Mun anteeksipyynnöllä ei tee mitään, kun loukkaan aina uudestaan ja uudestaan.
Se on ihan sama pyydänkö anteeksi vai en
15
421
Vastaukset
- Anonyymi
Ketäs tässä on nyt loukattu?
- Anonyymi
Miksi loukkaat?
- Anonyymi
Sekoan välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoan välillä.
Kannattaisiko irl pyytää siltä anteeksi eikä palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekoan välillä.
Olisiko siis syytä hakeutua si hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko siis syytä hakeutua si hoitoon
Kuka Si? Ei ole tarvetta, vaikka kuin yritätte maalittaa, niin henkisesti kuin fyysisesti! Viat löytyy teidän korvien välistä! Kantsii lopettaa ennenkuin teidät ohjataan oikeesti vankimielisairaalaan!
- Anonyymi
Hirveen uskonnollista menoa.
- Anonyymi
Se on ihan sun oma valinta loukkaatko vai et.
- Anonyymi
Ja tämän tiedon pitäisi liikuttaa ketä ja mihin suuntaan
- Anonyymi
Voit sä anteeksi pyytää jos et oo enää tekemisissä. Luulisi että se helpottaa sua.
- Anonyymi
Ootko suuttunu jostain?, ei ole anteeksi pyyntö. Ja vielä ilman nimeä perässä. Live anteeksi pyyntökin menee hukkaan, kun seuraava lause on taas loukkaava. (En yleistä, mutta yks mies tekee niin.)
- Anonyymi
Täällä loukkaat ja pyytelet anteeksi anonyymina? Ketä kiinnostaa :)
- Anonyymi
Kerta toisensa jälkeen.
- Anonyymi
Huomannut. Touretten syndrooma ehkä.
- Anonyymi
Kannattaisko yrittää sitä anteekspyyntöä livenä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012198
- 1751467
- 1711343
Sara ja Pyry eronneet?
Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk671342Ikävintä on kokea
Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede811159Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?
Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s77900Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?
Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er159808Millaisista tuoksuista miehet pitää?
Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen97782Sen takia sanoin sen
Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.100757