Mitä tää oikein on? Paras reissu ikinä!

Anonyymi-ap

Kävimme veljeni siskon kanssa siskoni veljen mökillä tänään ja jo ennen vaasaa matka oli lyhyt eikä junassa ollut paljoakaan matkustajia joten matka ei sujunut hirveän mukavasti ja huoletta vaikkakin se huvitti minua kun bensa loppui jossain päin intian vuoristoa ja siinä samassa näin ilmestyksen niin kuin suuren puutarhaletkun, taivaasta lasketun sekä vaskisen ankan, saaren, rihmaa, kuoriaisia, cd-soittimen, rullaluistimet sekä monitoimikoneen jossa oli tuplafaksi ja viidet ranskalaiset mutta vaikka kokis puuttui täysin niin ei matka täysin kuitenkaan ollut pilalla eikä saanut minua hermostumaan juuri sillä hetkellä ymmärsin olevani orava vaikka tein työtä samassa kerrostalossa kunnes yhtäkkiä ymmärsin hänen ongelmiensa juuret enkä tahtonut enää vihata häntä ihmisenä sillä kaupassa on tänään alennusmyynti ja elämä on lyhyt vaikka siinä kestää ikuisuus enkä halua tuhlata aikaani hänen tehtaidensa kanssa jos sellaisia edes on olemassa ja pääsen joskus sinne mökille mutta jos saan tilaisuuden niin ehkä menen uudestaan hänen keikalleen tai jos hän joskus käy täällä albanian rannoilla ja niin edespäin.
Ihmiset kuiskailivat kovaa ja kaduilla kuljeksivat kissat täyttivät tiiliseinät iltaisin mutta torien laidoilla se näky oli kuin maston telakasta eikä sitä pahentanut se asian laita ettei nimi miestä pahenna vaikka kaivos-inflaation aikana oli yleistä että kissat päästetään ulos ja sisälle ja ennenkuin jotkut merimiehistä tulivat tyytymättömiksi, he vaativat raivon vallassa että mökki palautetaan entiselleen tai rapataan keltaiseksi ja että kaivon kannet maalataan ja heitetään roskiin koska ne eivät ole kultaa tai ainakin niin veljeni väitti siskolleni jos häntä edes oli olemassa tai niin tarinat kertoivat lähi-idässä missä hän vaelsi soturina kymmenen vuotta myyden siellä lehmiä itselleen sekä kamelinmaitoa varkaille.
Mutta kuitenkin olen voinut ja kaikki on hyvää pääsen pian takaisin kotiin täältä mökiltä
älkää lähettäkö terveisiä veljelleni Veli-Petterille, olette rakkaita, viekää koirani viroon Terveisin pikkuveljenne Pjierko.

0

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        100
        2916
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        105
        2468
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        91
        2230
      4. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        19
        2059
      5. 173
        1876
      6. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        43
        1865
      7. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        45
        1807
      8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1756
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        135
        1548
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1314
      Aihe