensimmäisiltä työntekijöiltä!

        Niin kuin vaito itsekin sanoi että ulkopuolella ovat huorintekijät, en minä sitä sanonut vaan hän itse sanoi sen! Niin kuin se on joh ilmestykseen kirjoitettu.

        Yksikään Jumalaton ei peri taivaan valtakuntaa. Miksi ryöväri peri? Hän tuli armoliittoon ennen kuolemaansa, eikä kerennyt langeta siitä pois, siksi.


    • Anonyymi

      Ei Pietari turhaan sano että pesty sika rypee jälleen rapakossa se on hakea fiikunoita ja viinimarjoja ohdakkeista ja orjantappuroista!

      Ei heräämätön julkisuruton eli sika tee mitään Kristuksen armolla vaan tallaa sen maahan ja piehtaroi siinä kuin sika ja oksentaa Jeesuksen päälle.

      Palaa teiltäsi palaa maailman teiltä vanhurskaan teille armon kautta kaidalle tielle! Lavea tie vie helvettiin! Niin kuin kirjoitettu on!

      • Anonyymi

        Kenellehän minä saarnaan, puille heinille ja oljille jotka kerran tulessa palaa! Niille minä saarnaan, vaan eivät ota sanaa vastaan, mutta kuinka voisivatkaan? Kuinka muuttuu nyt puut, heinät ja oljet kalliiksi jalokiviksi ja kullaksi? Ei taida sitä tehdä! Siksi minä sanonkin puille heinille ja oljille, että Jos ette te pala täällä ajassa niin te palatte kerran iankaikkisuudessa!

        En minä enempää kirjoita, koska en minä saanut lupaa näihin edes, mutta olen omatahtoinen. Kirjoitan kyllä vielä, mutta jos en kirjoita, niin ei se siitä johdu, että vaito olisi jotain järkevää sanonut, ja olisin hiljaiseksi mennyt eli sanattomaksi, mutta ei ole hyvä toimia Jumalan henkeä vastaan joka selkeästi sanoo, älä kirjoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenellehän minä saarnaan, puille heinille ja oljille jotka kerran tulessa palaa! Niille minä saarnaan, vaan eivät ota sanaa vastaan, mutta kuinka voisivatkaan? Kuinka muuttuu nyt puut, heinät ja oljet kalliiksi jalokiviksi ja kullaksi? Ei taida sitä tehdä! Siksi minä sanonkin puille heinille ja oljille, että Jos ette te pala täällä ajassa niin te palatte kerran iankaikkisuudessa!

        En minä enempää kirjoita, koska en minä saanut lupaa näihin edes, mutta olen omatahtoinen. Kirjoitan kyllä vielä, mutta jos en kirjoita, niin ei se siitä johdu, että vaito olisi jotain järkevää sanonut, ja olisin hiljaiseksi mennyt eli sanattomaksi, mutta ei ole hyvä toimia Jumalan henkeä vastaan joka selkeästi sanoo, älä kirjoita.

        Eiköpä toi Vaito kuulu kirjoittaa ISOLLA alkukirjaimella?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe